- Waardering
- 5.513
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 22%
Dat zeg je natuurlijk nadat ik in een haast van vijf minuten een paar foto's bij elkaar gegooid heb.
Ik stem voor een herkansing.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zeg je natuurlijk nadat ik in een haast van vijf minuten een paar foto's bij elkaar gegooid heb.

Mag ik mijn collage nog aanpassen? Ik wil mijn kat inzetten
Ik ben ook wel benieuwd naar je poes!Mag ik mijn collage nog aanpassen? Ik wil mijn kat inzetten

Dat mag, even het vorige bericht aanpassen danMag ik mijn collage nog aanpassen? Ik wil mijn kat inzetten

Je moet een collage maken bruur.. Vraag anders je vrouwtje, die stuurde laatst nog een hele mooie naar me![]()

ik zou haar doen!Als je de foto gebruikt die je mij laatst stuurde scoor je echt wel meer punten.

Als je de foto gebruikt die je mij laatst stuurde scoor je echt wel meer punten.
ik wou ook mijn foto delen maar mocht ook niet in deze sectie dus heb mijn punten lopen verzamelen in prive berichten! Dus als je hem naar mij stuurt krijg je mijn stem.
Ruilen tegen de spuitjesfoto? Dan beter gecentreerd uiteraard.

Hierbij een nieuwe collega. Ik wil graag mijn kat en puppy inzetten. Ik had bijna ook een kip toegevoegd, maar m'n haar zit daar vreemd dus dat is hem niet geworden.
![]()

Ik denk dat die sphynx van jou minpunten oplevertSlimme zet wel, ik ga mijn kat ook ff misbruiken(neenee puur voor de pics)

Slimme zet wel, ik ga mijn kat ook ff misbruiken(neenee puur voor de pics)