Fitness Seller

Peiling Forum chick 2019: Finale stemronde (Gesponsord door XXL Nutrition, Musclemeat, Fitness Seller en Peter Bond)

Peiling Peiling Wie vind jij de forum chick van 2019?

• Totaal stemmers
    82
  • Peiling gesloten .
Spuit hard of spuit niet

Nee hoe kom je daar nou weer bij
Omdat zoiets in het verleden is gesuggereerd. Ging ook om een of andere contest volgens mij. Mensen die tijden niet meer iets hadden gepost gingen toen plots inloggen en stemmen. Fijne weet ik er niet meer van, regels zijn wellicht ook aangescherpt sindsdien. Vast nog ergens te vinden is een paar jr geleden.

Omdat zoiets in het verleden is gesuggereerd. Ging ook om een of andere contest volgens mij. Mensen die tijden niet meer iets hadden gepost gingen toen plots inloggen en stemmen. Fijne weet ik er niet meer van, regels zijn wellicht ook aangescherpt sindsdien. Vast nog ergens te vinden is een paar jr geleden.
Was sarcastisch. Is al meerdere keren naar verwezen in de topics. Niet te missen dacht ik :o

Bespaar je de moeite.
Resumé:
- Ik ben een homo zonder libido.
- Sommigen stemmen op dikke t**ten, anderen op een leuk karakter.
- @Col_inc is on en wil alle vrouwen kapotnaaien.
- Volgend jaar komt er een visburgercontest.
Einde.

Thanks, bespaart me een hoop. Kan je dit elke keer doen als er weer wat pagina's bij zijn? Probeerde al bij te lezen op de wc op m'n nieuwe werk, maar internet was daar slecht :windup:

Terug
Naar boven