XXL Nutrition

Peiling Forum chick 2019: Finale stemronde (Gesponsord door XXL Nutrition, Musclemeat, Fitness Seller en Peter Bond)

Peiling Peiling Wie vind jij de forum chick van 2019?

• Totaal stemmers
    82
  • Peiling gesloten .
Blue eyes is aan een inhaalbeweging bezig :1010:

hahaha Bert maakt een interpretatie fout dikke loser. Nee grapje bro ik hou wel
van je
:kiss:
Omdat hij anders minder kans heeft bij de andere vrouwen :eyebrow:
Haha.

1. Een paar vrouwen op wie ik zeker zou willen stemmen, doen niet mee.
2. Ik kan niet kiezen.
3. Een persoonlijk iets gezien het deelnemersveld.
4. Nadeel is met dit soort dingen is dat er altijd iemand laatste wordt, en dat is nooit tof. Ook al weet iedereen waar hij/zij aan begint wanneer hij/zij meedoet (en is het 'maar' een online forum), toch kan iemand die laatste wordt teleurgesteld, onzeker of zelfs gekwetst zijn.

Ik kan alleen maar zeggen dat iedereen die hier meedoet wat mij betreft de titel Forumchick van het Jaar verdient.:)

:kiss:

Haha.

1. Een paar vrouwen op wie ik zeker zou willen stemmen, doen niet mee.
2. Ik kan niet kiezen.
3. Een persoonlijk iets gezien het deelnemersveld.
4. Nadeel is met dit soort dingen is dat er altijd iemand laatste wordt, en dat is nooit tof. Ook al weet iedereen waar hij/zij aan begint wanneer hij/zij meedoet (en is het 'maar' een online forum), toch kan iemand die laatste wordt teleurgesteld, onzeker of zelfs gekwetst zijn.

Ik kan alleen maar zeggen dat iedereen die hier meedoet wat mij betreft de titel Forumchick van het Jaar verdient.:)
Idd ze zijn allemaal aan elkaar gewaagd en smaken verschillen, kortom ze hebben allemaal wel iets

Dan stuur ik wel een foto in... dan is niemand die nu meedoet laatste :p :roflol:

OT: iedereen is een topper en winnaar want iedereen is anders en een winnaar voor zichzelf! :)

Dan stuur ik wel een foto in... dan is niemand die nu meedoet laatste :p :roflol:

OT: iedereen is een topper en winnaar want iedereen is anders en een winnaar voor zichzelf! :)

Niet zo over jezelf praten:(. Je bent een topper en helpt altijd iedereen. Als er een award was voor meest behulpzame forumlid ging die sowieso naar jou!

Sowieso eens met het bovenstaande en je bent ook nog eens aardig +3

love_you_all.JPG

Wat is de tussenstand?

Terug
Naar boven