AndroidHealthClinic

Peiling Forum chick 2019: Finale stemronde (Gesponsord door XXL Nutrition, Musclemeat, Fitness Seller en Peter Bond)

Wie vind jij de forum chick van 2019?


  • Totaal stemmers
    82
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

  • Like
Waarderingen: BB_
Als ik zou stemmen, zou jij bovenaan mijn lijstje staan. :)

Waar wacht je nog op dan? :roflol:
Nee jk. Ik respecteer dat je niet stemt en vind het heel fair.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Waar wacht je nog op dan? :roflol:
Nee jk. Ik respecteer dat je niet stemt en vind het heel fair.
Je bracht me op een idee. Ik hoef geen 3 stemmen uit te brengen, 1 kan ook. :)
 
Je bracht me op een idee. Ik hoef geen 3 stemmen uit te brengen, 1 kan ook. :)

Hoe heb ik jou op dit idee gebracht? :shrug:
Je had zulke goede argumenten om niet te stemmen. Don't wijk af of your arguments!
 
Hoe heb ik jou op dit idee gebracht? :shrug:
Je had zulke goede argumenten om niet te stemmen. Don't wijk af of your arguments!
Te laat. Tussen de anderen kon ik niet kiezen.
 
Te laat. Tussen de anderen kon ik niet kiezen.

Maar aangezien ik zelf niet heb gestemd heb ik geen idee op wie je stemt. Maar wel fijn om te horen dat je dus hebt gestemd :roflol:.
Als ik wil kan ik wel zien wat de tussenstand is, maar de laatste x dat ik keek zag ik dat ik al 3 ongeldige stemmen had. :roflol:
 
Maar aangezien ik zelf niet heb gestemd heb ik geen idee op wie je stemt. Maar wel fijn om te horen dat je dus hebt gestemd :roflol:.
Als ik wil kan ik wel zien wat de tussenstand is, maar de laatste x dat ik keek zag ik dat ik al 3 ongeldige stemmen had. :roflol:
Op jou natuurlijk.
 
Nog niet naar de stembus geweest. Ben nog aan het kiezen. Zijn er criteria of moet ik mij inbeelden dat ik in een bordeel ben?
 
Stel, je hebt op 1 iemand gestemd en wil daar nog 1 iemand aan toevoegen. Hoe kan dit?
Inb4 "dat kan niet meer"
 
Back
Naar boven