- Waardering
- 22.487
Al die 'subtiele' hints zijn inmiddels wel duidelijk. Kom nu maar uit de kast. This is a safe place...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al die 'subtiele' hints zijn inmiddels wel duidelijk. Kom nu maar uit de kast. This is a safe place...

Ben ik dus niet de enige

Stuurt hij jou ook vieze plaatjes?
lieve beunie van me , als het nou de verkiezing beunhaas van dbb was maakte ik kans

Je moet haar laten winnen omdat bootypic lol. Ik hoef jou niet te zienlieve beunie van me , als het nou de verkiezing beunhaas van dbb was maakte ik kans![]()

mijn vrouwen zijn voor dbb offlimtsJe moet haar laten winnen omdat bootypic lol. Ik hoef jou niet te zien![]()
Kun je het even opnieuw uploaden zonder die smiley?Zei eerst out maar toch bedacht. Sorry dat het alleen gymfoto’s zijn.
![]()
Kun je het even opnieuw uploaden zonder die smiley?
anders laat maar zittenIs dat verplicht lol? Hoofd is niet zo aantrekkelijk daaranders laat maar zitten
Foto's
Zend een foto(collage) in. Het mogen sport gerelateerde foto's zijn maar ook casual. Voorwaarde is dat je er helemaal op staat (in ieder geval hoofd). Uiterlijk woensdag 27-11 om 18.00 uur.
Een hunk gaat om het totaalplaatje, dus niet enkel om het fysiek.Is dat verplicht lol? Hoofd is niet zo aantrekkelijk daaranders laat maar zitten
JuistEen hunk gaat om het totaalplaatje, dus niet enkel om het fysiek.
Ik stem op je vriendin voor forumchick.
Je moet een collage maken bruur.. Vraag anders je vrouwtje, die stuurde laatst nog een hele mooie naar me![]()

Reminder. Verzend snel je foto. Inzenden verlengd tot aanstaande woensdag 18.00 uur.
.