XXL Nutrition

Forum records jeugd (18-)

Bezoekers in dit topic

Zo ongeloofwaardig is het niet. Toen ik 15 was en nog geen alcohol dronk had ik ook een 1rm rond de 115kg met benchpressen. Deadliften deed ik toen nog niet, 1rm met squat lag ook echt op 170 a 180kg.

Dus kids: geen bier drinken als je groot wordt. Dan ga je wijven nken, elke dag los en vreet je alles wat lekker is. En dan laat je vanzelf je 500grams bakje kwark staan om 20.00 :(
 
Zo ongeloofwaardig is het niet. Toen ik 15 was en nog geen alcohol dronk had ik ook een 1rm rond de 115kg met benchpressen. Deadliften deed ik toen nog niet, 1rm met squat lag ook echt op 170 a 180kg.

Dus kids: geen bier drinken als je groot wordt. Dan ga je wijven nken, elke dag los en vreet je alles wat lekker is. En dan laat je vanzelf je 500grams bakje kwark staan om 20.00 :(

Ik eet me bak altijd om 12 uur. :(
 
ik hecht er weinig waarde omdat het internet is. ik kan zeggen wat ik wil. ik kan kees zijn die een monster fysiek heeft en monster stats heeft.... snap je.

kijk als je ergens boven aan komt met je stats dat gaan mensen vragen naar een filmpje enz enz enz, mensen twijfelen aan je stats.
en je bent nooit trots om de laatste te zijn, maar die mensen zijn trots op hun stats en de rest boeit ze niet.
de middelmoot valt niet zo op. het is mogelijk. maar nog steeds mooie stats.
snap je mijn redenatie?

ik ging er niet op in omdat ik mij niet aan voelde gesproken, omdat ik nooit heb gezegd dat "die" jongens dat niet kunnen.

ik twijfel slecht als de verhoudingen voor geen reet kloppen. BW en fysiek (leeftijd) ten op zichte van stats.
klopt, ik vroeg af wat mijn stats ermee te doen hadden? gelieve uitleg.

ps. wil jij ontkennen dat er niet word gelogen over stats of wat is je punt?

gr

Ik snap je redenatie, maar vind het erg onwaarschijnlijk. Jouw stats hebben er niet zo heel veel mee te doen, maar ik zag dat je 18 bent en was wel benieuwd naar wat jij zou liften als je denkt dat mensen moeten liegen voor de stats die genoemd zijn in dit topic.

Er zal hier en daar vast wel gelogen worden, maar het kwam over alsof je dacht dat dergelijke stats onmogelijk zijn en dat iedereen met een beetje degelijke stats(echt out of the universe is het niet te noemen) liegt. Je doet net of je als -18 niet 'sterk' kan zijn.
 
Squat naar 135, kan hoger maar nog niet getest ivm verbrande rug :O
 
Ik snap je redenatie, maar vind het erg onwaarschijnlijk. Jouw stats hebben er niet zo heel veel mee te doen, maar ik zag dat je 18 bent en was wel benieuwd naar wat jij zou liften als je denkt dat mensen moeten liegen voor de stats die genoemd zijn in dit topic.

Er zal hier en daar vast wel gelogen worden, maar het kwam over alsof je dacht dat dergelijke stats onmogelijk zijn en dat iedereen met een beetje degelijke stats(echt out of the universe is het niet te noemen) liegt. Je doet net of je als -18 niet 'sterk' kan zijn.

niet mijn bedoeling geweest ;)
 
Deadlift mag naar 170! :)
 
Is natuurlijk ook een grote verschil in RAW en geared je lifts pakken. Al mijn lifts zijn bijvoorbeeld raw, als ik nou met belt ging Squaten/Deadliften had ik waarschijnlijk een kg of 5/10 meer kunnen pakken. Is ook een verschil Tymen. ;)
 
Is natuurlijk ook een grote verschil in RAW en geared je lifts pakken. Al mijn lifts zijn bijvoorbeeld raw, als ik nou met belt ging Squaten/Deadliften had ik waarschijnlijk een kg of 5/10 meer kunnen pakken. Is ook een verschil Tymen. ;)
Belt valt dacht ik nog steeds onder RAW, pas vanaf suit, sleeves die dingen volgens mij onder geared. Maar dat moet je eigenlijk niet aan mij vragen :D
 
Belt valt dacht ik nog steeds onder RAW, pas vanaf suit, sleeves die dingen volgens mij onder geared. Maar dat moet je eigenlijk niet aan mij vragen :D

Uit sleeves haal je niks, mits ze gigantisch krap zitten.
 
ik denk niet dat iemand hier geared lift en dat dit allemaal RAW stats zijn ? of ben ik mis in die veronderstelling ?
 
Wordt de lijst met de behaalde gewichten nog aangepast?
 
Belt valt dacht ik nog steeds onder RAW, pas vanaf suit, sleeves die dingen volgens mij onder geared. Maar dat moet je eigenlijk niet aan mij vragen :D

Belt en sleeves is bij de meeste bonden gewoon raw, alleen op dbb niet.:roflol:

Uit sleeves haal je niks, mits ze gigantisch krap zitten.

Je bedoelt denk ik "tenzij ze gigantisch krap zitten". Maargoed, uit sleeves haal je echt wel wat kgs en dan hoeven ze niet je aders af te knellen omdat ze zo strak zitten. 10kg op je squat of 5-10 op je bench is echt niet onwerkelijk.

ik denk niet dat iemand hier geared lift en dat dit allemaal RAW stats zijn ? of ben ik mis in die veronderstelling ?

Lijkt me dat deze stats allemaal raw zijn idd.
 
Heb die sleeves ook wel eens geprobeerd, zit voor geen meter vind ik.
 
Belt en sleeves is bij de meeste bonden gewoon raw, alleen op dbb niet.:roflol:
Dat is dus niet waar...

De regels in het forumrecords topic zijn hetzelfde als bij een grote amerikaanse RAW powerlifting bond. Belt wordt vanuit veiligheidsoverwegingen toegestaan.
 
word binnen 4 dagen 18 :'(
 
nou dan zet ik de mijne ook er maar bij

16 jaar

DL: 3x140
BP: 2x85
SQ: 3x120

1.78 67kilo

vet % 8.9 elektrische meting
 
nou dan zet ik de mijne ook er maar bij

16 jaar

DL: 3x140
BP: 2x85
SQ: 3x120

1.78 67kilo

vet % 8.9 elektrische meting

Hoe diep zijn je squats? Je bent best sterk voor je lengte / gewicht.
 
Back
Naar boven