MuscleMeat

Forum records jeugd (18-)

haha ja bij mij dus ook.
dus eerst filmpjes en dan pas geloven.
straks komt superman ook nog om de koffie zeker met zijn 1000 kilo deadlift.

e-warior topic dit.
het topic waar het meeste gelogen wordt.

er zijn ook nog eerlijke mensen, die trots zijn op hun stats!

dat zijn de helden!

ps. ik hecht ook vrij weinig waarde aan wat ik hier lees....

haha ja bij mij dus ook.
dus eerst filmpjes en dan pas geloven.
straks komt superman ook nog om de koffie zeker met zijn 1000 kilo deadlift.

e-warior topic dit.
het topic waar het meeste gelogen wordt.

dat zijn de helden!

Haha, een deadlift van +-200, squat 150-180, bench 100-120 is echt niet onmogelijk op -18jr. Gasten zoals Lenn en Remco liegen echt niet, hebben zelfs diverse filmpjes in hun logs staan. Robintjuh ken ik niet, maar aan de foto in zijn gallery te zien is 'ie vrij massief, dus ik geloof hem wel.

Wat liften jullie jongens?

Haha de zwakke BB'ers komen ook weer even uit de kast hoor :D

ik weet waarom sommige het voor onmogelijk schatten..
ze drinken geen CHOCOMELK

Haha, een deadlift van +-200, squat 150-180, bench 100-120 is echt niet onmogelijk op -18jr. Gasten zoals Lenn en Remco liegen echt niet, hebben zelfs diverse filmpjes in hun logs staan. Robintjuh ken ik niet, maar aan de foto in zijn gallery te zien is 'ie vrij massief, dus ik geloof hem wel.

wat suggereer je nou?
ik heb nooit gezegd dat dat onmogelijk is, sterker nog ik denk dat de middelmoot meer liegt dan top en bottom...

wat doen mijn stats ertoe?

nou, dat doet ertoe dat jullie mischien jaloers zijn op jongere ventjes die meer liften heb het over de top dan he, midden/onder is niet zo boeiend sterk

Ik krijg vaak pm's van mensen die vragen of ik AAS gebruik. :o

Inderdaad.

Zo ongeloofwaardig is het niet hoor, behalve als het een ecto van 60 kg is die 100 bencht, dan is het ongeloofwaardig. Als mensen hier z'n stats posten, geloof ik het gewoon. Wat heb je er aan om fake stats te posten? Voel je je dan goed, dat je opgehemeld wordt op een internet forum? Ik krijg zelf meer een kick van het behalen van een lift dan de 'wat een gruwelijke lift jeffa!!11' reacties hier op het forum. En natuurlijk blijf je mensen houden die hun stats faken, maar wat maakt het uit? Hij heeft er alleen maar zichzelf mee.

Just my 2 cents.

Inderdaad.

Zo ongeloofwaardig is het niet hoor, behalve als het een ecto van 60 kg is die 100 bencht, dan is het ongeloofwaardig. Als mensen hier z'n stats posten, geloof ik het gewoon. Wat heb je er aan om fake stats te posten? Voel je je dan goed, dat je opgehemeld wordt op een internet forum? Ik krijg zelf meer een kick van het behalen van een lift dan de 'wat een gruwelijke lift jeffa!!11' reacties hier op het forum. En natuurlijk blijf je mensen houden die hun stats faken, maar wat maakt het uit? Hij heeft er alleen maar zichzelf mee.

Just my 2 cents.

sommige kicken meer op de comments van anderen op het internet...
het is inderdaad de kunst om de eer aan jezelf te houden.

jonge als ik ooit ga kuren dan gaat m'n dl pas omhoog gaan. :D

dat zijn de helden!

wat suggereer je nou?
ik heb nooit gezegd dat dat onmogelijk is, sterker nog ik denk dat de middelmoot meer liegt dan top en bottom...

wat doen mijn stats ertoe?

nou, dat doet ertoe dat jullie mischien jaloers zijn op jongere ventjes die meer liften heb het over de top dan he, midden/onder is niet zo boeiend sterk

Je zegt weinig waarde te hechten aan wat je hier leest en dat je denkt dat de 'middelmoot' meer liegt over hun stats dan 'top' en 'bottom'. Wat is er dan zo moeilijk om te geloven? No offence, maar zoals gasgitaartje daarnet al zei, ik quote hem voor het gemak even: "midden/onder is niet zo boeiend sterk", dus wat valt er niet te geloven aan hun stats dan? Waar baseer je de gedachte op dat de 'middelmoot' meer zou liegen over hun stats?

Ook leuk dat je niet ingaat op het feit dat ik zeg dat bepaalde stats echt niet onmogelijk zijn, maar dat je meteen ingaat op mijn vraag over je stats. Maargoed gasgitaartje heeft dat al uitgelegd.

Je zegt weinig waarde te hechten aan wat je hier leest en dat je denkt dat de 'middelmoot' meer liegt over hun stats dan 'top' en 'bottom'. Wat is er dan zo moeilijk om te geloven? No offence, maar zoals gasgitaartje daarnet al zei, ik quote hem voor het gemak even: "midden/onder is niet zo boeiend sterk", dus wat valt er niet te geloven aan hun stats dan? Waar baseer je de gedachte op dat de 'middelmoot' meer zou liegen over hun stats?

Ook leuk dat je niet ingaat op het feit dat ik zeg dat bepaalde stats echt niet onmogelijk zijn, maar dat je meteen ingaat op mijn vraag over je stats. Maargoed gasgitaartje heeft dat al uitgelegd.

ik hecht er weinig waarde omdat het internet is. ik kan zeggen wat ik wil. ik kan kees zijn die een monster fysiek heeft en monster stats heeft.... snap je.

kijk als je ergens boven aan komt met je stats dat gaan mensen vragen naar een filmpje enz enz enz, mensen twijfelen aan je stats.
en je bent nooit trots om de laatste te zijn, maar die mensen zijn trots op hun stats en de rest boeit ze niet.
de middelmoot valt niet zo op. het is mogelijk. maar nog steeds mooie stats.
snap je mijn redenatie?

ik ging er niet op in omdat ik mij niet aan voelde gesproken, omdat ik nooit heb gezegd dat "die" jongens dat niet kunnen.

ik twijfel slecht als de verhoudingen voor geen reet kloppen. BW en fysiek (leeftijd) ten op zichte van stats.
klopt, ik vroeg af wat mijn stats ermee te doen hadden? gelieve uitleg.

ps. wil jij ontkennen dat er niet word gelogen over stats of wat is je punt?

gr

Jij bent een sukkel :D

omdat?

mja veel in dit rijtje zitten al aan hun 2e of 3e kuur dus daarom zijn we zo sterk ehh

als er gekuurd moet worden voor deze stats dan doe je toch iets goed fout.

De personen die in de top 5 staan kuren non-stop, duh.

Terug
Naar boven