AndroidHealthClinic

Forum records jeugd (18-)

Bezoekers in dit topic

Okajj ik heb even de pr's opgespaard totdat ik ze waardig vond om ze te posten :). Naja sinds ik een potje no x-plode voor mijn verjaardag had gekregen knallen de pr's eruit :)

DL: 160kg
SQ: 127,5kg ( deze gaat niet erg lekker de laatste tijd )
BP: 107,5kg
 

Thx , stelt wel nog altijd niet veel voor als ik sommigen hier zie passeren... . Mjah ik zei tegen mijn maat , als ik 150kg deadlift dan drink ik een shake :'). Die maat deed vroeger 170 , weegt 93kg is 1m78 en bf 15-16%/ Brute gast imo maar hij doet geen deadlift meer.. ( bankt 130 dacht ik , of 120)
 
Dat weet ik als geen ander. :D
Moet je eens proberen G3rr3, bij 90-100kg ga je voelen dat het k*t is om je balans te bewaren, tenminste voor mij was dat wel zo.

En voor mijn stats tevens:

1x100kg Squat
2x75kg Bench Press

de spotters van de bench hoger zetten ;)
 
ik bedoel waar de barbell in ligt

Ja zou kunnen, voor mij hoeft dat gelukkig niet meer. :D:D:D
Maar inderdaad, gewoon uit Olympic Bench Squaten, ga niet zeggen dat er geen mogelijkheden zijn!
 
dit gaat nergens over..
eerst zien dan pas geloven maak er maar een filmpje van en post het hier.
wat je nu te zien krijgt zijn allemaal e-warior gegevens.
 
Er lijken hier inderdaad sterke jonge mannetjes te zitten. Wat je in real life niet zoveel tegen komt precies :p
 
kvind het wel mooii . lekker veel concurrentie . keeps you goiing hard . ;)
 
Ik ben 16.
(profiel staat 17 maar ik kan nie wijzigen :p )

DL: 130
Squat: 100
bench press: 60

Totaal: 290

Tegen binnen enkele maanden moet dit veel meer zijn :D
 
[Link niet meer beschikbaar]

Geen filmpjes van de grote 3, maar genoeg proof denk ik zo.

Dat ben jij niet, faker. :o
Netjes hoor, super dat je op je leeftijd al zo verbazingwekkend sterk bent. :thumbs:
Soms denk je gewoon whatte**** hoe kan iemand zoveel liften.(terwijl in mijn gym bijna niemand hier deze stats nadoet :p)
 
hard blijven beuken en die kracht komt vanzelf wel ;)
 
Ben over maandje 18, dus ja..Ik hoop nog de 80kg te halen voor dat het zo ver is, vandaag failed @ 1x80.. Dus maar gauw het halen, maar ja je kan me net zo goed weghalen van je lijstje. :p
 
Bench: 90
SQ: 140
DL: 140
 
Zal straks ff updaten, ben nogal druk met testen etc..
 
Dat ben jij niet, faker. :o
Netjes hoor, super dat je op je leeftijd al zo verbazingwekkend sterk bent. :thumbs:
Soms denk je gewoon whatte**** hoe kan iemand zoveel liften.(terwijl in mijn gym bijna niemand hier deze stats nadoet :p)


haha ja bij mij dus ook.
dus eerst filmpjes en dan pas geloven.
straks komt superman ook nog om de koffie zeker met zijn 1000 kilo deadlift.

e-warior topic dit.
het topic waar het meeste gelogen wordt.
 
Back
Naar boven