XXL Nutrition

Forum records jeugd (18-)

Okajj ik heb even de pr's opgespaard totdat ik ze waardig vond om ze te posten :). Naja sinds ik een potje no x-plode voor mijn verjaardag had gekregen knallen de pr's eruit :)

DL: 160kg
SQ: 127,5kg ( deze gaat niet erg lekker de laatste tijd )
BP: 107,5kg

Thx , stelt wel nog altijd niet veel voor als ik sommigen hier zie passeren... . Mjah ik zei tegen mijn maat , als ik 150kg deadlift dan drink ik een shake :'). Die maat deed vroeger 170 , weegt 93kg is 1m78 en bf 15-16%/ Brute gast imo maar hij doet geen deadlift meer.. ( bankt 130 dacht ik , of 120)

Dat weet ik als geen ander. :D
Moet je eens proberen G3rr3, bij 90-100kg ga je voelen dat het k*t is om je balans te bewaren, tenminste voor mij was dat wel zo.

En voor mijn stats tevens:

1x100kg Squat
2x75kg Bench Press

de spotters van de bench hoger zetten ;)

dit gaat nergens over..
eerst zien dan pas geloven maak er maar een filmpje van en post het hier.
wat je nu te zien krijgt zijn allemaal e-warior gegevens.

Er lijken hier inderdaad sterke jonge mannetjes te zitten. Wat je in real life niet zoveel tegen komt precies :p

kvind het wel mooii . lekker veel concurrentie . keeps you goiing hard . ;)

Ik ben 16.
(profiel staat 17 maar ik kan nie wijzigen :p )

DL: 130
Squat: 100
bench press: 60

Totaal: 290

Tegen binnen enkele maanden moet dit veel meer zijn :D

[Link niet meer beschikbaar]

Geen filmpjes van de grote 3, maar genoeg proof denk ik zo.

Dat ben jij niet, faker. :o
Netjes hoor, super dat je op je leeftijd al zo verbazingwekkend sterk bent. :thumbs:
Soms denk je gewoon whatte**** hoe kan iemand zoveel liften.(terwijl in mijn gym bijna niemand hier deze stats nadoet :p)

hard blijven beuken en die kracht komt vanzelf wel ;)

Ben over maandje 18, dus ja..Ik hoop nog de 80kg te halen voor dat het zo ver is, vandaag failed @ 1x80.. Dus maar gauw het halen, maar ja je kan me net zo goed weghalen van je lijstje. :p

Bench: 90
SQ: 140
DL: 140

• Topic Starter Topic Starter
Zal straks ff updaten, ben nogal druk met testen etc..

Dat ben jij niet, faker. :o
Netjes hoor, super dat je op je leeftijd al zo verbazingwekkend sterk bent. :thumbs:
Soms denk je gewoon whatte**** hoe kan iemand zoveel liften.(terwijl in mijn gym bijna niemand hier deze stats nadoet :p)

haha ja bij mij dus ook.
dus eerst filmpjes en dan pas geloven.
straks komt superman ook nog om de koffie zeker met zijn 1000 kilo deadlift.

e-warior topic dit.
het topic waar het meeste gelogen wordt.

Terug
Naar boven