XXL Nutrition

Foto request: Paul Dillet Contest Prep 2006

• Topic Starter Topic Starter
ik vind dat wel meevallen. Yates was een blokkerige bodybuilder, Dillet was gewoon groter dan Yates, en had veel mooiere vormen, lijnen en biceps. Maar dat is natuurlijk ook een persoonlijke voorkeur.

Persoonlijke voorkeur is het ook weer niet want de juryleden waren het met me eens.
Ik vind Paul Dillet persoonlijk ook een gavere bodybuilder.
Maar hij had niet de diepe seperaties en hardheid die een Yates wel had. Een kampioen moet compleet zijn en zijn lichaam moet op een professionele manier getoond worden. In die 2 aspecten komt Dillet veel te kort.

Op die poster staat King Kamali ook niet slecht btw. Verder niet bepaald een fan van maar goed

Volgens mij hebben al een aardig wat mensen hem zien gastposeren.. maar er zijn nog steeds geen foto's van verschenen.

• Topic Starter Topic Starter
Zo ik vroeg zelf om een foto van Dillet in zijn huidige shape. Kwam er toen net toevallig 1 tegen. Ik denk deze deel ik even met jullie
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo ik vroeg zelf om een foto van Dillet in zijn huidige shape. Kwam er toen net toevallig 1 tegen. Ik denk deze deel ik even met jullie

nog wel veel massa en die aders zijn echt SICK. je akn wel zien dat hij wat ouder is geworden en heeft niet meer de mooie verse shape van vroerger.

zijn wespentaille heeft ook iets te lijden gehad zo te zien, maar ik wel de wedstrijd fotos wel eens zien :)

Ben toch wel benieuwd hoe hij op het podium gaat staan

Hij is zeker groot en shit, maar heb niet het idee dat hij echt een rol van betekenis kan gaan spelen on stage.

Ik denk niet dat hij nog veel potten gaat breken, vind hem er op deze foto maar belabberd uitzien

nog wel veel massa en die aders zijn echt SICK. je akn wel zien dat hij wat ouder is geworden en heeft niet meer de mooie verse shape van vroerger.

zijn wespentaille heeft ook iets te lijden gehad zo te zien, maar ik wel de wedstrijd fotos wel eens zien :)

Aders zijn idd freaky:

Ik denk niet dat hij nog veel potten gaat breken, vind hem er op deze foto maar belabberd uitzien

[Link niet meer beschikbaar]

Je moet geregistreerd zijn op Milos zn forum om die foto te kunnen zien.
Kan iemand de foto er op een andere manier opzetten?

thanks bro, :)
Karma hou je van me tegoed

Probleem met van die zieke aderen is dat naar mate die lui ouder worden die aderen er ook steeds belabberder uit gaan zien.

Dillet in april dit jaar ...

Aan die eerste foto is duidelijk te zien dat hij toch zn beste tijd heeft gehad. Een paar jaar terug op zn laatste wedstrijden was hij toen al vele minder dan in zn gloriejaren

Terug
Naar boven