Stap 1: Duidelijkheid.
Hm ik snap niet altijd precies wat nou de bedoeling is van mensen wanneer ze zeggen ''ik train rug 2-3 maanden goed''

Wil dat zeggen dat je tevreden bent? dat duidelijk niet dus zal je het wel niet goed doen

(Geen aanvallend kritiek op de foto, laat dat duidelijk wezen

)
Stap 2: Het doel.
Idd, wat je jouw doel? Je wilt denk ik massa opbouwen en droog blijven..
Dat droog blijven dat lukt je wel denk ik want jouw verbranding is denk ik ook wel aan de hoge kant...
Neemt niet weg dat je veel meer moet eten

Jouw rug heeft totaal geen wijdte (Is geen probleem! We beginnen allemaal ergens toch

)
Dus aan te raden is veel oefeningen doen waarbij je je armen omhoog strekt als je in rust zit (Heeeeelemaal strekken) en naar beneden trekken.. (Doel ik dus op Pull-Downs).
Veel wijd optrekken, dat is een prima oefening, lukt het niet vaak genoeg dan ga je iets minder wijd en desnoods over op normaal optrekken.
Let op jouw voeding, genoeg eiwitten en KCAL naar binnen werken (Mijn geheim is gewoon de old fashion rijst met kip)
Die 4 scheppen shake per x is echt veel te overdreven! ik ben toch iets zwaarder mag ik hopen

en ik drink ook 4 shakes maar dat zijn 2 scheppen + 2 scheppen weightgainer (En dat zijn dan kleine schepjes..)
Jij mag zeker de helft nemen, 1 weight + 1 Proteine.
Zelf neem ik mijn shakes met water, melk kan ik niet goed tegen en hoor dat je er een dikkere buik van kan krijgen (Val me niet aan! dat is wat ze zeggen

niet per se bewezen)
Een goede stevige riem voor de onderrug is toch een aanrader! veel mensen zijn ervan overtuigd dat jouw onderrug er zwakker van wordt maar ik geloof hier niets van.
Je kan meer gewicht tillen en jouw onderrug zal niet te zwaar belast worden als je eens ijverig onder een 150KG squat stangetje huppelt!
Verder tja.. Verdeel je voeding goed, doe alle oefeningen zoals ze horen, RUST vooral voldoende, train niet teveel op 1 dag en maximaal anderhalf uur.. ben je echt intensief bezig doe dan vooral 1 uurtje.
Stap 3: Spiergroepen indelen.
Ikzelf train vaak deze cycles:
- Borst Biceps
- Rug Triceps
- Quadriceps (Voorkant benen) + Kuiten
- Hamstrings (Achterkant benen) + Kuiten
- Schouders Nek
- Buik (verzin iets hierbij)
1 grote spiergroep en 1 kleine combineer ik het liefst, en benen doe ik dus 2x per week, 1x voorkant en 1x achterkant.
Aangezien jij een sneller verbranding heb zal dit voor jou ook iets beter werken, als je benen in 1 dag helemaal traint moet je je rot eten en rusten voor die compleet herstelt is, doe het dus lekker makkelijk en pak ze apart
Stap 4: Oriënteren.
Vragen? Stel ze