Sportbillie
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
Sporters, net 3 maanden begonnen met fitness naast het basketball. Heel kort mijn schema:
- Ma: Full body (squats, benchpress, dumbell biceps/triceps, Shoulder press, crunches, chin/pull ups)
- Wo: Full body (zelfde als Ma maar dan net andere oefeningen)
- Do: bball
- Vr: Full body (zelfde als maandag maar dan net andere oefeningen)
- Za: bball game
Voedingsschema (ja, heb de stickies gelezen en ja dit kan beter
- Ontbijt: Havermout + whey shake
- 10:00: Brood met kipfilet
- 12:00: Lunch met brood + tonijn/kip/pindakaas + fruit
- 15.00: Fruit
- 17.30: Avondeten wat de pot schaft
- 19.30: noten
- 22:00: bak kwark
Zie hieronder de foto na 3 maanden training. Helaas geen foto van 3 maanden geleden of meer (ik maak niet zo vaak foto's van mijzelf...)
Goal: ik weeg nu 89kg met een BF (weegschaal) van 14%, 1.95m en ik wil graag over een jaar tegen de 100kg met spiermassa zitten.
Wat vinden jullie? Is dit mogelijk en zo ja? Nu gaan bulken en dan over pakweg 6 maanden cutten?
Thanx in advance!
- Ma: Full body (squats, benchpress, dumbell biceps/triceps, Shoulder press, crunches, chin/pull ups)
- Wo: Full body (zelfde als Ma maar dan net andere oefeningen)
- Do: bball
- Vr: Full body (zelfde als maandag maar dan net andere oefeningen)
- Za: bball game
Voedingsschema (ja, heb de stickies gelezen en ja dit kan beter

- Ontbijt: Havermout + whey shake
- 10:00: Brood met kipfilet
- 12:00: Lunch met brood + tonijn/kip/pindakaas + fruit
- 15.00: Fruit
- 17.30: Avondeten wat de pot schaft
- 19.30: noten
- 22:00: bak kwark
Zie hieronder de foto na 3 maanden training. Helaas geen foto van 3 maanden geleden of meer (ik maak niet zo vaak foto's van mijzelf...)
Goal: ik weeg nu 89kg met een BF (weegschaal) van 14%, 1.95m en ik wil graag over een jaar tegen de 100kg met spiermassa zitten.
Wat vinden jullie? Is dit mogelijk en zo ja? Nu gaan bulken en dan over pakweg 6 maanden cutten?
Thanx in advance!
Neem dan nog in rekening dat ik zo'n 1/3 van me workouts gemist heb en op die dagen ik ook niet aan de caloriën kwam om te groeien.. Dan is 11kg zeker mogelijk.