Fitness Seller

Foto van een 13 jarige die sinds Oktober 2007 traint

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wow, moet je die volledig ontwikkelde abs eens zien! :eek:

Die "before and after" pic zou je toch duidelijk moeten laten zien waar je atm mee bezig bent...

He Sniper,

Zie niet heel veel verandering.... waarschijnlijk gaat er toch niet iets helemaal goed in je voedings en/of trainingsschema.. je mag echt flink wat aankomen. Waarom wacht je niet met plaatsen van foto's...beter een foto van toen je 13 was + een foto waar je echt een verandering op ziet. Het heeft geen zin om met een vergrootglas na te gaan waar je wel niet eventueel gegroeid zou zijn. Zorg ervoor dat je goed zit qua schema's en dat je eindelijk echt een dikke verandering maakt EN DAN... je foto's plaatsen.. :)

Groetjessss en goedemorgen trouwens.

• Topic Starter Topic Starter
Goedemorgen thanks.

Tractor, lul niet, Februari is GEEN 2.5 jaar terug, of wel soms?

Even in plaatjes, misschien werkt dat beter.

Dit is wat je ons in liet zien (sniperx)

6qia6e.jpg

Dit is wat je ons nu laat zien.(sniperx)

6qia6e.jpg

En dit is wat je ons moet laten zien. (bodybuilder)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

got it?

lol trasher......mooie post man!

Zo dragen we allemaal ons steentje bij mos.

@snip; Dat het je mag smaken kereltje:D

Er lijkt toch iets meer biceps te zijn dan op de vorige foto.

Stel het jullie zelf voor, dat je niet naar een gym kan, dat je ouders je de voeding niet willen kopen, dan kan je gewoon moeilijk verwachten dat hij hier progressiefoto's gaat psoten waar we achterover van vallen.

Sniper, ik heb mss een bankje voor jou, gratis af te halen. afmetingen zijn ongeveer 2meter lang, 1 meter breed en 2 meter hoog, zit 50 kilo aan gewicht op (dus niet zo heel veel).

je kan er biceps, triceps, borst, rug en benen mee trainen, perfect voor beginners.

Weet niet of je het interesseert? is zo'n bank waar je op zit, en met allerhande pulley's aan en een wide grip bar, en een kleinere bar voor triceps + deel voor fly's mee te doen voor de borst.

heb gisteren andere bank besteld, en deze wordt dus overbodig.

Er lijkt toch iets meer biceps te zijn dan op de vorige foto.

Stel het jullie zelf voor, dat je niet naar een gym kan, dat je ouders je de voeding niet willen kopen, dan kan je gewoon moeilijk verwachten dat hij hier progressiefoto's gaat psoten waar we achterover van vallen.

Sniper, ik heb mss een bankje voor jou, gratis af te halen. afmetingen zijn ongeveer 2meter lang, 1 meter breed en 2 meter hoog, zit 50 kilo aan gewicht op (dus niet zo heel veel).

je kan er biceps, triceps, borst, rug en benen mee trainen, perfect voor beginners.

Weet niet of je het interesseert? is zo'n bank waar je op zit, en met allerhande pulley's aan en een wide grip bar, en een kleinere bar voor triceps + deel voor fly's mee te doen voor de borst.

heb gisteren andere bank besteld, en deze wordt dus overbodig.

Zekers sniper, dit vind ik een brutaal goede hulp van deze beste man! Dan heb je ook gelijk +50 Kilo gewicht! Gelijk doen.. Hij zegt zelf dat het gratis is en jij bent 14 jaar en kan niets betalen bijna..

de 50kilo gewicht die erbij zitten, zijn wel vaste blokken die op de bank zitten, dus geen aparte halters of zo.

Waar ergens woon je ongeveer sniper? dan kan ik de km's inschatten hoever het rijden is, en kunnen we ergens in het midden afspreken of zo

Maandag weet ik 100 % zeker dat ze naar jou terecht kan. Mijn schoonbroer wou ze mss, maar hij traint al langer dan mij, en weegt ook meer, dus denk niet dat die met 50 kilo iets kan doen (ben er zelfs vrij zeker van)

Zal er vanavond een foto van schieten, kan je kijken of je het ergens in een kamer bij jou thuis kan krijgen

Je moet je moeder een pak slaag geven als ze je niet goed te eten geeft.

Damn sniper, nu moet je toch eens in actie komen.
Gewichten van dumba -> niet gedaan
bankje -> niet gedaan
dit bankje -> wel doen.

minieme vooruitgang?? vind het er eigenlijk op de eerste foto beter uitzien dan de tweede, sorry hoor :S

t*ring, eet jij wel?

milk.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven