Fitness Seller

Foto van Lesley en mij @ NK

Sterke fysiek en toch nog elegant, heel mooi!
Ben ook wel benieuwd hoe je er offseason uitziet trouwens.

Heel mooi! Beide dames.
Niet vergeten, die negatieve reacties ontstaan meestal uit jaloezie en jaloezie dat moet je verdienen ;-)

ps.: Ook heel benieuwd naar offseason foto's!

• Topic Starter Topic Starter
Oh haha die heb ik er genoeg :-) Kijk anders eens op mn fb pagina. Daar staan er ook een aantal.
Of de foto in sheren der logje. Die is van gisteren, ook off season

Overigens ga ik nooit heel erg off.. Probeer altijd goed inshape te zijn. natuurlijk bouw ik wel, maar zorg dat ik nog wel Blokken op mn buik en lijntjes heb

Oh haha die heb ik er genoeg :-) Kijk anders eens op mn fb pagina. Daar staan er ook een aantal.
Of de foto in sheren der logje. Die is van gisteren, ook off season

Overigens ga ik nooit heel erg off.. Probeer altijd goed inshape te zijn. natuurlijk bouw ik wel, maar zorg dat ik nog wel Blokken op mn buik en lijntjes heb

Werkt ook veel beter voor volgende cut ja;)
Steeds harder en harder.
Straks heb je strepen in je ass :D

Even op je fb gekeken, dit is echt een vette foto :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:thumb:

Ja Tanning is zo goor.. ik hou er ook niet van Haha. Alleen op het podium moet het he

• Like
Waarderingen: Dani
2 prachtige en aardige dames. Ga vooral zo door en wees een voorbeeld voor velen!

Meid wat een fysiek! Net even je FB door zitten pluizen, jij bent mijn nieuwe held! Na Larissa :D

Dankje G-Men en Dani

ik ben onder de indruk, en dat ben ik niet snel;) Respect voor je shape, echt zeer goed! heb je vast hard voor gewerkt.

echt knap

knappe prestatie hoor

Lol heb je die opmerking van Leroy?

whaha, wat een opmerking weer, als ik jouw avatar in het linker rijtje zie dan lees ik gewoon standaard het bericht, altijd wat te lachen

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 23:25 ----------

je ziet er schitterend uit, ik snap je hele upsmuk niet over te gespierd, iedereen weet toch dat als je het podium op gaat je zo droog als een ratje bent

Zeer mooi :)

knappe dames en knappe prestatie ook!
hebben beiden voldoende voor moeten afzien, dus respect! :-)

;)

+1.:exactly: \
ik durf thuis namelijk absoluut niet mijn gewichten te vertellen van squat en deadliften daar ik dan een sprintje kan trekken omdat een ego is gekrenkt en ik ter plekke tijdelijk doof word van vocaal gebraak.

Nou ben ik wel benieuwd wat je kan squaten ;)

Terug
Naar boven