duncon
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Goedenavond allemaal,
Ik ben timon en ben klein poosje aan het trainen (vanaf november vorig jaar) Daarvoor heb ik 2 maanden met wat met wat dumbbells lopen slingeren maar dat stelde niet echt wat voor. Vanaf november dus op mijn voeding gaan letten en 3a4 keer per week trainen. Ik heb helaas geen foto van vorig jaar dus een vergelijking qua progressie heb ik niet, is nu ook de reden waarom nu wel even wat foto's post want heb ik wat vergelijking materiaal voor over een jaartje
Ik heb wel elke week mijn gewicht bijgehouden en ben ik van 74,3 kilo naar 85,8 kilo gegaan.
Laat graag je mening horen, tips en opmerkingen zijn welkom.
Ps op de fotos sta ik koud.
Ik ben timon en ben klein poosje aan het trainen (vanaf november vorig jaar) Daarvoor heb ik 2 maanden met wat met wat dumbbells lopen slingeren maar dat stelde niet echt wat voor. Vanaf november dus op mijn voeding gaan letten en 3a4 keer per week trainen. Ik heb helaas geen foto van vorig jaar dus een vergelijking qua progressie heb ik niet, is nu ook de reden waarom nu wel even wat foto's post want heb ik wat vergelijking materiaal voor over een jaartje
Ik heb wel elke week mijn gewicht bijgehouden en ben ik van 74,3 kilo naar 85,8 kilo gegaan.Laat graag je mening horen, tips en opmerkingen zijn welkom.
Ps op de fotos sta ik koud.