MuscleMeat

Foto's en uitslagen YourBody.pro Limburg Open 2014

Bezoekers in dit topic

Beetje anadrol ook ;)
 
B&J ook toch?

---------- Toegevoegd om 11:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:04 ----------

Begrijp wel waarom Berry rob vergeleek met een jonge jay cutler.
 
B&J ook toch?

---------- Toegevoegd om 11:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:04 ----------

Begrijp wel waarom Berry rob vergeleek met een jonge jay cutler.

B&J is het beste allround sup wat er is.
 
Gefeliciteerd Rob.

Vind Daan ook wel een mooi fysiek hebben, alleen die tan vind ik vreselijk.
 
Als jij in de gym traint Rob?En je bent leeg en je pomp is weg, ga je dan ook door?Krijg je dan je pomp weer terug? ;)
Kijk maar als je gaat trainen en je hebt goed gegeten etc, hoe snel is die pomp er?Benader het eens vanuit je eigen gegevens en niet wat een ander zegt, dan zal je beter staan.

Ben benieuwd op de Open Rotterdamsche, succes komende 2 weekjes.

---------- Toegevoegd om 08:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:38 ----------



Waarom rode wijn?Plop science?

Je hebt idd gelijk ja, die gaat dan niet meer terugkomen. Berry is er in Rotterdam bij dus die fouten wat ik nu gemaakt hebt zal ik daar niet maken. Thnx!

Zit nu overigens ziek/brak thuis op de bank...hoop dat het heel snel over is zodat ik de training en cardio weer kan oppakken. Wil toch nog net wat droger komen over 2 weken.

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

Gefeliciteerd Rob.

Vind Daan ook wel een mooi fysiek hebben, alleen die tan vind ik vreselijk.

Ik was erg tevreden over mijn tan (Dream Tan 2). Heb er alleen puntenaftrek door gekregen omdat hij niet gebruikt mag worden. Volgende keer toch maar voor de spraytan gaan.

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

Maar kijk dat is het mooie eraan je hebt toch nog een eerste plek behaald en gelijk de overall.. :D
Moet je zo denken dat wat gaat er nou nog komen de komende wedstrijden, zal alleen maar beter en beter wordne en je zult je eigen lichaam ook beter leren kennen ivm wedstrijdprep en dergelijke

Veel heeft btw ook te maken met stress, probeer open rotterdamse nog relaxter te gaan en dan word dat helemaal knallen ( ikzelf schiet gelijk vol vocht met stress )

En herken helemaal wat je zegt hoor heb het zelf men eerste wedstrijd ook meegemaakt kwa voeding dan en dag daarna zei ik van wtf zie ik eruit haha gelijk vol rond en vol aders

Was echt onder de indruk van je fysiek man !
Open rotterdamse ben ik er weer dus na je stage performance kunnen we wel praatje slaan


Btw: ondertussen leuke pm's gekregen van 'de kleine man'
Allereerst even, nergens zet ik iets afkrakends ofzo, dat jij het zo opvat is jou volste recht maar zo bedoelde ik het niet ( ik kan ook niets aan jou lengte doen ) ik kon alleen jou op die manier beschrijven en met prraatjes bedoelde ik dat je boven iedereen uitkwam en dat ik van A tot Z heb kunnen volgen wat je zei

'als jij het zo goed beter weet met je grootte bek had jij iets moeten zeggen en had je ook een pm kunnen sturen' mijn reply daarop is dat het NIET mijn atleet is dus dan hoef ik daar niets op te zeggen op de dag zelf, stress genoeg al voor de meeste jongens en dan is niet nog nodig dat er nog andere mensen zich gaan mengen op dat moment zelf ( is iets anders als ze zelf om raad vragen )

'maar je vind het stoer om op dbb iemand af te kraken en wat presteer jij dan ?' Zie hierboven, dat ik namelijk niet afkraak dat jij het zo opneemt is jou volste recht maar bedoelde het allezins niet zo

En wat ik presteer of niet presteer heeft totaal niets te maken met al dit ?

Dat ik alsnog eerste ben geworden ben ik idd heel blij mee. Heb zoals ik hierboven al zei ook nog puntenaftrek gekregen vanwege het gebruik van Dream Tan maar toch is het gelukkig genoeg geweest.

In Rotterdam gaat de line up natuurlijk wel veel beter zijn, is niet lullig bedoeld tov de jongens die in Limburg stonden maar dat is gewoon een feit. Heb al zo'n beest van Elvir gezien die er ook staat in de +100kg, tering :D Doel is ook niet om te winnen, wil er voor mezelf op mijn beste staan en hopen dat ik bij de eerste 3 kom zodat ik volgend jaar direct het NK kan doen. Heb ik bijna een jaar de tijd om mezelf flink te verbeteren op de juiste punten.

Als ik je in Rotterdam zie zal ik je zeker even aanspreken! :)
 
Alle foto's staan er nu op! :)
 
Fotootjes van Rob S

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Waarom is bepaalde tan verboden?
 
Waarom is bepaalde tan verboden?

Een reden was omdat veel van die verkeerde bruining overal afgeeft op muren, vloeren etc etc en de organisatie van zo'n wedstrijd met hele hoge kosten achteraf zat.
 
Allemachtig wat een zieke rug!

Beterschap RobS
 
?????????

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Meer van die blondine aub.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:47 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Michelle van dit forum :)
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:47 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Michelle van dit forum :)

Ik dacht dat michelle in het blauw was?
 
ik denk echt dat ik die pose ga weigeren :p

ik heb die pose nu zo vaak zien voorbij komen op wedstrijden ik snap nog steeds niet waarvoor hij dient ??


opa
 
ik heb die pose nu zo vaak zien voorbij komen op wedstrijden ik snap nog steeds niet waarvoor hij dient ??


opa

Ik had juist gedacht dat juist jij juist wel zou begrijpen waarom ze nou juist zo moesten gaan staan.
 
Back
Naar boven