MuscleMeat

Foto's en uitslagen YourBody.pro Limburg Open 2014

Dan kun je net zo goed geen Bikini doen. Zo''n beetje de enige pose die er toe doet

Daarom gaat me vriendinnetje heb ook gecrossed doen, tis gewoon een idiote pose, en zeker als je weet van welk punt de jury hem kijkt, die kijken echt niet waar die pose voor is(om te kijken of hun billen en hams strak zijn en geen lijntjes vertonen).

Helaas, het zou best anders kunnen, maar goed, er kan zoveel anders in deze sport.

En waarom heb jij je nieuwe foto niet als avatar? :cool:

---------- Toegevoegd om 10:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:46 ----------

Ik dacht dat michelle in het blauw was?

Bovenste is overigens Michelle niet :) Onderste wel, niet dat mensen een verkeerd beeld krijgen van Michelle.
Die er heel mooi bij stond vond ik.

Daarom gaat me vriendinnetje heb ook gecrossed doen, tis gewoon een idiote pose, en zeker als je weet van welk punt de jury hem kijkt, die kijken echt niet waar die pose voor is(om te kijken of hun billen en hams strak zijn en geen lijntjes vertonen).

Helaas, het zou best anders kunnen, maar goed, er kan zoveel anders in deze sport.

pics

Omdat je hier maar gvd 96x96 of 4,9kb in gebruik mag nemen.. echt whuutttt zo weinig haha.

Gecrossed wel wat beter maar vind het nog steeds een absurde pose :cool:

---------- Toegevoegd om 10:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:46 ----------

Bovenste is overigens Michelle niet :) Onderste wel, niet dat mensen een verkeerd beeld krijgen van Michelle.
Die er heel mooi bij stond vond ik.

Over welke pose heb jij het?
Die van de foto hier boven is gewoon een extra ''accent'' op de glutes terwijl ze overgaat naar de volgende pose volgens mij , geen statishe pose lol.:p

Omdat je hier maar gvd 96x96 of 4,9kb in gebruik mag nemen.. echt whuutttt zo weinig haha.

Gecrossed wel wat beter maar vind het nog steeds een absurde pose :cool:
foto uploaden van je computer en hij wordt automatisch geresized.

• Like
Waarderingen: GPRO
Nee andere ervoor, staat ze wijdbeens voorover in line up.

Redelijk vanzelf sprekende pose toch?
Dat zij naar voren staan is om de glutes / hams / calves strak te trekken, lijkt erg op een vlees keuring inderdaad maar daar vraag je ook om eigenlijk.

Brute rug Rob!! Echt made of awesomeness!

Terug
Naar boven