XXL Nutrition

foto's longbow vet%??

Longbow91

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
84kg
Vetpercentage
11%
Dit was op 5 januari, ik woog 91kg en er werd gezegd dat ik 17-18% vet had:

rcjb6w.png

Dit is nu met 96.5 kg (186.5cm), ik heb nadruk met me trainingen vooral op borst gelegd volgens mij is dat wel aardig gelukt?

2csh25z.jpg

en nog een paar extra foto's van nu:

2d1teac.jpg

Ik ga tussen nu en 4 dagen beginnen met cutten dus wat is mijn vet % nu denken jullie?

Laatst bewerkt:
Foto's uploaden met tinypic ofzo.. Zijn niet zichtbaar.

• Topic Starter Topic Starter
ja ik ben er mee bezig, maar t wil nog niet echt lukken:p

Schat tussen de 16-18%

meer mensen?

Schat tussen de 15-16%

Laatst bewerkt:
Ik zou gewoon doortrainen en nog niet al te druk gaan maken over je vet percentage, want alles is totaal uit verhouding en nu nog meer dan toen

Op de foto van de eerste reeks sta je meer voorovergebogen bij chestpic dan bij 2e reeks, dus ik kan geen oordeel vellen over je borst.
Man nu toch nog niet cutten.. Je hebt amper massa om te cutten.

Ik zou gewoon doortrainen en nog niet al te druk gaan maken over je vet percentage, want alles is totaal uit verhouding en nu nog meer dan toen

kan je wat specifieker zijn?

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------

Op de foto van de eerste reeks sta je meer voorovergebogen bij chestpic dan bij 2e reeks, dus ik kan geen oordeel vellen over je borst.
Man nu toch nog niet cutten.. Je hebt amper massa om te cutten.

Ik weeg 96.5kg met iets van 16-17% vet lijkt me dat ik dan wel genoeg massa heb om te cutten?

19-20% btw wat is je lengte?

16%

Niet cutten idd, cardio op dagen dat je niet traint is eventueel wel aan te raden als je je druk maakt om je v%.

kan je wat specifieker zijn?

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------

Ik weeg 96.5kg met iets van 16-17% vet lijkt me dat ik dan wel genoeg massa heb om te cutten?

Nou je schouders,rug,armen. Benen valt niet over te oordelen

yew longbow

Hoe train je je schouders? je schouderkoppen steken bijna niet uit bij je fornt double bi

Damn, ****ing brede romp heb jij! :eek:

ik schat ook 15/16% maar erg moeilijk om te schatten omdat je op de 3 verschillende plekken moet meten en kan zijn dat je benen weer stuk droger zijn dan je belly..dus schatting zegt niks

Hoe train je je schouders? je schouderkoppen steken bijna niet uit bij je fornt double bi

Tegenwoordig doe ik upper/lower body split, en dan allebei 2x in week, 1e x doe ik barbell military press, andere keer dumbbell military press. Voorkant schouders wordt ook mee getraind met incline bench press en incline flys. Hiervoor 4split gedaan en toen shoulder front raises gedaan.

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------

Damn, ****ing brede romp heb jij! :eek:

Ja daarom wil ik ook afvallen als ik het aanspan gaat alles naar zijkant en anders hangt alles naar voren:p

---------- Toegevoegd om 21:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------

ik schat ook 15/16% maar erg moeilijk om te schatten omdat je op de 3 verschillende plekken moet meten en kan zijn dat je benen weer stuk droger zijn dan je belly..dus schatting zegt niks

over paar maanden, als ik droger sta en me spieren ook wat beter naar voren komen zal ik ook wel even pics van benen erbij zetten

Terug
Naar boven