Fitness Seller

foto's nbbf hercules?

Body Improvement: Exclusieve foto's van de Hercules!

Tevens ook die van S&F Cup als je het gemist hebt.
[Link niet meer beschikbaar]

Thnx ,Het was idd maar 1 tegenstander maarja ik was in top shape :D
is het zo dat als je mee doet met een NAC wedstrijd dat je gerooieerd wordt door de ifbb????

thnxx

bump

1tje maar ?

ja 1 sneu he :( ik had t liever ook anders gezien beetje meer tegenstand had de overwinning nog triamfontelijker gemaakt:D

Hi Ik ga vanavond aan de gang met de foto`s. Ik heb heel wat foto`s kunnen maken en had een mooie plaats voor de jury.....
kijk op www.forfunsport.nl
Ik hoop ze er morgen allemaal op te hebben maar het zijn er nogal wat dus ik doe geen beloftens.....

Ok thanx Masha ik ga vanavond gelijk kijken :)

Thnx ,Het was idd maar 1 tegenstander maarja ik was in top shape :D
is het zo dat als je mee doet met een NAC wedstrijd dat je gerooieerd wordt door de ifbb????

Als eerste gefeliciteerd met je overwinning !
Ja je kan voor een heel jaar gerooierd worden. Tip : focus op de NK deze is volgens mij iets belangrijker op dit moment.

Succes !

Hedwig

mmmm ga ik idd over nadenken ik ben namelijk van plan om na 8 april te stoppen met wedstrijden om weer te bulken ..

Gewoon 8 april meedoen joh,die IFBB schiet toch niet op...Lekker Paaswedstrijdje draaien !!!

beter dan eieren zoeken :D

Ik wil namelijk ook nog groter worden dus ik hou mijn vet denk ik rond de 10% dan is het weer makkelijker cutten als ik dan weer wedstrijden kan doen

Als eerste gefeliciteerd met je overwinning !
Ja je kan voor een heel jaar gerooierd worden. Tip : focus op de NK deze is volgens mij iets belangrijker op dit moment.

Succes !

Hedwig

Het niveau aan deelnemers wat ik gisteren heb gezien is bij lange na nog niet goed genoeg om mee te draaien op de NK van de ifbb. Laten we eerlijk zijn, ik wil geen slecht oordeel geven over de deelnemers maar wat ik gisteren heb gezien scoort zelfs nog niet hoog op een goede B klasse zoals bijvoorbeeld delfzijl had. Ik vind het dan ook niet passend dat sommige atleten wordt gestimuleerd om een holland mee te draaien, tenzij ze als podium vulling willen dienen. Ik bedoel niet dat iedereen meteen goede hoop krijgt om hier goed te kunnen scoren omdat ze een c klasse winnen waarin 1 of 2 deelnemers stonden, die in een goede line -up van een 10 man nog niet op zouden vallen.

Je heb zeker gelijk Nk is zeker te hoog gegrepen we moeten wel realistish blijven natuurlijk:D

• Topic Starter Topic Starter
heb je je uitnodiging voor de Mr.O al opgestuurt gekregen blokkie? :D

Terug
Naar boven