AndroidHealthClinic

foto's nbbf hercules?

:haha: :haha: :haha: :roflol: ja ik heb geaccepteerd Jay ik kom er aan!!:D

helemaal mee eens,maar ze hebben op de NK waarschijnlijk ook geen deelnemrs dus proberen zo toch atleten te houden.
Blokkie lekker 8 april doen en dan lekker verder kijken!!!Nogmaals je hebt een goeie fysiek!!

thnx catman 8 april doen en dan weer onder constructie gaan ,Blok de bouwer:D

helemaal mee eens,maar ze hebben op de NK waarschijnlijk ook geen deelnemrs dus proberen zo toch atleten te houden.
Blokkie lekker 8 april doen en dan lekker verder kijken!!!Nogmaals je hebt een goeie fysiek!!

Geen deelnemers op het NK? Ik denk dat je je daar flink in gaat vergissen. Ook vorig jaar was het volle bak!

@ aimee, ga je ook mee doen ?
Of dit jaar geen wedstrijden ??

Ik zit nu al bijna een half jaar in de voorbereiding voor het NK, dus ja, ik doe zekers mee!

Nice,

Dan moet ik ook maar een kijkje komen nemen.......
Op schema ??

Lig op schema!! Kijk nu wel uit naar de dagen NA de wedstrijd hoor. Heb echt zin in weer eens een lekker stuk chocola of Burger King!! Heb laatst zelfs gedroomd over zo'n grote Milka Biscuit reep. Als ik was gaan slaapwandelen, was ik zo naar de winkel gewandeld denk ik! :D

Ik ken het gevoel ,dromen over eten echt verschrikkelijk :p

gefeliciteerd blokkie met je resultaat.

thnx ,:D was ook wel geluk hoor

@ aimee,

Ik ga pas volgend jaar starten, heb dus nog nooit een wedstrijd dieet aangehouden, qua cutten dan... hoelang heb je dan al geen stukje reep meer aangeraakt... nog een hapje van een burger ?

Tijdens dieet ook geen junk uurtje ? of junk dagje ??

just asking... geen flauw idee namelijk....
proef je nooit ergens van ? echt straigt ??? niks aanraken ??

Als je gaat proeven, ben je niet meer te stoppen. Niet doen dus!
Natuurlijk heb ik ook weleens wat gesmokkeld, maar hoe dichter je bij de wedstrijd komt, hoe meer schade het kan aanrichten en dan komt de discipline dus om de hoek kijken. Nu spant het erom!

Ik heb nu geloof ik al 7 weken geen junkdag meer gehad. Daarvoor had ik alleen op zaterdag junkdag en dan ging ik ook los!

Mag ik vragen hoeveel gram koolhydraten je naar binnen krijgt per dag?
Max..?

en hoeveel calorieen ?

Of is dit iets persoonlijks.... if it is.. sorrie i'm asked...

Laat ik zeggen..... weinig!! Hoeveel ik binnenkrijg is niet te vergeleken met een dieet voor een man. Dat is sowieso al per persoon verschillend en al helemaal verschillend tussen mannen en vrouwen. Ik geef verder ook niks prijs over mijn dieet, dat zijn de geheimpjes van mij en m'n coach! ;)

Okay,

En gelijk heb je, resultaat dat telt!

paar fotootjes, met de complimenten van siggi

IMG_3412.JPG

IMG_3410.JPG

IMG_3408.JPG

Laatst bewerkt:
@Dopa ( ik neem aan dat jij het bent op de foto met nr 12 ?? )

ja man

Terug
Naar boven