Fitness Seller

Foto's Philaprilia

Brute massa kerel

goed bezig man, ziet er sterk uit :bow:
nu werken aan je deadlift :D

Ziet er goed uit. En hoeveel kuurtjes heb je nu gedaan in die 10 jaar ?

Ziet er goed uit man:thumb: ga zo door :wl:

goeie massa aanwezig

heel goed!!

heel heel heel goed bezig hoor ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er goed uit. En hoeveel kuurtjes heb je nu gedaan in die 10 jaar ?

Zoals de meesten, 2 klassiekers:

1ste:http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/winstrol-log-66959/

Niet veel kilo's aangekomen maar wel wat betere fysiek door gekregen.

2de:http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/log-sustanon-winny-proviron-81558/

2de was met fake sustanon en achteraf gezien ben ik daar blij om. Heb de kuur niet uitgedaan.
Ik ben achteraf nog net wat aangekomen door nog beter te gaan eten en mijn rust te verzorgen.

Zeer bruut. Goede onderarmen en wijde rug. Die bench steekt wel boven de rest van je stat uit:). Je traind nu 10jaar?Wat is je leeftijd.

Brute fysiek man top:thumbs: ondanks dat onze stats niet veel schelen zie jij er egt stukken voller uit:( maar het zei je gegund:p

goeie achterkant, armen vind ik iets minder

Zeer bruut. Goede onderarmen en wijde rug. Die bench steekt wel boven de rest van je stat uit:). Je traind nu 10jaar?Wat is je leeftijd.

ik word er 29... Zit tussen het ijzer van mijn 18 ongeveer.
Heb gans mijn jeugd 2 tot 3 x per week judo gedaan...dus duizenden push ups en sit ups met de paplepel :D

Borst is altijd mijn favoriete spiergroep geweest maar nu ben ik me wat meer aan het toeleggen op het ganse pakket, verhoudingen respecteren hé ;)

Benen zijn goed bijgekomen laatste jaar maar door een oude blessure (VKB operatie) ben ik wat voorzichtiger geworden. Moet begin augustus trouwens nog eens onder het mes (artroscopi) om een schroefje te laten verwijderen en littekenweefsel in de diezelfde knie weg te halen.

update pic :

15efeah.jpg

Pose gebaseerd op een pic van Flex Wheeler :
2ljthzs.jpg

Brute fysiek man!!!

Hoe is het ondertussen met de beentjes?

Knie is goed hersteld van 3de knie operatie. Schroef is verwijderd, ice picking achter de knieschijf uitgevoerd en miniscus is terug bijgesneden.

Ik zal eens een full body pic maken. Momenteel zijn de beentjes nog stijf van een zware training gisteren ;)

Foto volgt.

Terug
Naar boven