- Waardering
- 10.369
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De gayste halleluja ooit, maar het voldoet.
Jouw biggetje?Oh wat allemaal een stoere mannelijke mannen hier! Als ik ooit ga verhuizen, weet ik wie ik om hulp kan vragen.![]()

zorgen voor shakes en een bordje eten en we komenOh wat allemaal een stoere mannelijke mannen hier! Als ik ooit ga verhuizen, weet ik wie ik om hulp kan vragen.![]()

Uiteraard

Gaan we verwennen??🤣Ik denk ondertussen even terug aan alle filmpjes waar mannen de 'period cramps simulator' proberen en half dood gaan, en hoe de meeste vrouwen elke maand bloeden en pijn lijden terwijl verwacht wordt dat ze gewoon werken en allerlei andere dingen doen, terwijl een man met verkoudheid al half dood gaat. Ik denk ook even aan het feit dat mannen geen zwangerschap en bevalling doormaken, iets wat gruwelijk veel pijn doet en gevaarlijk is, gevolgd door wekenlang bloeden, postpartum perikelen en borstvoeding wat ook zwaar is.
Ondertussen denk ik ook even dat een man gelijk dubbel ligt en jankt als je in z'n balletjes trapt.
Maar hey, de man is het sterkere geslacht he.
![]()
Het zit wel diep heOndertussen denk ik ook even dat een man gelijk dubbel ligt en jankt als je in z'n balletjes trapt.
Ennn the classic anderen de schuld geven.Bij anderen ja, zij begonnen erover, alsof dat boeiend was.
Dit is letterlijk op volgorde;Ennn the classic anderen de schuld geven.
Volgens mij kreeg je vrij normale reacties nav je vraag. Er jankte verder niemand behalve jijzelf
Jij bent toch degene die serieus op een grap in gaat? Wie jankt er danDit is letterlijk op volgorde;
Maar nee, ik was degene die erover begon natuurlijk..Classic mij de schuld geven voor iemand anders z'n comment. Ga weg joh

Jij bent toch degene die serieus op een grap in gaat? Wie jankt er dan![]()
Het heeft over het algemeen geen zin om zulke dingen te roepen tegen de bühne, sterker nog het werkt vaak averechts.Ik denk ondertussen even terug aan alle filmpjes waar mannen de 'period cramps simulator' proberen en half dood gaan, en hoe de meeste vrouwen elke maand bloeden en pijn lijden terwijl verwacht wordt dat ze gewoon werken en allerlei andere dingen doen, terwijl een man met verkoudheid al half dood gaat. Ik denk ook even aan het feit dat mannen geen zwangerschap en bevalling doormaken, iets wat gruwelijk veel pijn doet en gevaarlijk is, gevolgd door wekenlang bloeden, postpartum perikelen en borstvoeding wat ook zwaar is.
Ondertussen denk ik ook even dat een man gelijk dubbel ligt en jankt als je in z'n balletjes trapt.
![]()
Ze zouden dat eens bij vrouwen moeten simuleren door hun eierstokken te pletten. Dan piepen jullie wel anders.Ondertussen denk ik ook even dat een man gelijk dubbel ligt en jankt als je in z'n balletjes trapt.
Waarschijnlijk niets en anders: “omdat de opdrachtgever daar om vroeg.”
Het is geen NORMALE vraag!!!!Jeetje allemaal gejank omdat ik een normale vraag stel. AAN TS.
dat komt omdat jullie van binnen zo door en door bedorven zijn dat eens per maand al dat vuil eruit moet.Ik denk ondertussen even terug aan alle filmpjes waar mannen de 'period cramps simulator' proberen en half dood gaan, en hoe de meeste vrouwen elke maand bloeden en pijn lijden terwijl verwacht wordt dat ze gewoon werken en allerlei andere dingen doen, terwijl een man met verkoudheid al half dood gaat. Ik denk ook even aan het feit dat mannen geen zwangerschap en bevalling doormaken, iets wat gruwelijk veel pijn doet en gevaarlijk is, gevolgd door wekenlang bloeden, postpartum perikelen en borstvoeding wat ook zwaar is.
![]()
Ik denk ondertussen even terug aan alle filmpjes waar mannen de 'period cramps simulator' proberen en half dood gaan, en hoe de meeste vrouwen elke maand bloeden en pijn lijden terwijl verwacht wordt dat ze gewoon werken en allerlei andere dingen doen, terwijl een man met verkoudheid al half dood gaat. Ik denk ook even aan het feit dat mannen geen zwangerschap en bevalling doormaken, iets wat gruwelijk veel pijn doet en gevaarlijk is, gevolgd door wekenlang bloeden, postpartum perikelen en borstvoeding wat ook zwaar is.
![]()