AndroidHealthClinic

Casting Call

Ik denk ondertussen even terug aan alle filmpjes waar mannen de 'period cramps simulator' proberen en half dood gaan, en hoe de meeste vrouwen elke maand bloeden en pijn lijden terwijl verwacht wordt dat ze gewoon werken en allerlei andere dingen doen, terwijl een man met verkoudheid al half dood gaat. Ik denk ook even aan het feit dat mannen geen zwangerschap en bevalling doormaken, iets wat gruwelijk veel pijn doet en gevaarlijk is, gevolgd door wekenlang bloeden, postpartum perikelen en borstvoeding wat ook zwaar is.

Ondertussen denk ik ook even dat een man gelijk dubbel ligt en jankt als je in z'n balletjes trapt.

Maar hey, de man is het sterkere geslacht he.

Happy Married At First Sight GIF by Lifetime

toch goed te zien dat zoveel verschillende mensen toch op een lijn kunnen zitten: afkeer tegen Hell XD

Jullie hebben gelijk, ik had die idioot gewoon moeten negeren :thumb:
Mijn fout.

Dit is letterlijk op volgorde;

Maar nee, ik was degene die erover begon natuurlijk..Classic mij de schuld geven voor iemand anders z'n comment. Ga weg joh

Ik doe al zon mijn best om jou beter te begrijpen 🥺🥺 boekje aangeschaft voor niks.

IMG_20240523_130718.jpg

Laatst bewerkt:
Jullie hebben gelijk, ik had die idioot gewoon moeten negeren :thumb:
Mijn fout.
Maar waarom moet je hem nou gelijk weer een idioot noemen?
Zijn hele post straalt uit dat het om een grap (met een kern van waarheid :trollface::roflol: ) gaat & een stukje uitlokking.
Jij trapt erin maar hij is de idioot?

Het is al oke 😘 alles komt goed.

Overigens denk ik dat we TS inmiddels wel hebben verjaagd. Die moet nu ergens anders gaan recruiten voor zijn casting couch.

Maar waarom moet je hem nou gelijk weer een idioot noemen?
Zijn hele post straalt uit dat het om een grap (met een kern van waarheid :trollface::roflol: ) gaat & een stukje uitlokking.
Jij trapt erin maar hij is de idioot?
Haha als je hier iets serieus neemt kom je regelmatig van een koude kermis thuis.

Het is al oke 😘 alles komt goed.

Overigens denk ik dat we TS inmiddels wel hebben verjaagd. Die moet nu ergens anders gaan recruiten voor zijn casting couch.
Vond het toch al zo’n kl***zak die goedkoop iemand wilt hebben omdat castings bureau te duur zijn…..

Haha als je hier iets serieus neemt kom je regelmatig van een koude kermis thuis.

Vond het toch al zo’n kl***zak die goedkoop iemand wilt hebben omdat castings bureau te duur zijn…..
"Budget" zat al in de naam...

Terug
Naar boven