MuscleMeat

fotos squat rek

marc181982

Advanced Bodybuilder
Waardering
3
heeft er iemand hier toevallig fotos van een squat rek? of mischien dat hier iemand er zelf een heeft gemaakt? wil namelijk zelf een squat rek maken.

_0X2FYtQU5EyiZ0WUT-ETLVgbU7YBlTx.jpeg

Laatst bewerkt door een moderator:
Weet je al van welk materiaal je hem wilt maken dan ?
En ga je hem zelf lassen dan ?

• Topic Starter Topic Starter
ja ik ga hem zelf lassen en ik maak em van staal (37-2) .mn druk bankje is ook van gewoon staal en die heb ik laten moffelen en ziet er goed uit, dus ik denk dat ik bij deze precies hetzelfde doe.
maarre vraagje: waarvoor is het achterste gedeelte? en al die pennen die erin zitten waar dienen die voor?

toch eens even een chin up attachment aan et squat rek maken

marc181982 zei:
ja ik ga hem zelf lassen en ik maak em van staal (37-2) .mn druk bankje is ook van gewoon staal en die heb ik laten moffelen en ziet er goed uit, dus ik denk dat ik bij deze precies hetzelfde doe.
maarre vraagje: waarvoor is het achterste gedeelte? en al die pennen die erin zitten waar dienen die voor?

dat achterste gedeelte is voor het evenwicht, anders kukelt ie om ;) Als je dat niet weet, denk ik niet dat het een goed idee is dat je dat ding gaat bouwen :D

die "pennen" zijn om schijven op te hangen.

haha ik dacht dat het nog ergens anders voor was en niet alleen voor het evenwicht. ik ga ongeveer zoiets maken.
Sfd3jDRaqFKDqHbyKvSe2FuhKYHo4rTG.gif

Laatst bewerkt door een moderator:
Damn wat een groot ding! :eek:

Die past hier net op mijn kamer :D Waar ga je die laten?

opvouwbaar zodat ie onder ze bed past :P

squat rek zal wel op mn kamer passen maar ben bang dat ik vast door het plafon fl**ker. mn ouders beginnen al te zeuren dat het plafon soms behoorlijk kraakt als ik aan trainen ben. dus mag nu fff een stuk van de garage ombouwen tot train-hok , blijft het plafon tenminste goed ;)

haha lol :D waarom niet gewoon naar gym gast is stuk goedkoper :D

bij ons in de buurt hebben ze geen goede gyms, geen goede appareten en dumbbells enz . en alle apperaten kan ik zelf wel maken, en het scheelt weer een hoop in de kosten

Cool, maak ff foto's van je train hokkie..als je de boel afhebt,
Altijd leuk om te zien !
rob

Kent 1 van jullie misschien iemand die zo'n woest rek voor mij (tegen betaling uiteraard) in elkaar kan knallen?

395 euro d8 ik

GVD! Net als ik er zelf 1 heb laten bouwen! :(

RichardV zei:
Hey,maar zag de prijs niet bij die link staan.
Plus toe hoe zwaar is die pulley te belasten?
vind hem wel gaaf.
Maar is dat bankje wel redelijk te belasten?

ik dacht iig 150 kg..

ja ik baal ook, kheb een openrack daarzo besteld voor 317 euro, omdat er nergens een dichte cage verkrijgbaar was in NL, behalve dan professionele powerracks die zeer veel kosten..

Terug
Naar boven