MuscleMeat

foto's van mij

Ziet er goed uit kerel! Volle schouders!

Inderdaad hoera voor de schouders.
Wanneer volgen de meer recente?

kerel waar ben je mee bezig
ik weet dat veel lui t niet relax vinde als je gaat zeiken over gebruik maar moet dit ff kwijt

1st cycle 8wk cycle(dbol 4wks)
sust/deca/d-bol 200mg/250mg/30mg

2nd cycle 10wk cycle (winstrol wk 4-8)
test e/deca/winstrol 500mg/400mg/50mg (very bad cycle gained only 4kilo's)

3rd cycle 12 wk cycle
test prop /tren a 100mg/ed 50mg e/d

4th cycle 12wk cycle
test prop /tren a 100mg/ed 75mg e/d wk1-4 10iu slin

als jij dit nodig hebt gehad om dit fysiek te bereike sorry hoor maar dat gaat nergens over
fysiek ziet er aardig uit maar had je prima naturel kunnen bereiken....

• Topic Starter Topic Starter
coltivatore zei:
kerel waar ben je mee bezig
ik weet dat veel lui t niet relax vinde als je gaat zeiken over gebruik maar moet dit ff kwijt

1st cycle 8wk cycle(dbol 4wks)
sust/deca/d-bol 200mg/250mg/30mg

2nd cycle 10wk cycle (winstrol wk 4-8)
test e/deca/winstrol 500mg/400mg/50mg (very bad cycle gained only 4kilo's)

3rd cycle 12 wk cycle
test prop /tren a 100mg/ed 50mg e/d

4th cycle 12wk cycle
test prop /tren a 100mg/ed 75mg e/d wk1-4 10iu slin

als jij dit nodig hebt gehad om dit fysiek te bereike sorry hoor maar dat gaat nergens over
fysiek ziet er aardig uit maar had je prima naturel kunnen bereiken....

HOEZO gaat dat nergens over wat ik in mijn reet spuit gaat niemand niks aan en jou al helemaal niet je bent mijn vader niet
ik vroeg om mijn fysiek te beoordelen niet mijn kuurverleden probeer jij maar eens 8% bodyfat te krijgen, is nogal een verschil he 88kg 8%bf 180 cm en 109kg 18% bf en 197 cm van jou weet je ik ben een echte ectomorph geweest net als mijn pa ik was 18 toen ik begon en ik ben begonnen omdat ik absouut niet op mijn pa wou lijken lang,schraal, dun UHH bah nee absoluut niet ik ben wel te vroeg begonnen met kuren dat geef ik toe maar als je zo schraal bent dan kan het je allemaal niks schelen dan wil je alleen maar groeien en ondanks dat ik volgens jou te veel gekuurd heb, heb ik voor iedere kilo die ik gewonnen heb kei en kei hard moeten trainen en mezelf ziek gevreten. Jij weet zeker niet hoe moeilijk het is om 3 tot 4000 kalorieen binnen te krijgen als je lichaam er maar 1250 tot 1500 nodig heeft

Niet ieder lichaam is hetzelfde en zo ie zo hier in nederland is men veel voorzichtiger met AAS kijk maar naar de reacties die ik op het amerikaanse forum krijg niemand die tegen mij gezegd heeft van dat fysiek had je ook zonder AAS kunnen krijgen .

BTW nu we het over mijn fysiek hebben heb jij foto´s van jezelf want je kan wel over andere mensen praten maar ik ben wel beniewd naar jou foto´s

Deli

Laatst bewerkt:
America is ook totaal anders ingesteld wat dat betreft, kerel.

Ziet er strak uit daar niet van, maar een dergelijk lichaam hoop ik volgend jaar te halen, naturel.

Ga zo door, als je je er goed bij voelt, zou ik zo zeggen!

Laatst bewerkt:
netjes hoor..

wat meten je armen en train je nu dus 5 jaar?:D

Er staat trouwens wel 1 reactie op dat board dat je zonder AAS dit resultaat had kunnen hebben ;) Ik vind wel dat je vroeg begonnen bent, maar dat weet je zelf ook al. Op zich doe je het nog netjes om maar 1 kuur per jaar te doen.

Los van de AAS, want dat is ieder zijn eigen keuze; heb je een goed fysiek :) Goede schouders. Onderkant borst loopt in mijn ogen wat achter, samen met je triceps. Je rug ziet er nietjes uit, al zie ik je onderrug niet helemaal; maar dat zit volgens mij wel goed :)

Mooi resultaat, en lekka doorknallen :D Heb je ook fotos van je benen?

Ziet er netjes uit knul! Probeer er nog wat massa bij te pakken dan toont het allemaal wat bruter en voller :)

Het feit dat je snel naar de AS hebt gegrepen zal het bemoeilijken zonder goed te groeien, maar dat terzijde.
Vind het er aardig uitzien, jammer dat je bicep niet echt een piek vertoont.

Deli Oguz zei:
HOEZO gaat dat nergens over wat ik in mijn reet spuit gaat niemand niks aan en jou al helemaal niet je bent mijn vader niet
ik vroeg om mijn fysiek te beoordelen niet mijn kuurverleden probeer jij maar eens 8% bodyfat te krijgen, is nogal een verschil he 88kg 8%bf 180 cm en 109kg 18% bf en 197 cm van jou weet je ik ben een echte ectomorph geweest net als mijn pa ik was 18 toen ik begon en ik ben begonnen omdat ik absouut niet op mijn pa wou lijken lang,schraal, dun UHH bah nee absoluut niet ik ben wel te vroeg begonnen met kuren dat geef ik toe maar als je zo schraal bent dan kan het je allemaal niks schelen dan wil je alleen maar groeien en ondanks dat ik volgens jou te veel gekuurd heb, heb ik voor iedere kilo die ik gewonnen heb kei en kei hard moeten trainen en mezelf ziek gevreten. Jij weet zeker niet hoe moeilijk het is om 3 tot 4000 kalorieen binnen te krijgen als je lichaam er maar 1250 tot 1500 nodig heeft

Niet ieder lichaam is hetzelfde en zo ie zo hier in nederland is men veel voorzichtiger met AAS kijk maar naar de reacties die ik op het amerikaanse forum krijg niemand die tegen mij gezegd heeft van dat fysiek had je ook zonder AAS kunnen krijgen .

BTW nu we het over mijn fysiek hebben heb jij foto´s van jezelf want je kan wel over andere mensen praten maar ik ben wel beniewd naar jou foto´s

Deli

dan mag je sig wat beter lezen:rolleyes:
chill dude
en meer eten ;)

• Topic Starter Topic Starter
Bas Hofkens zei:
America is ook totaal anders ingesteld wat dat betreft, kerel.

Ziet er strak uit daar niet van, maar een dergelijk lichaam hoop ik volgend jaar te halen, naturel.

Ga zo door, als je je er goed bij voelt, zou ik zo zeggen!

Ik zou ook het liefst naturel zo worden tuurlijk maar daar is het te laat voor als ik alles over zou kunnen doen dan zou ik op zn minst 4jr naturel hebben getraind voordat ik aan spuiten zou denken.

Deli

Achja, blijft ieder zijn keuze, hè. Zolang jij je er maar goed bij voelt.

Goede fysiek man, en het is gewoon ok dat je toegeeft dat je gekuurd hebt. Je mag er zeker trots op zijn, op dit resultaat en dit had JIJ misschien nooit naturel gehaald, ieder lichaam is inderdaad anders. Je schouders steken er zeker boven uit, ga zo door zou ik zeggen. Zorg er alleen voor dat je helemaal op de hoogte bent van alle side effects en gebruik etc tis levensgevaarlijk spul he.

Deli Oguz zei:

Deli

doe rustig
vind het alleen zonde dat je voor die fysiek heb moeten kuren omdat er aan AS ook nadelen zitten en je dit ook naturel had kunnen bereiken
het pleit wel voor je dat als je het over had kunnen doen eerst 4 jaar naturel had willen trainen

ik vind het jammer dat je je tot basisschool niveau verlaagt door te zeggen, en JIJ dan, ik wil JOUW fotos wel es zien.. komaan we zijn geen 12 meer en ik heb bovendien nergens gezegd dat ik een beter fysiek dan jou heb.

de redenatie dat je ecto bent vind ik geen goed excuus om te kuren. Ik ben persoonlijk in iets minder dan 2 jaar tijd trainen van 80 kg naar 110 kg gegaan en daarbij is het BF ook gestegen. Sommige mensen zijn ecto en hebben moeite met vreten, andere hebben geen moeite met vreten en krijgen een evenredige stijging van BF.

ik vind dat als je fotos post dat je beetje tegen kritiek moet kunnen. Ik heb nog geen fotos van mezelf maar als ik die wel heb en ik post ze mag je mij ook afmaken. Je hebt een aardig fysiek maar jammer dat je ervoor hebt moeten kuren. Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen ;)

als jij gaat cutten naar de 10% colativore hou je nog wat aardig massa over denk ik
dan zit je op de 100 kg ofzo
toch 20 kg massa

ej nice man nu heb ik hoop dat ook te worde

Weinig tiet maar verder ziet het er vrij goed uit.
Grote schouderkop, vind ik persoonlijk erg mooi!!

Ga zo door!

Ziet er goed uit man.

Ik vind het ook zonde van je gebruik, maar je hebt een lichaam om trots op te zijn.

Deli Oguz zei:
Jij weet zeker niet hoe moeilijk het is om 3 tot 4000 kalorieen binnen te krijgen als je lichaam er maar 1250 tot 1500 nodig heeft

Deli

3 tot 4 duizend calorieen is toch normaal voor een ´serieuze recreatief bodybuilder´? Ook totaal geen moeite mee bijvoorbeeld en je lichaam heeft maar 1250 tot 1500 nodig??? Lijkt me een beetje weinig he! ;)

En als jij een echte ecto was waarom vrat je dan niet nog meer want veel pure ecto´s die zitten toch echt niet onder de 4 duizend calorieen.

Terug
Naar boven