Fitness Seller

foto's van mij

Werk je bij de LMB?

marz01 zei:
Maar het blijft een hulpmiddel ! Zelf zal je nog steeds al die kcals naar binnen moeten gooien, zelf zal je nog steeds moeten knallen in de sportschool, zelf zal je flink rust moeten nemen, je inhouden in het weekend om zo je lichaam niet uitteputten.
Jajaja, kortom, gewoon doen zoals je als natural ook doet. Het zijn wel degelijk wondermiddelen. Dat gezwets was inmiddels wel de wereld uitgeholpen dacht ik zo.

Wat een gelul dat iemand nog steeds z'n best moet doen ondanks AS. Voor veel mensen zijn AS juist DE manier om wat minder hun best te hoeven doen!!

Tuurlijk, een kampioensfysiek zul je niet kweken door alleen AS, daar komen genen, doorzettingsvermogen en hard werken bij kijken.

Ik heb duizend keer meer respect voor een naturel dan een "gebruiker vanaf de start".

maniac zei:
Ik heb duizend keer meer respect voor een naturel dan een "gebruiker vanaf de start".

daar heb je ook helemaal gelijk in! maar ik denk niet dat daar op gewezen wordt! we hadden het over de uitspraak, dat je oneindig zou groeien wanneer er a.a.s bij komt kijken.(wat sommige posters beweren)

ik vind zeker dat iemand een behoorlijke basis moet neerzetten voordat hij begint te denken aan kuren.. het is een feit dat iedereen anders reageerd op deze medicijnen, en bij de een slaat het nou eenmaal beter aan dan bij de ander.

als ik kijk naar de foto's van de topicstarer, denk ik dat hij er zeer waarschijnlijk meer uit had kunnen halen!maar wij kennen zijn variabelen niet (aanleg/trainen/eten/rust).. als hij niet het onderste uit de kan haalt, dan is dat zijn verantwoordelijkheid..en zijn verlies.

maar er kan niet gegeneraliseerd worden over a.a.s zo simpel ligt het eenmaal niet!

Cossieboy zei:
Wat een lomp antwoord van je.
Genen spelen zeker wel een rol kerel,anders zou iedere prof die hetzelfde als bv. Coleman zou gebruiken net zo groot kunnen worden?
Dacht t niet hoor, een Dexter Jackson,Shawn Ray of Ahmad Haidar zullen nooit een massabom als Coleman of Ruhl worden hoeveel AAS ze ook zullen gebruiken.

gelukkig is de kerel in kwestie ook een prof en valt hij echt te vergelijken met ronnie of weet ik veel wie..

en wie kan bevestigen dat het 'genen' zijn die bepalen dat ronnie 'beter' is dan shawn ray? misschien heeft ronnie gewoon DE manier gevonden om zijn lichaam aan te spreken..

jullie kunnen mijn antwoord kort door de bocht vinden, door dit verkeerd op te vatten. Maar als je geen wedstrijden doet, vastberaden bent dat je niet de genen hebt en je motivatie slechts is dat je niet zo dun wilt zijn als je vader, dan lijkt het mij dat niet je genen je grens bepalen, maar je hoofd..

misschien is mijn antwoord ook wel kort door de bocht, want zo lang je geen prof bent kom je toch nooit aan je grens..

De meeste foto's op dit board worden toch vergeleken met één of ander absoluut ideal van wat een goed lichaam is.
Dit komt enerzijds doordat weinig mensen progressie-foto's plaatsen en anderzijds doordat sommige mensen niet schijnen te begrijpen dat niet iedereen er pre-bodybuilding hetzelfde uitziet.
Normaal schijnt niemand er moeite mee te hebben om foto's te beoordelen zonder ook meer iets van de progressie van die persoon af te weten.
Hoe hard die persoon ervoor heeft moeten werken schijnt dan niets uit te maken.

Maar nu wordt iemands kuurverleden ineens een big issue in het beoordelen van een paar foto's.

@ Justlooking : groot gelijk heb je !

Terug
Naar boven