XXL Nutrition

foto's van mij

Kijk mensen, dit is nog eens wilskracht en doorzettingsvermogen; hier kunnen wij allen een voorbeeld aan nemen.

coltivatore zei:
kerel waar ben je mee bezig
ik weet dat veel lui t niet relax vinde als je gaat zeiken over gebruik maar moet dit ff kwijt

1st cycle 8wk cycle(dbol 4wks)
sust/deca/d-bol 200mg/250mg/30mg

2nd cycle 10wk cycle (winstrol wk 4-8)
test e/deca/winstrol 500mg/400mg/50mg (very bad cycle gained only 4kilo's)

3rd cycle 12 wk cycle
test prop /tren a 100mg/ed 50mg e/d

4th cycle 12wk cycle
test prop /tren a 100mg/ed 75mg e/d wk1-4 10iu slin

als jij dit nodig hebt gehad om dit fysiek te bereike sorry hoor maar dat gaat nergens over
fysiek ziet er aardig uit maar had je prima naturel kunnen bereiken....

Wat ben jij voor stumperd om keuzes voor een ander te maken? Dat bepaalt hij toch zelf, we oordelen hier toch op fysiek. De een na de ander blijft maar opduiken om juicers te kraken.

On topic: goed bezig kerel, en of je kuurt moet je lekker zelf weten.

hoi Deli Oguz,

ik vind dat je een mooi lichaam hebt. mensen doen hier alsof je door anabolen zomaar even dit lichaam hebt gekregen!! onzin natuurlijk. je hebt gewoon keihard moeten bikkelen net als ieder ander!! een pluim voor je puike prestaties!!

doei,
tractortje

Juriaan zei:
Wat ben jij voor stumperd om keuzes voor een ander te maken? Dat bepaalt hij toch zelf, we oordelen hier toch op fysiek. De een na de ander blijft maar opduiken om juicers te kraken.

hij geeft toch alleen zijn mening. en die mening deel ik.

ik vind gewoon dat hij meer uit zn kuurtjes had kunnen halen..

RvR zei:
ik vind gewoon dat hij meer uit zn kuurtjes had kunnen halen..
En waarom vind je dat? Iedereen reageert anders op bepaalde middelen en de genen spelen ook een grote rol dus wat jij zegt kan je nooit weten

Ontopic: ziet er goed uit :thumbs:

coltivatore zei:
kerel waar ben je mee bezig
ik weet dat veel lui t niet relax vinde als je gaat zeiken over gebruik maar moet dit ff kwijt

1st cycle 8wk cycle(dbol 4wks)
sust/deca/d-bol 200mg/250mg/30mg

2nd cycle 10wk cycle (winstrol wk 4-8)
test e/deca/winstrol 500mg/400mg/50mg (very bad cycle gained only 4kilo's)

3rd cycle 12 wk cycle
test prop /tren a 100mg/ed 50mg e/d

4th cycle 12wk cycle
test prop /tren a 100mg/ed 75mg e/d wk1-4 10iu slin

als jij dit nodig hebt gehad om dit fysiek te bereike sorry hoor maar dat gaat nergens over
fysiek ziet er aardig uit maar had je prima naturel kunnen bereiken....
vind het er ook wel goed uit zien maar waarom hiervor slikken beetje harder trainen en je hebt het naturel ook wel

trouwens, hij zegt dat die foto's van april 2005 zijn... ik weet niet wanneer die 4 kuurtjes plaats gevonden hebben maar het zou iets kunnen verklaren ;)

Juriaan zei:

We oordelen hier op fysiek jah, maar wat heel belangrijk is om te weten voor je oordeelt is hoe lang iemand traint en of hij ervoor gekuurd heeft.

Stel iemand ziet er hetzelfde uit alleen de 1 heeft ervoor moeten kuren en is al lang bezig en de ander is natural en is nog niet lang bezig.Duidelijk dat de eerste persoon niet goed bezig is geweest lijkt mij.

Gekke Gijs zei:
We oordelen hier op fysiek jah, maar wat heel belangrijk is om te weten voor je oordeelt is hoe lang iemand traint en of hij ervoor gekuurd heeft.

Stel iemand ziet er hetzelfde uit alleen de 1 heeft ervoor moeten kuren en is al lang bezig en de ander is natural en is nog niet lang bezig.Duidelijk dat de eerste persoon niet goed bezig is geweest lijkt mij.

Precies! Ik vind het niet meer dan logisch dat je kritischer bent bij een niet-naturel. En dan doel ik niet op symmetrie ofzo, maar op massa. Symmetrie kun je ook wel aan werken, maar dmv AS komen de kilo's erin ieder geval een stuk sneller aan. En dan kun je wel zeggen dat je ondanks AS ook hard moet werken, maar een voetballer uit de 1e divisie werkt ook keihard en krijgt er minder voor dan een voetballer uit de Eredivisie. Je moet eerst een solide basis bouwen als naturel, kijk daarna maar eens of je AS "NODIG" hebt.

Is bodybuilding zo snel mogelijk gespierd worden of is bodybuilding zo gespierd mogelijk worden binnen je genetische mogelijkheden??

Zodra je het laatste hebt bereikt, kun je aan AS gaan denken.

Gorilla-Man zei:
En waarom vind je dat? Iedereen reageert anders op bepaalde middelen en de genen spelen ook een grote rol dus wat jij zegt kan je nooit weten

Ontopic: ziet er goed uit :thumbs:

genen spelen helemaal geen grote rol.. zodra AAS erbij komt kijken dan draait het alleen nog maar om doorzettingsvermogen en toewijding..

en tuurlijk groeien sommige mensen niet zo hard van een bepaald soort anabool.. maar gelukkig heeft hij genoeg soorten in zn kont geinjecteerd ;)

Met ew/kh/v orals kon je dit ook halen! Zonde man maarja er is nix meer aan te doen, verpest je lichaam niet zou ik zeggen want het is wel netjes.

volle rug en schouders, alleen je borst mag wel een stuk voller

RvR zei:
genen spelen helemaal geen grote rol.. zodra AAS erbij komt kijken dan draait het alleen nog maar om doorzettingsvermogen en toewijding..

en tuurlijk groeien sommige mensen niet zo hard van een bepaald soort anabool.. maar gelukkig heeft hij genoeg soorten in zn kont geinjecteerd ;)

Wat een lomp antwoord van je.
Genen spelen zeker wel een rol kerel,anders zou iedere prof die hetzelfde als bv. Coleman zou gebruiken net zo groot kunnen worden?
Dacht t niet hoor, een Dexter Jackson,Shawn Ray of Ahmad Haidar zullen nooit een massabom als Coleman of Ruhl worden hoeveel AAS ze ook zullen gebruiken.

Ontopic:
Deli als jij bent begonnen met een schrale fysiek van een kilo of 60 en je hebt dat omgebouwd naar deze fysiek dan vind ik dan je dat goed hebt gedaan
Met of zonder AS dat boeit niet,nice work!

Leuke fysiek!

Ik denk dat je die hardheid wel te danken hebt aan je kuren. En mij boeit het eerlijk gezegd geen moer of je wel of niet gekuurd hebt. Als je tevreden met dit lichaam bent dan is het toch goed?

Valsspeler:D

Maar hoe nu verder je zit nu al aan de insuline dus hierna ook HGH, IGF 1?

Meer bankdrukken want die borst kan voller.

Cossieboy zei:
Wat een lomp antwoord van je.
Genen spelen zeker wel een rol kerel,anders zou iedere prof die hetzelfde als bv. Coleman zou gebruiken net zo groot kunnen worden?
Dacht t niet hoor, een Dexter Jackson,Shawn Ray of Ahmad Haidar zullen nooit een massabom als Coleman of Ruhl worden hoeveel AAS ze ook zullen gebruiken.

Ontopic:
Deli als jij bent begonnen met een schrale fysiek van een kilo of 60 en je hebt dat omgebouwd naar deze fysiek dan vind ik dan je dat goed hebt gedaan
Met of zonder AS dat boeit niet,nice work!

goeie post!!

het zou mooi zijn als iedereen met de hetzelfde genetisch limiet geboren zou worden..helaas is dit niet zo..

en 1 persoon kan gigantisch reageren op aas waar een ander in veel mindere mate groeid..daar doe je niets aan..

vind de reactie van RVR dan ook erg kort door de bocht!

Ik houd m'n mond maar dicht... zoiets als bevestigt m'n vooroordelen weer goed.

Niks mee hoor, post alleen eens wat recentere pics.

Zoals je zelf al aangaf was je bang voor het figuur van je vader en dit heeft medegespeeld in het grijpen naar wat hulpmiddelen.

Maar het blijft een hulpmiddel ! Zelf zal je nog steeds al die kcals naar binnen moeten gooien, zelf zal je nog steeds moeten knallen in de sportschool, zelf zal je flink rust moeten nemen, je inhouden in het weekend om zo je lichaam niet uitteputten.

Wie zegt dat er tussen zijn kuurtjes geen fake-producten zaten, wie zegt dat hij niet regelmatig ziek is geweest en dan nog maar te zwijgen over de grootste massa-killer: STRESSSSSSSSSSS

Terug
Naar boven