Fitness Seller

Foto's VOOR korte cut

ManMachine

Cool Novice
Waardering
8
Lengte
1m66
Massa
72kg
Vetpercentage
13%
Omdat ik vanaf maandag met een korte cut ben begonnen wil ik voor mezelf en ook voor jullie mijn foto's hier posten. Voor ik begon te trainen was ik best mollig, en ik heb nooit moeite gedaan om dat vet er af te krijgen. Nu is mijn doel om mijn vetpercentage lager te krijgen zodat ik het hele jaar door kan gaan bulken zonder me druk te maken over dat vet.

Mijn excuses voor deze foto's, ik weet dat ze slecht zijn kwa belichting en poses. Maar heb ze even snel genomen met een slechte camera. In ieder geval geven ze jullie toch een idee van mijn huidige fysiek.

Wat je niet ziet op de foto's is dat mijn benen ook wat vet bevatten, maar ik kan er momenteel geen goede foto van maken.

Ik hoop op wat opbouwende kritiek!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Omdat ik vanaf maandag met een korte cut ben begonnen wil ik voor mezelf en ook voor jullie mijn foto's hier posten. Voor ik begon te trainen was ik best mollig, en ik heb nooit moeite gedaan om dat vet er af te krijgen. Nu is mijn doel om mijn vetpercentage lager te krijgen zodat ik het hele jaar door kan gaan bulken zonder me druk te maken over dat vet.

Mijn excuses voor deze foto's, ik weet dat ze slecht zijn kwa belichting en poses. Maar heb ze even snel genomen met een slechte camera. In ieder geval geven ze jullie toch een idee van mijn huidige fysiek.

Wat je niet ziet op de foto's is dat mijn benen ook wat vet bevatten, maar ik kan er momenteel geen goede foto van maken.

Ik hoop op wat opbouwende kritiek!

Sorry, maar ik denk dat je de verkeerde verwachtingen hebt van een bulk...als je spiermassa aanzet, zul je altijd vet aanzetten, natuurlijk is je uitgangspunt vaak omdat binnen bepaalde grenzen te houden. Deze zijn voor iedereen verschillend. Als ik naar jou foto's kijk en je stats dan begrijp ik totaal niet waarom je zou moeten cutten en lijkt me dat ook niet slim. Het kleine beetje spiermassa wat je hebt zal snel verloren gaan.

No flaming, maar waarom nu al cutten?

Ga jij eens eten!

Serieus man ga bulken. Als je gewoon gaat clean bulken zul je misschien nog wel wat dalen in je vetpercentage.

Cutten? Ben je wel goed wijs?

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor jullie reacties.
Ik weet dat ik niet veel massa heb, maar er zit gewoon te veel vet op alle plaatsen. Voornamelijk op buik en benen. En mijn verwachtingen van bulk zijn niet zo dat ik niet verwacht om ook vet aan te komen. Maar als ik nu ga bulken komt er enkel meer vet bij. Lijkt het jullie echt zo gek om een beetje te dalen in vetpercentage zodat wanneer ik bulk ik niet zo vet word.

Ik ben nooit mager geweest en op die foto zie je me in rechtstaande positie maar als ik zit hangt mijn buik over mijn broek ook. Benen zijn ook zeker te vet. Ik wil gwn een kleine cut houden, niks extreem, een beetje zakken in onderhoud (+- 300kcal minder) en cardio daarbij voegen.

wat een overdreven reacties zeg. Body is best al beachproof, redelijk droog en je ziet dat hij traint en niet een super ecto is.
je BF% is nog best goed, zou ook zeggen bulk nog 1-2 maandjes rustig door en begin met de cut zodra het lente wordt

Als je je zo druk maakt over je BF moet je niet zo diehard gaan bulken. Gewoon op trainingsdagen meer KH (boven je onderhoud gaan zitten dus) en de rest van de week op onderhoud. Je gaat misschien iets minder hard vooruit, maar je houdt wel een acceptabel vetpercentage.

Het is wat je zelf wilt en waar je je fijn bij voelt.

kan beter nog paar maandjes bulken en dan voor de zomer cutten. vet komt er toch sneller weer aan als je droger staat.

Laatst bewerkt:
Als je per se wilt cutten doe dat dan met een keto-dieet. Beetje een rare reden heb je. Je zult idd de massa die je al hebt verliezen.

Hoeft imo niet te cutten. Je ziet een goede overgang tussen schouder en bicep als je de arm aanspant en als ik goed kijk zie ik zelfs een ader lopen op je linkerarm op foto 1, verder heb je een mooie V-vorm bij je onderkant buik dus ik zie niet echt een reden om te cutten

Ik weet niet waar meesten hierboven hun opmerkingen vandaan halen maar ik zie wel degelijk al best wat massa. En dat als je nu gaat cutten je je massa verliest slaat werkelijk helemaal nergens op mits je je cut goed gaat uitvoeren. Als het jou gaat om een beachfit lichaam tegen de zomer. (het klinkt stom maar volgens mij cutten meeste mensen in de lente om die reden) Dan zou ik nog ff wachten, doe een cleanbulk tot eind maart en ga dan 2 maanden licht cutten. Als je dan tevreden bent: prachtig, ben je nog niet tevreden heb je nog 1 maand reserve om door te cutten en ben je in juli beachfit.

Het is maar net wat je doelen zijn. Laat niemand je van je eigen doelen afpraten, uiteindelijk doe je het voorjezelf toch?

Ik weet niet waar meesten hierboven hun opmerkingen vandaan halen maar ik zie wel degelijk al best wat massa. En dat als je nu gaat cutten je je massa verliest slaat werkelijk helemaal nergens op mits je je cut goed gaat uitvoeren. Als het jou gaat om een beachfit lichaam tegen de zomer. (het klinkt stom maar volgens mij cutten meeste mensen in de lente om die reden) Dan zou ik nog ff wachten, doe een cleanbulk tot eind maart en ga dan 2 maanden licht cutten. Als je dan tevreden bent: prachtig, ben je nog niet tevreden heb je nog 1 maand reserve om door te cutten en ben je in juli beachfit.

Het is maar net wat je doelen zijn. Laat niemand je van je eigen doelen afpraten, uiteindelijk doe je het voorjezelf toch?

Damn right!:rolleyes:

hoe zag je eruit voordat je ging cutten?

Ik zou gaan clean bulken.

Gast, niet om het 1 of ander. Maar volgens mij moet jij eens met een psych gaan praten, want jouw zelfbeeld klopt niet.

Op de geplaatste foto's zie ik namelijk iemand met een laag BF. Het blijft altijd lastig inschatten op een foto, maar iemand met zo'n taille en waarbij de contouren van de abs zo zichtbaar zijn zit naar mijn mening rond de 10 %. Dus cutten, why???

Lekker clean gaan bulken.

Thanks voor jullie reacties.
Ik weet dat ik niet veel massa heb, maar er zit gewoon te veel vet op alle plaatsen. Voornamelijk op buik en benen. En mijn verwachtingen van bulk zijn niet zo dat ik niet verwacht om ook vet aan te komen. Maar als ik nu ga bulken komt er enkel meer vet bij. Lijkt het jullie echt zo gek om een beetje te dalen in vetpercentage zodat wanneer ik bulk ik niet zo vet word.

Ik ben nooit mager geweest en op die foto zie je me in rechtstaande positie maar als ik zit hangt mijn buik over mijn broek ook. Benen zijn ook zeker te vet. Ik wil gwn een kleine cut houden, niks extreem, een beetje zakken in onderhoud (+- 300kcal minder) en cardio daarbij voegen.

Female?

Je bent droog. Misschien nog een maandje of 2 wachten tot je gaat cutten zodat je in de zomer droog bent.

Terug
Naar boven