ManMachine
Cool Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 13%
Omdat ik vanaf maandag met een korte cut ben begonnen wil ik voor mezelf en ook voor jullie mijn foto's hier posten. Voor ik begon te trainen was ik best mollig, en ik heb nooit moeite gedaan om dat vet er af te krijgen. Nu is mijn doel om mijn vetpercentage lager te krijgen zodat ik het hele jaar door kan gaan bulken zonder me druk te maken over dat vet.
Mijn excuses voor deze foto's, ik weet dat ze slecht zijn kwa belichting en poses. Maar heb ze even snel genomen met een slechte camera. In ieder geval geven ze jullie toch een idee van mijn huidige fysiek.
Wat je niet ziet op de foto's is dat mijn benen ook wat vet bevatten, maar ik kan er momenteel geen goede foto van maken.
Ik hoop op wat opbouwende kritiek!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mijn excuses voor deze foto's, ik weet dat ze slecht zijn kwa belichting en poses. Maar heb ze even snel genomen met een slechte camera. In ieder geval geven ze jullie toch een idee van mijn huidige fysiek.
Wat je niet ziet op de foto's is dat mijn benen ook wat vet bevatten, maar ik kan er momenteel geen goede foto van maken.
Ik hoop op wat opbouwende kritiek!