MuscleMeat

Foto's VOOR korte cut

Gast, niet om het 1 of ander. Maar volgens mij moet jij eens met een psych gaan praten, want jouw zelfbeeld klopt niet.

Op de geplaatste foto's zie ik namelijk iemand met een laag BF. Het blijft altijd lastig inschatten op een foto, maar iemand met zo'n taille en waarbij de contouren van de abs zo zichtbaar zijn zit naar mijn mening rond de 10 %. Dus cutten, why???

Lekker clean gaan bulken.

Als ik op 10% zit wil ik ook naar 7%. Klopt mijn zelfbeeld dan ook niet?

wat een overdreven reacties zeg. Body is best al beachproof, redelijk droog en je ziet dat hij traint en niet een super ecto is.
je BF% is nog best goed, zou ook zeggen bulk nog 1-2 maandjes rustig door en begin met de cut zodra het lente wordt

ik d8 dat we hier op dutchBODYBUILDINGforum zaten...
NIET op dutchBEACHPROOFforum!

-

Laatst bewerkt:
clean bulken met 200/300 boven je onderhoud. Cutten met vrij weinig massa is best nutteloos om eerlijk te zijn.

Succes

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor al jullie reacties. Dit is ook de eerste keer dat ik foto's postte, en met deze kritiek ben ik wel wat. Ik ben nu bezig met een clean bulk tot midden/eind april. Daarna gaat er toch een beetje gecut worden. Na mijn clean bulk post ik hier weer foto's.

beetje massa bij je chest erbij, voor de rest zit er aardig wat massa op toch.. 2 maandjes cleanbulken, daarna cutten:)

Hoelang train je al?

• Topic Starter Topic Starter
Ik train bijna 2 jaar. Het eerste jaar deed ik maar wat in de gym en gebeurde er dus ook niets. Ik heb nu vanaf vorige zomer een deftig schema.

leuk om te zien iemand met dezelfde stats maare cutten?:O mijn buik staat een stuk vetter dus ik zeg wacht ngo 2 maandjes

Cutten met zo'n vetp en spiermassa? Die sixpack komen ook wel eruit als je goed cleanbulkt met deze vetpercentage. Onzinnig.

Wat de rest zegt, 2 maadjes cleanbulken en daarna een korte cut doen. Begrijp de reacties van sommigen ook niet helemaal, ik vind je lichaam ook redelijk beachproof. Zoveel massa gaat ie nou ook weer niet inleveren met een deftige cut. Zou dan op onderhoud gaan eten en het verschil met cardio gaan maken. Moet wel te doen zijn denk ik. Succes gozer! :thumbs:

Je hebt al een mooie fysiek!
Ik zou ook niet gaan cutten!

+1 voor cutten.

Als jij een paar procent bodyfatt verliest sta je waarschijnlijk goed droog, rond de 8/10%. Vanuit daar zou ik dan heel rustig gaan clean bulken en proberen om op hetzelfde vetpercentage te blijven heel het jaar rond.

Terug
Naar boven