Fitness Seller

foto'sss

El Bartos

Novice
Waardering
0
ik train nu ongeveer 3 jaar waarvan het laatste jaar met een vast schema, eerste 2 jaar heb ik maar een beetje aan gesukkeld maar ben nu van plan om ook echt mijn voeding aan te gaan passen,.

ben hier al een beetje mee begonnen maar nog niet echt volgens schema's

Stats:

leeftijd: 20
lengte: 1.73
gewicht: 73 kilo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

netjes

gaat goed!! doorknallen zou ik zeggen!

prima basis!

je bf zou nog iets lager mogen op zich, verder al netjes, keep it up

• Topic Starter Topic Starter
ben eigenlijk nog nooit aan het cutten geweest. maar ben van plan om van de zomer vlink mijn best te doen:D

is t echt zo erg dat je een zak over je kop moet doen? :D

Vind het netjes voor een 20-jarige :thumbs:

Nette fysiek voor een 20-jarige.

Als je deze zomer maar gaat cutten, neem nu dan alvast nog maar wat extra massa mee, succes.

Netjes, komt helemaal goed!

ziet er wel goed uit maar voor 3 jaar trainen vind ik dit wel matig moet ik zeggen. maar ga lekker door zou ik zeggen

ziet er goed uit

re:

ziet er wel goed uit maar voor 3 jaar trainen vind ik dit wel matig moet ik zeggen. maar ga lekker door zou ik zeggen

Ik vind het er prima uit zien! Zeker omdat we niet weten hoe hij er eerst uit zag kunnen we niet oordelen of het matig is voor iemand die 3 jaar traind...
En daarbij geeft hij eerlijk toe dat hij eerst 2 jaar heeft aangemodderd...

• Topic Starter Topic Starter
precies, wist toen echt niks van bodybuilden en de technieken die je daar voor moet gebruikten, gaat nu een stuk beter dus ik hoop over een paar maandjes mooie verbeteringen te kunnen laten zien :rolleyes:

ziet er goed uit hoor, netjes

nog veel werk aan je V, maar anders zeker ok

Gaat lekker Bartje :D:D

goed bezig hoor, zou alleen ff beetje cutten, is ook voor jezelf, dan komen je spieren duidelijker naar voren :)

Terug
Naar boven