Fitness Seller

Francis Benfatto maakt comeback !

what the ****, hij is huge geworden.
Ben echt onder de indruk van hoe hij er nu nog uitziet, respect zeg.

Hehe heeft ook geproefd van de laatste supps;)

teddybeerke zei:
what the ****, hij is huge geworden.
Ben echt onder de indruk van hoe hij er nu nog uitziet, respect zeg.

Vind die eerste foto er duizend malen beter uit zien (die kleine foto in zijn jongere jaren).

Jammer dat atleten bij het behalen van perfectie denken nog perfecter te worden als ze er uit gaan zien als gorilla's.

respect hoe die eruit ziet maar wat is dat met die triceps die zijn wel erg uit verhouding groot

Als beginnend wedstrijdatleet zag ik hem in 95' in een gym in belgie waar we samen met enkele andere atleten een exibitie voor de opening deden. Hij zag er toe ook super uit maar minder massief. Francis heeft begrepen dat hij ondanks zijn super lijnen,wil hij nog van hem doen spreken, toch zwaarder moet! ZO IS HET NU EENMAAL IN PRO-LAND!

so hey !! op zon leeftijd er nog zó uitzien? :eek: echt knap

Kapoek! Das pas een transformatie :eek:

Wat een potje swole niet allemaal met je kan doen wel respect voor z'n leeftijd om zo terug te komen. Maar ja ronnie is ook al bijna 40.

Denk niet dat die in de top 10 zal komen z'n borst is verhouding veel minder dan z'n andere spier groepen.

Silva zei:
Wat een potje swole niet allemaal met je kan doen wel respect voor z'n leeftijd om zo terug te komen. Maar ja ronnie is ook al bijna 40.

Denk niet dat die in de top 10 zal komen z'n borst is verhouding veel minder dan z'n andere spier groepen.

Ronnie is zelfs al 41 ;)

Jordees zei:
Vind die eerste foto er duizend malen beter uit zien (die kleine foto in zijn jongere jaren).

Jammer dat atleten bij het behalen van perfectie denken nog perfecter te worden als ze er uit gaan zien als gorilla's.
aapie...fitness
gorilla...bodybuilding
buik is ook in onder en mini taille...hele dikke V.

• Topic Starter Topic Starter
Glenn GX zei:
Genomen op 27 januari

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ongelooflijk voor een gast van 48 jaar:eek:, volgens mij is hij al die jaren door gegaan met het nemen van heerlijke shakies, staat volgens mij wel een kilotje of 10 a 15 zwaarder als vroeger maar blijft een pracht fysiek houden:cool: .

Ziet goed uit voor een knar van 48 zeg! Respect!

Zo wil ik ook zijn op me 48e..!!
Netjes man

In Bodybuilding, met name tussen de gebruikers, is het een leeftijdloze sport.. enige reden waarom mannen er sneller oud uit gaan zien op latere leeftijd is een vermindering van de testosteron productie. Dus spuit erin en hard trainen en iedereen kan er op die leeftijd jong uit zien.

Darkman zei:
In Bodybuilding, met name tussen de gebruikers, is het een leeftijdloze sport.. enige reden waarom mannen er sneller oud uit gaan zien op latere leeftijd is een vermindering van de testosteron productie. Dus spuit erin en hard trainen en iedereen kan er op die leeftijd jong uit zien.

tuurlijk:rolleyes:

met een spuit in je reet ben je meteen een jonge god!!

Kolere... Dat ziet er best uit!1!

Jammer van die borst, daarmee kan je natuurlijk nooit hoog scoren op een wedstrijd, dat verpielt je verhoudingen volledig... Armen zijn ****ing GRUWELIJK!1!

Darkman zei:
dude, als je gebruikt ga je er vaak nét niet jonger uitzien:p

Terug
Naar boven