Big Steve Ripped Bodybuilder Elite Member Lid sinds 8 feb 2003 Berichten 3.963 Waardering 5 8 jul 2003 #21 Originally posted by Robin Ja, vast... Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen...
B.B.Junkie Dutch Bodybuilder Lid sinds 21 jun 2003 Berichten 612 Waardering 1 9 jul 2003 Topic Starter Topic Starter #22 Re: Re: Free testosterone Originally posted by Smalluser Neem wat proviron. Groet Smalluser Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Omdat het aromatisering verminderd?
Re: Re: Free testosterone Originally posted by Smalluser Neem wat proviron. Groet Smalluser Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Omdat het aromatisering verminderd?
E enrico Competitive Bodybuilder Lid sinds 7 mei 2003 Berichten 2.468 Waardering 12 9 jul 2003 #23 nee, het verlaagd je SHBG waardoor je meer vrij test. hebt... Volgens Big Cat echter werkt het enkel bij van buitenaf toegevoegde testosteron.
nee, het verlaagd je SHBG waardoor je meer vrij test. hebt... Volgens Big Cat echter werkt het enkel bij van buitenaf toegevoegde testosteron.
E enrico Competitive Bodybuilder Lid sinds 7 mei 2003 Berichten 2.468 Waardering 12 9 jul 2003 #24 Originally posted by patje79 Ik wel ik ga geen coïtus meer hebben tot na mijn kuurtje Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Mensen die veel coïtus hebben, hebben veel meer testosteron dan mensen die niet veel coïtus hebben.
Originally posted by patje79 Ik wel ik ga geen coïtus meer hebben tot na mijn kuurtje Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Mensen die veel coïtus hebben, hebben veel meer testosteron dan mensen die niet veel coïtus hebben.