MuscleMeat

From zero to hero

28 cm biceps en 60 cm benen? i smell bullshit
vind het ook een beetje vreemd want zijn benen zijn focking skinny.
Anyway, its besides the point..

1) 2 maanden bulken, dan 2 maanden cutten is dom. Je denkt misschien slim te zijn door dit te doen maar het is gewoon bullshit. Gewoon het hele jaar bulken (en hard) en pas op het einde gaan cutten om mooi afgelijnd en droog te komen staan.
Geloof me maar dat je het hele jaar nodig gaat hebben om een klein beetje massa te krijgen. Je armen zij nu 28cm en dat is echt heeel erg weinig. Het wordt vechten voor die kilos massa.

Weet je zeker dat die 67kg bij 1.81 klopt? Et ziet er meer uit als 60kg.

Anyhows, hoe ziet je nauwgezette training en voedingsschemaeruit?

[Link niet meer beschikbaar]

Ik ga zowel benen als rug trainen hoor. En toch zou ik bij mijn rug liever het accent op kracht leggen. Een gespierde rug komt sneller onnatuurlijk over dan een welke andere spier dan ook imho.

En Woopy, je stelt me gerust als je zegt dat mijn benen er uit zien als die van een gemiddelde ongetrainde persoon. Ik heb mijn benen altijd een buitenbeentje tegenover andermans' benen gevonden, maar als dit niet waar blijkt te zijn dan ga ik ze gewoon vollenbak trainen. Ik denk dat het misschien ook wat beter oogt wanneer ze wat droger staan.

Loop niet zo te huilen man en ga gewoon trainen.

Zowel benen en rug goed erbij trainen.
Ervoor zorgen dat alles in verhouding blijft.
Een Ronny Coleman of Arnold Schwarzenegger zit er de eerste jaren nog niet in, dus geen nood.

Benen en rug meetrainen, wanneer deze achterblijven is het des te moeilijker je andere spiergroepen wél voluit te ontwikkelen en die 80kg te halen :)

Ennuh, beachboys weten niet wat een mooie rug is.. Wacht maar tot de eerste vrouw tegen je zegt: "Wow, je hebt echt een mooie brede, gespierde rug! Daar let ik eigenlijk nooit op!" Opvallen doe je niet door hetzelfde te doen als de rest ;)

Trainen, geen spier overslaan!

Een massieve rug en stevige poten maken echt wel het verschil tussen een beachboy/superdude en een echte krachtsporter/bodybuilder.

Ik ben 13 jaar en mijn bovenarmen meten 26 cm, en de jouwe 28?

From zero to absolute zero

Ja maar hij ik weeg maar 46 kilo op een lengte van 153, maar goed. Mijn benen meten 44 cm. Volgens mij heb je wel gelijk. ;)

Mijn buurjongetje is 12 en heeft jouw been omtrek als bicepomtrek. Hij is dan ook erg dik. Kijk niet naar wat anderen hebben, kijk naar wat jij hebt en zorg dat je een stijgende lijn aanhoudt.

"Lengte: 178,5 mm"

Wat ben jij klein seg :eek:

Benen en rug niet veel trainen is idd gay, 'nuff said :rolleyes:

Terug
Naar boven