Fitness Seller

Review Fruit Blast Whey - 4EverFit

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Gewoon, een whey proteine ;-)
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Uitstekend, natuurlijke mangosmaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Iedere dag 2 doseringen van 30 gram.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Beurs Duitsland
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Euro 34,95 voor 1.8 lb (=800 gram)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, vanwege de smaak.

Mijn review:

Als liefhebber van eiwitten heb je het niet makkelijk. Na een tijdje komen smaken je de neus uit en ben je gewoon toe aan iets anders. Het is dan een uitkomst wanneer je op de Fibo in aanraking komt met een vrij nieuw Canadees merk, met verschillende smaken die je doen watertanden.

Zeg nu zelf: een whey proteine (wpc) met mangosmaak klinkt toch vrijwel onmogelijk. Dat dacht ik ook, maar dat is het zeker niet.

Deze eiwitten koop je niet vanwege de prijs, de perfecte samenstelling of het hoge gehalte aan aminozuren (zelfs slecht met 72%). Deze proteine koop je voor smaak omdat je al die saaie basissmaken helemaal zat bent. 4Ever Fit fruit Blast is een peperdure, maar overheerlijke whey proteine en mijn geld meer dan waard.

Eindscore
samenstelling 7/10
smaak 10/10
oplosbaarheid 8/10
prijs 7/10

Totaalscore 8/10

fruit blast.jpg

Sorry maar ik moet het weer zeggen...dooddoener misschien.
Maar wtf man wat boeit die smaak nou ...gewoon achter over slaan die zooi !
Ik wordt persoonlijk helemaal geirriteerd van het feit dat ze overal een smaakje in pleuren.
Ziet het veel liever smaakloos dan hoef je iig geen zoetstoffen zoals bv aspartaam weg te werken.

Maar wel fijn dat jij er blij mee bent ...dan dan weer wel ! :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Sorry maar ik moet het weer zeggen...dooddoener misschien.
Maar wtf man wat boeit die smaak nou ...gewoon achter over slaan die zooi !
Ik wordt persoonlijk helemaal geirriteerd van het feit dat ze overal een smaakje in pleuren.
Ziet het veel liever smaakloos dan hoef je iig geen zoetstoffen zoals bv aspartaam weg te werken.

Maar wel fijn dat jij er blij mee bent ...dan dan weer wel ! :D

Tja, ieder zijn eigen voorkeur, he. Zelf ben ik uitgekeken op steeds diezelfde smaken whey en ik krijg het soms niet meer weg. Zo'n apart smaakje doet dan wonderen. Zoals gezegd is er vanwege de prijs en matige samenstelling geen reden om dit spul te kopen. Vind je smaak wél belangrijk dan is dit een goede optie.

mango nog nooit van gehoord!
Goeie review

Nu mijn pot op is heb ik maar meteen twee 1.8 lb potjes bestelt in de smaken sinaasappel en eentje die ik inmiddels vergeten ben. Zoals al gezegd niet voor de matige samenstelling maar puur voor de smaak.

Beetje duur die grote potten van dit merk, dus 1.8 lb vind ik wel voldoende + verzendkosten vanuit Frankrijk.

Nu mijn pot op is heb ik maar meteen twee 1.8 lb potjes bestelt in de smaken sinaasappel en eentje die ik inmiddels vergeten ben.

Die Memory pillen kunnen voorkomen, dat je bepaalde dingen vergeet;)

Zo jong en dan al vergeetachtig.???

Tja, ieder zijn eigen voorkeur, he. Zelf ben ik uitgekeken op steeds diezelfde smaken whey en ik krijg het soms niet meer weg. Zo'n apart smaakje doet dan wonderen. Zoals gezegd is er vanwege de prijs en matige samenstelling geen reden om dit spul te kopen. Vind je smaak wél belangrijk dan is dit een goede optie.

waarom zou je iets kopen met matige kwaliteit?? liever goede kwaliteit met een vieze smaak dan slechte kwaliteit met een goede smaak....

als ik iets lekkers wil eten/drinken dan koop ik wel chocola of een milkshake:rolleyes:

waarom zou je iets kopen met matige kwaliteit?? liever goede kwaliteit met een vieze smaak dan slechte kwaliteit met een goede smaak....

De kwaliteit is niet slecht, het percentage aminmozuren had alleen een % of 8 hoger mogen liggen. Daarbij hoef ik mij niet te verantwoorden voor mijn keuzes. Ik geef in de review duidelijk aan dat dit eiwit niet gekocht moet worden voor de kwaliteit, maar puur voor de smaak. Dat noem ik informeren van de lezer. d

Bovendien: ik krijg sommige whey proteine gewoon niet meer weg, een lekker smaakje is dan mooi meegenomen.

Ik krijg het idee dat mijn review momenteel niet beoordeelt wordt op het product, maar op het feit of een smaak een bepalende rol in de keuze voor een proteine speelt. Lijkt mij niet de bedoeling.

De kwaliteit is niet slecht, het percentage aminmozuren had alleen een % of 8 hoger mogen liggen. Daarbij hoef ik mij niet te verantwoorden voor mijn keuzes. Ik geef in de review duidelijk aan dat dit eiwit niet gekocht moet worden voor de kwaliteit, maar puur voor de smaak. Dat noem ik informeren van de lezer. d

Bovendien: ik krijg sommige whey proteine gewoon niet meer weg, een lekker smaakje is dan mooi meegenomen.

Ik krijg het idee dat mijn review momenteel niet beoordeelt wordt op het product, maar op het feit of een smaak een bepalende rol in de keuze voor een proteine speelt. Lijkt mij niet de bedoeling.

was niet aanvallend bedoeld ,:o , ik vroeg het me alleen maar af.
Ik ben trouwens ook helemaal van de smaakjes hoor.. heb nu tropical punch.. :D ( ON musletech )

Dat komt omdat je review voor een groot gedeelte over smaak gaat. Had je het voornamelijk over de dikte van het poeder gehad dan was dat het onderwerp van de discussie hier geworden.. ( wederom niet aanvallend bedoeld;) )

Oke, sorry bedankt voor de uitleg.

is duidelik en nice. ik laat de whey af en toe zitten, geen zin om die gore zut weer naar binnen te werken. ik drink liever mijn shake met ijsklontjes door een rietje lekker in het zonnetje... dan neem ik er wel 1 of 2 meer om mijn pijl goed te houden.

money is bij mij geen issue...

Terug
Naar boven