- Waardering
- 516
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 53kg
Insmeren helpt niet tegen verbranden?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry.Heee feedback, wanneer wil jij dit meisje eens met rust laten?! We weten ondertussen toch allemaal dat dit kathleen niet is!
inb4 kathleen die nog steeds zegt dat zij het niet is
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Sorry.
Is denk ik haar tweelingzusje met dezelfde verwarming en kleur op de muur.
Meer/beter insmeren, hogere factor gebruiken, pauze inlassen - niet TE lang in de zon blijven, zonnemelk niet meer gebruiken als die over datum is. Als je dit allemaal volgt en nog steeds verbrand ben je ofwel een albino ginger of een mong**l die geen zonnemelk kan insmeren.
Sorry.
Is denk ik haar tweelingzusje met dezelfde verwarming en kleur op de muur.
Dit komt niet omdat ik in de zon lig? Ik heb een zonneallergie?
---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 15:13 ----------
Euhm sorry? Zal ik eens een foto posten van HEEL de verwarming en HEEL de muur? Mijn muur is namelijk paars.
Dit komt niet omdat ik in de zon lig? Ik heb een zonneallergie?
Waarom reageer je op iedereen terwijl de meeste aan het trollen zijn.Dit komt niet omdat ik in de zon lig? Ik heb een zonneallergie?
---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 15:13 ----------
Euhm sorry? Zal ik eens een foto posten van HEEL de verwarming en HEEL de muur? Mijn muur is namelijk paars.
Dus je verbrand van de zon door binnen te zitten?
Oh en
Lichtgewenning is het belangrijkste. Vanaf de eerste zon in maart - april begint men geleidelijk wat te zonnebaden. Begin met enkele minuten in de vroege lente en systematisch de duur van het zonnebad verlengen. Vermijd vooral in het begin de zon tussen 11 en 15 uur.
Gast, als ik naar de winkel ga kom ik ook 15min buiten in de zon he? Wist niet dat je perce buiten in de zon moest liggen om zon op je te krijgen
Zeg dan niet dat je niet in de zon komt/ligt, dan voorkom je reacties die je wijzen op je flawed logica. Als je 15min naar de winkel gaat en je bent hierdoor verbrand dan heb je je niet ingesmeerd. In before 'ik heb me wel ingesmeerd'.
Ja, idd, alleen hier omdat ze hier denken dat ze alles beter weten dan anderen. Dat is in de meeste topics zo waar ik heb gelezen. De meesten voelen zich gewoon veel te veel.