XXL Nutrition

Fruit en moussaka in de avond en verder ook nog iets over zonneallergie. Nu ook over hersenscans en

29ftvlk.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoi Kathleenrawr,
hoe gaat het met je 2kg moussaka eten trouwens?

Heee feedback, wanneer wil jij dit meisje eens met rust laten?! We weten ondertussen toch allemaal dat dit kathleen niet is!

:roflol: inb4 kathleen die nog steeds zegt dat zij het niet is

Heee feedback, wanneer wil jij dit meisje eens met rust laten?! We weten ondertussen toch allemaal dat dit kathleen niet is!

:roflol: inb4 kathleen die nog steeds zegt dat zij het niet is
Sorry.
Is denk ik haar tweelingzusje met dezelfde verwarming en kleur op de muur.

Droog antwoord maar insmeren helpt niet -.- ;)

Meer/beter insmeren, hogere factor gebruiken, pauze inlassen - niet TE lang in de zon blijven, zonnemelk niet meer gebruiken als die over datum is. Als je dit allemaal volgt en nog steeds verbrand ben je ofwel een albino ginger of een mong**l die geen zonnemelk kan insmeren.

Weten we ieder geval dat tikkeri net zo lekker is als Kathleen

• Topic Starter Topic Starter
Meer/beter insmeren, hogere factor gebruiken, pauze inlassen - niet TE lang in de zon blijven, zonnemelk niet meer gebruiken als die over datum is. Als je dit allemaal volgt en nog steeds verbrand ben je ofwel een albino ginger of een mong**l die geen zonnemelk kan insmeren.

Dit komt niet omdat ik in de zon lig? Ik heb een zonneallergie?

---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 15:13 ----------

Sorry.
Is denk ik haar tweelingzusje met dezelfde verwarming en kleur op de muur.

Euhm sorry? Zal ik eens een foto posten van HEEL de verwarming en HEEL de muur? Mijn muur is namelijk paars.

Euhm sorry? Zal ik eens een foto posten van HEEL de verwarming en HEEL de muur? Mijn muur is namelijk paars.

--' heb jij '-- een zonneallergie? -.-

Dus je verbrand van de zon door binnen te zitten?

Oh en

Lichtgewenning is het belangrijkste. Vanaf de eerste zon in maart - april begint men geleidelijk wat te zonnebaden. Begin met enkele minuten in de vroege lente en systematisch de duur van het zonnebad verlengen. Vermijd vooral in het begin de zon tussen 11 en 15 uur.

Waarom reageer je op iedereen terwijl de meeste aan het trollen zijn.

Dus je verbrand van de zon door binnen te zitten?

Oh en

Lichtgewenning is het belangrijkste. Vanaf de eerste zon in maart - april begint men geleidelijk wat te zonnebaden. Begin met enkele minuten in de vroege lente en systematisch de duur van het zonnebad verlengen. Vermijd vooral in het begin de zon tussen 11 en 15 uur.

Gast, als ik naar de winkel ga kom ik ook 15min buiten in de zon he? Wist niet dat je perce buiten in de zon moest liggen om zon op je te krijgen

Gast, als ik naar de winkel ga kom ik ook 15min buiten in de zon he? Wist niet dat je perce buiten in de zon moest liggen om zon op je te krijgen

Zeg dan niet dat je niet in de zon komt/ligt, dan voorkom je reacties die je wijzen op je flawed logica. Als je 15min naar de winkel gaat en je bent hierdoor verbrand dan heb je je niet ingesmeerd. In before 'ik heb me wel ingesmeerd'.

Wel dezelfde verwarming hier zit een luchtje aan

Zeg dan niet dat je niet in de zon komt/ligt, dan voorkom je reacties die je wijzen op je flawed logica. Als je 15min naar de winkel gaat en je bent hierdoor verbrand dan heb je je niet ingesmeerd. In before 'ik heb me wel ingesmeerd'.

Ik heb juist gezegd dat insmeren niet helpt als je zonneallergie hebt? --'

van fruit naar zonnebrand creme..

only on dbb

En Ahmados blijft maar wk'en...

Terug
Naar boven