AndroidHealthClinic

Fruit en moussaka in de avond en verder ook nog iets over zonneallergie. Nu ook over hersenscans en

Is wel zo..

Die pedo partij wilde het terug brengen van 16 naar 14
Daar had ik het niet over. Dat het "met liefde" was. Als de vrouw zegt dat je haar verkracht hebt ga je echt hard je best moeten doen om het tegendeel te bewijzen. En zeker als ze minderjarig is.

vanaf 2 digit is legaal toch

Daar had ik het niet over. Dat het "met liefde" was. Als de vrouw zegt dat je haar verkracht hebt ga je echt hard je best moeten doen om het tegendeel te bewijzen. En zeker als ze minderjarig is.

vrouwen worden sowieso ZWAARRR voorgetrokken in de wet

:roflol: Meeste 16 jarigen trekken hun verklaring in als duidelijk wordt dat een dokter in hun k*t moet gaan kijken of er sporen van verkrachting zijn.

Neemt niet weg dat in t grootste deel van de verkrachtingszaken mensen worden vrijgesproken als ze van verkrachting worden beschuldigd omdat t woord a tegen woord b is...

Om nog maar niet te beginnen over t feit dat aangetoond is dat get grootste deel van de aangiftes van verkrachting gewoon vals zijn

---------- Post added 6 August 2013 at 18:46 ----------

vrouwen worden sowieso ZWAARRR voorgetrokken in de wet

Niet door de wet, wel door het rechtssysteem

Omg, ben je nu echt zo achterlijk? Als je al zonneallergie hebt helpt insmeren niet meer! Dan verbrand je alsnog -.- Ik heb de neiging niet om het te krijgen, IK HEB HET!

"Dit komt niet omdat ik in de zon lig? Ik heb een zonneallergie?"

Je krijgt de tekenen van je zonneallergie juist door in de zon te lopen, door je in te smeren met de juiste zonnemelk en opbouwen (lichtgewenning) en pauzes inlassen kun je dit voorkomen. Dat je het nu al hebt en 'insmeren niet meer helpt' is omdat je één van die dingen niet of verkeerd gedaan hebt of teveel.(te lang in zon met te weinig bescherming).

Dat je het nu hebt en dat insmeren (NU) geen nut meer heeft is natuurlijk zo, maar dat is irrelevant voor het punt dat ik maakte. Verder is het achterlijk om iemand anders achterlijk te noemen terwijl je zelf full achterlijk gaat.

• Topic Starter Topic Starter
"Dit komt niet omdat ik in de zon lig? Ik heb een zonneallergie?"

Je krijgt de tekenen van je zonneallergie juist door in de zon te lopen, door je in te smeren met de juiste zonnemelk en opbouwen (lichtgewenning) en pauzes inlassen kun je dit voorkomen. Dat je het nu al hebt en 'insmeren niet meer helpt' is omdat je één van die dingen niet of verkeerd gedaan hebt of teveel.(te lang in zon met te weinig bescherming).

Dat je het nu hebt en dat insmeren (NU) geen nut meer heeft is natuurlijk zo, maar dat is irrelevant voor het punt dat ik maakte. Verder is het achterlijk om iemand anders achterlijk te noemen terwijl je zelf full achterlijk gaat.

Waar moei je je in godsnaam mee? Ik denk dat de dokter het wel wat beter zal weten dan jij die wat op zoekt op Internet en het dan allemaal wel denkt te weten.
Wat maakt jou het in godsnaam uit. Je hebt er gewoon plezier in waarschijnlijk om anderen lastig te vallen en te zitten zagen -.-'

Nieuwe ava. Hier kan ik op fappen. :wanker:

Geil ding ja pfffwieej

nvm

Laatst bewerkt:
Waar moei je je in godsnaam mee? Ik denk dat de dokter het wel wat beter zal weten dan jij die wat op zoekt op Internet en het dan allemaal wel denkt te weten.
Wat maakt jou het in godsnaam uit. Je hebt er gewoon plezier in waarschijnlijk om anderen lastig te vallen en te zitten zagen -.-'

Waarom ben je zo butthurt? De dokter zou net hetzelfde zeggen als ik, insmeren VOOR je last heb van de zonneallergie tekenen. De ad hominem aanvallen zeggen genoeg over je gebrek aan argumenten en intelligentie, verder is dit een public forum en vraag jij om advies en stel je je open voor (eigenlijk helpende) 'kritiek'. Als je hier niet mee om kunt gaan ben je op een public forum en zeker hier niet op de juiste plaats.

nvm

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Waarom ben je zo butthurt? De dokter zou net hetzelfde zeggen als ik, insmeren VOOR je last heb van de zonneallergie tekenen. De ad hominem aanvallen zeggen genoeg over je gebrek aan argumenten en intelligentie, verder is dit een public forum en vraag jij om advies en stel je je open voor (eigenlijk helpende) 'kritiek'. Als je hier niet mee om kunt gaan ben je op een public forum en zeker hier niet op de juiste plaats.

Waar heb jij dan ook maar ergens zien staan dat ik hulp zoek voor zonneallergie? ;)

Terug
Naar boven