- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien is de pc van Kathleen/Tikkertje net zo 'gehacked' als de pc van Jesse2010. IP-spoofing gaat het helemaal worden in 2013.
Inmiddels bevestiging dat Kathleen en Tiikeri dezelfde zijn.
Heb je daar in het ziekenhuis al medicijnen gekregen voor je dissociatieve identiteitsstoornis?
Heb je daar in het ziekenhuis al medicijnen gekregen voor je dissociatieve identiteitsstoornis?
Oh jee, ook al geheugenstoornissen en/of schizofrenie. Was die laatste eipsode in het ziekenhuis je psychose of is dat momenteel gaande (of nog steeds gaande)? Al kan het natuurlijk zijn dat je dat absoluut niet weet, wat ik je niet kwalijk neem.
En ik kan jou bevestigen dat ik wel trek heb in een biertje, Ericje.
Ah deze account is ook nog actief?
Zucht...moeten we weer met de screenshots afkomen waarop staat dat jij en Tikeri op dezelfde computer aan het posten zijn?Ben alleen maar op dit account gekomen omdat er al 2 mensen op mijne fb zijn komen zagen over een Tikeri. Dus wtf.. En het enige wat ik weet van een ziekenhuis is dat mijn oma er ligt omdat ze een zwaar accident heeft gehad een paar dagen geleden.
Ben alleen maar op dit account gekomen omdat er al 2 mensen op mijne fb zijn komen zagen over een Tikeri. Dus wtf.. En het enige wat ik weet van een ziekenhuis is dat mijn oma er ligt omdat ze een zwaar accident heeft gehad een paar dagen geleden.