MuscleMeat

Fruit en moussaka in de avond en verder ook nog iets over zonneallergie. Nu ook over hersenscans en

Misschien is de pc van Kathleen/Tikkertje net zo 'gehacked' als de pc van Jesse2010. IP-spoofing gaat het helemaal worden in 2013.

Inmiddels bevestiging dat Kathleen en Tiikeri dezelfde zijn.

En ik kan jou bevestigen dat ik wel trek heb in een biertje, Ericje.

In :popcorn:

Gvd, ben zometeen weg :grumble:

Fruit en moussaka in de avond en verder ook nog iets over zonneallergie. Nu ook

Misschien is de pc van Kathleen/Tikkertje net zo 'gehacked' als de pc van Jesse2010. IP-spoofing gaat het helemaal worden in 2013.

Inmiddels bevestiging dat Kathleen en Tiikeri dezelfde zijn.

Hahahahah
Dan te bedenken hoe hard ze probeerde te bewijzen dat ze t niet was.

Why the **** wilt iemand 2 of meer accounts hebben om vervolgens serieus te doen?..

Jij bent tiikeri, tiikeri is jou. Jij weet van niks, tiikeri weet van niks. Jij hebt waarschijnlijk dus DIS ?

Oh jee, ook al geheugenstoornissen en/of schizofrenie. Was die laatste eipsode in het ziekenhuis je psychose of is dat momenteel gaande (of nog steeds gaande)? Al kan het natuurlijk zijn dat je dat absoluut niet weet, wat ik je niet kwalijk neem.

Raar; geen hersenen, toch cognitieve stoornissen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben alleen maar op dit account gekomen omdat er al 2 mensen op mijne fb zijn komen zagen over een Tikeri. Dus wtf.. En het enige wat ik weet van een ziekenhuis is dat mijn oma er ligt omdat ze een zwaar accident heeft gehad een paar dagen geleden.

Kathleen, srs vraag, zit jij aan drugs fzo?

Ben alleen maar op dit account gekomen omdat er al 2 mensen op mijne fb zijn komen zagen over een Tikeri. Dus wtf.. En het enige wat ik weet van een ziekenhuis is dat mijn oma er ligt omdat ze een zwaar accident heeft gehad een paar dagen geleden.
Zucht...moeten we weer met de screenshots afkomen waarop staat dat jij en Tikeri op dezelfde computer aan het posten zijn?

Hmm, maar toch wel apart dat tiikeri precies hetzelfde typt als jij :)
En waarom had je je stats veranderd en verwijderd zo rond juli?

Terug
Naar boven