MuscleMeat

Fruit en moussaka in de avond en verder ook nog iets over zonneallergie. Nu ook over hersenscans en

Ben alleen maar op dit account gekomen omdat er al 2 mensen op mijne fb zijn komen zagen over een Tikeri. Dus wtf.. En het enige wat ik weet van een ziekenhuis is dat mijn oma er ligt omdat ze een zwaar accident heeft gehad een paar dagen geleden.
Denk je nu echt dat wij denken dat jij niet dezelfde persoon bent als Tiikeri? Sorry hoor, maar ondanks dat dit board niet schittert van intelligentie, zijn wij echter niet dermate dom dat we daar intrappen. Ik zou er m'n lul nog voor in het vuur stoppen, en nee daar kick ik niet op.

Dat zal dus je volledige tactiek zijn? Je steeds gewoon dom voordoen?

Fruit en moussaka in de avond en verder ook nog iets over zonneallergie. Nu ook

Wie is Amanda? ???

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 22:10 ----------

Sorry heb je vraag niet gezien

Waarom heb je je stats veranderd/verwijderd rond juni dit jaar en zeg je dat je septemer vorig jaar er voor het laatst was?

Waarom heb je je stats veranderd/verwijderd rond juni dit jaar en zeg je dat je septemer vorig jaar er voor het laatst was?

Omdat in juni iemand van hier me toevoegde op fb om te vragen of ik er nog op kwam. En toen heb ik gezegd dat ik er niet meer op kwam maar niet wist hoe ik dat account kon verwijderen, dus heb ik maar mijn profielfoto toen verwijdert en maar belachelijke stats genomen.

Fruit en moussaka in de avond en verder ook nog iets over zonneallergie. Nu ook

Omdat in juni iemand van hier me toevoegde op fb om te vragen of ik er nog op kwam. En toen heb ik gezegd dat ik er niet meer op kwam maar niet wist hoe ik dat account kon verwijderen, dus heb ik maar mijn profielfoto toen verwijdert en maar belachelijke stats genomen.

Als je er al een jaar niet op was geweest, waarom dan ineens toch na een jaar je stats veranderen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Helemaal geweldig dat haar avatar zelfde kop heeft als tikerii.
Maaaaaar dat zal vast wel toeval zijn.

Jammer dat peanut hier niet is om haar de peanut special te geven.:(

Waar is die printscreen btw? Want ben wel benieuwd eigenlijk of ze hetzelfde IP heeft?

Terug
Naar boven