- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo ziek zal je wel niet zijn als je de tijd hebt om mij te bellen -,-'. Maar heb dan ook het lef om iets te zeggen en niet direct neer te leggen. Wie is er nu de attentionwhore?
En ik heb al gezegd dat die foto op internet staat, die foto stond ook op mijnf b als profielfoto. Iedereen kan die opslaan en gebruiken idioot -,-'
Dat kan ik zelfs-,-'
Ik mag mijn eigen foto toch wel gebruiken? :s
---------- Post toegevoegd 10 August 2013 om 09:08 ----------
Mij om het even of je het nu gelooft of niet hé. Maar ik ben wel degene die vraagt om geband te worden zodat Tikeri er dan waarschijnlijk ook niet meer op kan. Als ik "issues" zou hebben, vroeg ik dat dus niet.
---------- Post toegevoegd 10 August 2013 om 09:11 ----------
En wat weet jij nu over wat ik wél doe en niet doe? Niks, dus shut up?
Wat loop je nou constant te bashe?
Jij bent volgens mij ook een dikke troll. 2200 posts srs juni en dat in de zomer.
Damnz, heb jij wel een leven?
Zo ziek zal je wel niet zijn als je de tijd hebt om mij te bellen -,-'. Maar heb dan ook het lef om iets te zeggen en niet direct neer te leggen. Wie is er nu de attentionwhore?

En ik heb al gezegd dat die foto op internet staat, die foto stond ook op mijnf b als profielfoto. Iedereen kan die opslaan en gebruiken idioot -,-'
Dat kan ik zelfs-,-'
Hahaha als je goed leest kan je lezen dat ik jou niet heb gebeld..
Hahahaha omgg
---------- Post toegevoegd 10 August 2013 om 13:55 ----------
Ja, niet iedereen heeft het 'geluk' een verwend jong te zijn die niks hoeft te doen in huis. En aangezien ik al een eigen huishouden heb gehad neem ik het grotendeels over van mijn moeder zodat zij niet teveel hoeft te doen..lijkt me logisch?
Hahaha als je goed leest kan je lezen dat ik jou niet heb gebeld..
Hahahaha omgg
---------- Post toegevoegd 10 August 2013 om 13:55 ----------
Ja, niet iedereen heeft het 'geluk' een verwend jong te zijn die niks hoeft te doen in huis. En aangezien ik al een eigen huishouden heb gehad neem ik het grotendeels over van mijn moeder zodat zij niet teveel hoeft te doen..lijkt me logisch?
Als je het over mijn stats hebt: Ik heb gezegd dat het fake stats zijn?..
Als je het over mijn stats hebt: Ik heb gezegd dat het fake stats zijn?..
Hahahahaha omgg, jij bent dat wicht dat mij toevoegt op fb om dan beetje debiel te doen hahaha omgg -,-'

Ik vraag me toch af wat er in iemand zn hoofd omgaat als je alleen maar op een forum (bodybuilding forum nota bene) komt om jezelf te verantwoorden voor wie of wat je bent.
En om het dan nog erger te maken er ook nog allerlei verhaaltjes bij verzinnen. Over tijdverspilling gesproken...