AndroidHealthClinic

Fruit en moussaka in de avond en verder ook nog iets over zonneallergie. Nu ook over hersenscans en

hahahahahah peanut :roflol::roflol:

35 pagina's gemist.

Zie ik peanut schijt :roflol:

Nou ik vind het wel gezellig dat je terug bent Kathleen. En het is maar internet, dus je hoeft je helemaal niets van die pestkoppen aan te trekken.

Xx

Ik mag mijn eigen foto toch wel gebruiken? :s

---------- Post toegevoegd 10 August 2013 om 09:08 ----------

Mij om het even of je het nu gelooft of niet hé. Maar ik ben wel degene die vraagt om geband te worden zodat Tikeri er dan waarschijnlijk ook niet meer op kan. Als ik "issues" zou hebben, vroeg ik dat dus niet.

---------- Post toegevoegd 10 August 2013 om 09:11 ----------

En wat weet jij nu over wat ik wél doe en niet doe? Niks, dus shut up?

pls go attentionwhore

Fruit en moussaka in de avond en verder ook nog iets over zonneallergie. Nu ook

Oke dus tiikeri heeft jouw profielfoto gestolen?
Hmm, sure

iemand cliffs???

Wat loop je nou constant te bashe?
Jij bent volgens mij ook een dikke troll. 2200 posts srs juni en dat in de zomer.
Damnz, heb jij wel een leven?

Jawel hoor, zit in de ziektewet, maar heb regelmatig wat te doen :) ben geen troll.

20 jaar en ziektewet:roflol::roflol::roflol:
Dus te meer tijd heb je om buiten te zitten en dingen te doen;)

Ik weet niet of dat nou zo grappig is, om met mijn leeftijd al ziek te zijn. Gelukkig ben ik herstellende en kan ik misschien na de vakantie weer werken.
Tijd heb ik wel ja, alleen ik heb genoeg in huishouden te doen dus buiten zitten en andere dingen doen zit er vaak niet in dus als ik dan even niks doe ga ik computeren of film kijken. Problemen mee? Zet me maar op negeren dan ;)
Oh en voor het geval je denkt: uitkeringtrekkerrrr..ik heb geen uitkering maar krijg een klein bedrag waarmee ik net mn ziektekosten kan betalen :)
Ben ik je vast voor.
(En voor degene die zeggen; persoonlijk blabla, ik schaam me er niet voor, maar dat mensen iemand uitlachen omdat diegene ziek is, kan ik niet zo goed tegen)

Ik weet niet of dat nou zo grappig is, om met mijn leeftijd al ziek te zijn. Gelukkig ben ik herstellende en kan ik misschien na de vakantie weer werken.
Tijd heb ik wel ja, alleen ik heb genoeg in huishouden te doen dus buiten zitten en andere dingen doen zit er vaak niet in dus als ik dan even niks doe ga ik computeren of film kijken. Problemen mee? Zet me maar op negeren dan ;)
Oh en voor het geval je denkt: uitkeringtrekkerrrr..ik heb geen uitkering maar krijg een klein bedrag waarmee ik net mn ziektekosten kan betalen :)
Ben ik je vast voor.
(En voor degene die zeggen; persoonlijk blabla, ik schaam me er niet voor, maar dat mensen iemand uitlachen omdat diegene ziek is, kan ik niet zo goed tegen)
ik heb reuma en Crohn.
iknowthemfeelsbrah.

"Ik heb genoeg in het huishuiden te doen"

:roflol:

Jawel hoor, zit in de ziektewet, maar heb regelmatig wat te doen :) ben geen troll.

Zo ziek zal je wel niet zijn als je de tijd hebt om mij te bellen -,-'. Maar heb dan ook het lef om iets te zeggen en niet direct neer te leggen. Wie is er nu de attentionwhore?

En ik heb al gezegd dat die foto op internet staat, die foto stond ook op mijnf b als profielfoto. Iedereen kan die opslaan en gebruiken idioot -,-'
Dat kan ik zelfs-,-'

Zo ziek zal je wel niet zijn als je de tijd hebt om mij te bellen -,-'. Maar heb dan ook het lef om iets te zeggen en niet direct neer te leggen. Wie is er nu de attentionwhore?

En ik heb al gezegd dat die foto op internet staat, die foto stond ook op mijnf b als profielfoto. Iedereen kan die opslaan en gebruiken idioot -,-'
Dat kan ik zelfs-,-'
Brb gsmnummer op advertentiesites zetten.

Terug
Naar boven