AndroidHealthClinic

Fruit en moussaka in de avond en verder ook nog iets over zonneallergie. Nu ook over hersenscans en

mooie actie Tatt!

waar is skyblazer als je hem nodig hebt?

Geen dubbele avatars gebruiken, avatar van Tatt verwijderd.

Grappig. Tatt is niet eens lelijk! Wel ecto, maar niet lelijk.

*notitie maakt*

He m'n ava is verdwenen?!

Damn you mods!
tumblr_lzhoodANv01qf1nrlo1_250.gif

Understood. :(

Niet lelijk? Wie denk je wel dat je bent?! Ik ben een ****ing 9,5/10 en iemand met mijn facial aesthetics ga jij nooit krijgen, ouwe tang.

Je moet jezelf niet overschatten Tatt, je bent niet lelijk. Knap is weer van een heel andere orde. Ik zou zeggen 6/10, want je blijft een skinny b*ch.
Deze ouwe tang scoort nog steeds in jouw leeftijdscategorie, dus ik zou niet zo bijdehand doen.

Je moet jezelf niet overschatten Tatt, je bent niet lelijk. Knap is weer van een heel andere orde. Ik zou zeggen 6/10, want je blijft een skinny b*ch.
Deze ouwe tang scoort nog steeds in jouw leeftijdscategorie, dus ik zou niet zo bijdehand doen.

Cat fight!

good-good-let-the-jimmies-rustle-through-you.png

Niet zo butthurt doen Sjorsje. Foto is van voor ik begon met liften, ik zie er ondertussen iets meer bulky uit. ;) Maar daar gaat het niet om. Ik ben een 9,5/10 of je het nu aanvaard of niet. Ik hoef maar met m'n vingers te knippen en je gaat al op je knieën en trekt m'n rits open. Geef maar toe. Ik maak je nat door gewoon maar naar je te kijken. Dat je op je hoge leeftijd nog scoort is niet moeilijk... Salutes gonna salute, nomsayin

good-good-let-the-jimmies-rustle-through-you.png

Niet zo butthurt doen Sjorsje. Foto is van voor ik begon met liften, ik zie er ondertussen iets meer bulky uit. ;) Maar daar gaat het niet om. Ik ben een 9,5/10 of je het nu aanvaard of niet. Ik hoef maar met m'n vingers te knippen en je gaat al op je knieën en trekt m'n rits open. Geef maar toe. Ik maak je nat door gewoon maar naar je te kijken. Dat je op je hoge leeftijd nog scoort is niet moeilijk... Salutes gonna salute, nomsayin

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHA

In your dreams Pedro, in your dreams.

Ik doe precies hetzelfde in jouw leeftijdscategorie. Misschien zijn we wel voor elkaar gemaakt [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven