- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop echt dat dit een troll is, anders heb je echt het IQ van een visstick Kathleen.
Geef die karma eens aan mij, h**r!Mensen beginnen haar fb via karma te vragen.
Moar karma pls

Whahah are you ****ing serious!? xD Krijg ik nu serieus een sanctie om dat ik een foto van iemand hier zet terwijl anderen heel het topic vol posten met mijn foto's? xD Belachelijk gewoon.
Jezus :') wat een debielen :').
Ma bon, nog maar 4 punten en eindelijk ban xD
Hoe voelt dat nu op gehaat te worden door het hele forum?Whahah are you ****ing serious!? xD Krijg ik nu serieus een sanctie om dat ik een foto van iemand hier zet terwijl anderen heel het topic vol posten met mijn foto's? xD Belachelijk gewoon.
Jezus :') wat een debielen :').
Ma bon, nog maar 4 punten en eindelijk ban xD
jij post foto's van jezelf. Als mensen mijn foto's willen zien moeten ze maar toevoegen op fb. Ik heb genoeg dbb leden op fb.Hoe voelt dat nu op gehaat te worden door het hele forum?
enjij post foto's van jezelf. Als mensen mijn foto's willen zien moeten ze maar toevoegen op fb. Ik heb genoeg dbb leden op fb.
Maar je gaat toch geen groepsfoto's delen ...
Hoe voelt dat nu op gehaat te worden door het hele forum?
enjij post foto's van jezelf. Als mensen mijn foto's willen zien moeten ze maar toevoegen op fb. Ik heb genoeg dbb leden op fb.
Maar je gaat toch geen groepsfoto's delen ...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wie we daar hebben.

Als ik geband wordt , en Tikeri is "opeens" terug, ligt het niet aan mij. Kunnen jullie terug andere smoesjes verzinnen.

Als jij dit lachen vindt heb jij echt een zielig levenHahah, denk je nu echt dat ik dat erg vind ofzo? xD Ik heb er de grootste lol in xD
Ik vind je heel stoer hoor, in je mummiepak
Die bish heeft niks.
Als ik geband wordt , en Tikeri is "opeens" terug, ligt het niet aan mij. Kunnen jullie terug andere smoesjes verzinnen.
Die is al lang gebannenAls ik geband wordt , en Tikeri is "opeens" terug, ligt het niet aan mij. Kunnen jullie terug andere smoesjes verzinnen.
Moeten we nu gaan lachen of huilen ofzo? Lekker boeiend.
Maar Kathleen, aangezien ik er nu toch weer even ben; ik heb geen neppe facebook, op mijn facebook staat mijn naam met mijn foto. Niet dat het mij boeit dat iemand zegt dat ik het wel ben, maar ik denk ik zeg het even![]()
Dag Tiikeri.
Veel meer heb je toch niet te doen
. Ze kunnen zeggen dat ik een troll ben, maar jij bent een even grote troll
Groenten HellKathleen, je hebt echt het verstand van een aardappel
![]()