Fitness Seller

Fruit en moussaka in de avond en verder ook nog iets over zonneallergie. Nu ook over hersenscans en

Trouwens, welke homo WK heeft die pic aan haar gegeven? :roflol:

Whahah are you ****ing serious!? xD Krijg ik nu serieus een sanctie om dat ik een foto van iemand hier zet terwijl anderen heel het topic vol posten met mijn foto's? xD Belachelijk gewoon.
Jezus :') wat een debielen :').

Ma bon, nog maar 4 punten en eindelijk ban xD

Je kan ook gewoon uitloggen hoor. Toe maar.

Whahah are you ****ing serious!? xD Krijg ik nu serieus een sanctie om dat ik een foto van iemand hier zet terwijl anderen heel het topic vol posten met mijn foto's? xD Belachelijk gewoon.
Jezus :') wat een debielen :').

Ma bon, nog maar 4 punten en eindelijk ban xD
Hoe voelt dat nu op gehaat te worden door het hele forum?

en :roflol: jij post foto's van jezelf. Als mensen mijn foto's willen zien moeten ze maar toevoegen op fb. Ik heb genoeg dbb leden op fb.
Maar je gaat toch geen groepsfoto's delen ...

en :roflol: jij post foto's van jezelf. Als mensen mijn foto's willen zien moeten ze maar toevoegen op fb. Ik heb genoeg dbb leden op fb.

Hahah, denk je nu echt dat ik dat erg vind ofzo? xD Ik heb er de grootste lol in xD

Ik vind je heel stoer hoor, in je mummiepak :heart:

Die bish heeft niks.

Hahah, denk je nu echt dat ik dat erg vind ofzo? xD Ik heb er de grootste lol in xD
Als jij dit lachen vindt heb jij echt een zielig leven :roflol:

Ik vind je heel stoer hoor, in je mummiepak :heart:

Die bish heeft niks.
embaressed_smile.gif
embaressed_smile.gif
embaressed_smile.gif

Als ik geband wordt , en Tikeri is "opeens" terug, ligt het niet aan mij. Kunnen jullie terug andere smoesjes verzinnen.

Belgen kunnen over het algemeen beter spellen dan Nederlanders, jij hebt die boot gemist he?

Het ligt sowieso niet aan jouw snuitje en ik neem je niks kwalijk. Sommigen worden zo geboren.

Moeten we nu gaan lachen of huilen ofzo? Lekker boeiend.

Maar Kathleen, aangezien ik er nu toch weer even ben; ik heb geen neppe facebook, op mijn facebook staat mijn naam met mijn foto. Niet dat het mij boeit dat iemand zegt dat ik het wel ben, maar ik denk ik zeg het even :)
Dag Tiikeri.

Weet je, trek nog een zak chips open en vreet je nog eens lekker vol ;) Veel meer heb je toch niet te doen ;). Ze kunnen zeggen dat ik een troll ben, maar jij bent een even grote troll ;)

2q0vrx3.png

2jcbi41.png

:roflol::roflol::roflol: hier krijg je karma voor tatt!

Zelfde onuitstaanbare karakter check
Zelfde IP check
Zelfde idiote emoticon gebruik check

Nog steeds doen alsof (wss doe je niet alsof) je dom bent.

Kathleen, je hebt echt het verstand van een aardappel :roflol:

scvqc1.jpg

Terug
Naar boven