Hallo bodybuilders,
Ik heb een jaar getraind met, achteraf gezien, slechte schema's, vervolgens heb ik ruim een half jaar niet getraind door meerdere redenen. Ik sta nu te springen om weer te beginnen en dit is wat ik dus ook zal gaan doen.
Ik had als schema onderstaande in gedachten. 3 keer per week trainen, dus week 1: ABA, week 2: BAB, enz.
Workout A
Squat 3x5
Bench 3x5
Pendlay Rows 3x8
Reverse Flies 3x10
Calf raises 2x15/Tricep pressdowns 2x10 Superset
Workout B
Deadlift 1x5 (opwerken naar een bepaald gewicht)
Incline Bench 3x5
Leg curl 3x8
Lat Pulldowns 3x8
Curls 2x10
Abs
Het is eigenlijk gewoon fierce 5 met een kleine aanpassing zodat er ook normale deadlifts in zitten.
Wat vinden jullie ervan? Moet ik iets aanpassen? Of zouden jullie mij misschien een heel ander soort schema aanraden?
Alvast bedankt voor de hulp.
Ik heb een jaar getraind met, achteraf gezien, slechte schema's, vervolgens heb ik ruim een half jaar niet getraind door meerdere redenen. Ik sta nu te springen om weer te beginnen en dit is wat ik dus ook zal gaan doen.
Ik had als schema onderstaande in gedachten. 3 keer per week trainen, dus week 1: ABA, week 2: BAB, enz.
Workout A
Squat 3x5
Bench 3x5
Pendlay Rows 3x8
Reverse Flies 3x10
Calf raises 2x15/Tricep pressdowns 2x10 Superset
Workout B
Deadlift 1x5 (opwerken naar een bepaald gewicht)
Incline Bench 3x5
Leg curl 3x8
Lat Pulldowns 3x8
Curls 2x10
Abs
Het is eigenlijk gewoon fierce 5 met een kleine aanpassing zodat er ook normale deadlifts in zitten.
Wat vinden jullie ervan? Moet ik iets aanpassen? Of zouden jullie mij misschien een heel ander soort schema aanraden?
Alvast bedankt voor de hulp.