- Waardering
- 0
Hallo,
Zit al eventjes hier op het forum en heb dus ook al wat gelezen.. Heb vroeger een anderhalf jaar getraind maar zonder goed schema en zo goed als geen voedingsschema, anderhalf jaar 'weggegooid' dus!
Maar nu begint het terug te krievelen dus ga ik de draad terug oppikken, maar dan fatsoenlijk!
Ik heb al wat artikels gelezen op het forum dus ik wou gaan beginnen met een FB schema omdat ze dit hier toch wel aanraden aan beginners.. De eerstvolgende weken ga ik benen nog trainen met lichte gewichten en dit wel omdat ik nog aan het revalideren ben van een knieoperatie waardoor ik benen nog niet zwaar mag trainen..
Allereerst mijn stats:22j, 1m83, 78kg.
Mijn voedingsschema is ook bijna klaar en zal gepost worden in het juiste topic!
Hier het schema dat ik wil volgen als mijn knie het toelaat..
MAANDAG:
Squat
Dumbell press
Lat pulldown
Cable lower chest raise
Calf raises
WOENSDAG:
Deadlift
Incline dumbell press
Bent over row
Side raises
Triceps rope pushdown
Dumbell curl
VRIJDAG:
Leg extensions
Leg curls
Push press
Barbell shrugs
Dumbell flye's
Hammer curl
Cable pushdown
Trekt dit op iets?
Alvast bedankt!
Zit al eventjes hier op het forum en heb dus ook al wat gelezen.. Heb vroeger een anderhalf jaar getraind maar zonder goed schema en zo goed als geen voedingsschema, anderhalf jaar 'weggegooid' dus!
Maar nu begint het terug te krievelen dus ga ik de draad terug oppikken, maar dan fatsoenlijk!
Ik heb al wat artikels gelezen op het forum dus ik wou gaan beginnen met een FB schema omdat ze dit hier toch wel aanraden aan beginners.. De eerstvolgende weken ga ik benen nog trainen met lichte gewichten en dit wel omdat ik nog aan het revalideren ben van een knieoperatie waardoor ik benen nog niet zwaar mag trainen..
Allereerst mijn stats:22j, 1m83, 78kg.
Mijn voedingsschema is ook bijna klaar en zal gepost worden in het juiste topic!
Hier het schema dat ik wil volgen als mijn knie het toelaat..
MAANDAG:
Squat
Dumbell press
Lat pulldown
Cable lower chest raise
Calf raises
WOENSDAG:
Deadlift
Incline dumbell press
Bent over row
Side raises
Triceps rope pushdown