AndroidHealthClinic

FvD

Reeds gepost

Wel lekker wijf dat

28 zetels volgens De Hond

Goed zo, Djer. Geen genade

Ik zeg doen!

Nu bij Jensen

Volgens VVD-leider Rutte neemt Thierry Baudet van Forum voor Democratie met zijn nexit-standpunt een "onverantwoord risico met onze veiligheid, onze stabiliteit en onze welvaart". In een toespraak over Europa zei de premier dat Nederland de Europese samenwerking juist hard nodig heeft "met al die onrust in de wereld". Baudet is in zijn ogen een "zolderkamergeleerde die daar zit te fröbelen hoe de ideale wereld in elkaar zit".
https://nos.nl/artikel/2284640-premier-rutte-opent-aanval-op-zolderkamergeleerde-baudet.html

Aldus de leugenachtige Unilever marionet. Vind Rutte zelf een zolderkamerfiguur. Ben geen fan van Baudet maar slaat echt nergens op.

Hier wordt je toch niet goed van.

De NPO als verspreider van extreem rechtse ideeën

Ik verlies echt m'n faith in humanity als ik dat commentaar op reddit en soortgelijke politiek correcte extreemlinkse sites lees.

• Topic Starter Topic Starter

Hier wordt je toch niet goed van.

Ik verlies echt m'n faith in humanity als ik dat commentaar op reddit en soortgelijke politiek correcte extreemlinkse sites lees.

Kom even tot bedaren Chris. Snuif wat lavendel, goed voor je gemoedstoestand :)

''Onooglijk mannetje''

Niet chique, Djer

Gelukkig is het systeem zo robuust dat populariteit er niet toe kan leiden dat de nieuwe nazi partij zomaar de macht krijgt

Baudet nu bij Veronica

Terug
Naar boven