AndroidHealthClinic

Fysiek geweld/ gevechten/ overvallen... in je leven

Eerste keer werd ik een beetje geplaagd door een klasgenootje toen ik een jaar of 5 was. Dit vertelde ik aan mijn ouders en mijn pa zij dat ik hem een klap moest geven. Volgende dag heb ik hem meteen een bloedneus geslagen :D Weet er alleen zelf niets meer van.

Toen ik wekenlang gepest werd in de eerste klas op de middelbare school en op een moment niet meer kon incasseren heb ik de hoofdpester bij zijn strot gegrepen en zo hard en snel mogelijk geslagen totdat ik door leraren eraf werd gehaald.

In de 3e van de middelbare school werd ik door iemand bedreigd en hij zou me neerschoppen tijdens het voetbal met gym. Dat lukte hem steeds net niet en ik had toen wel de mazzel dat ik hem onderuit schopte bij een tackel.
Toen ik nog op de grond zat stond hij snel op en kneep hij mijn keel dicht totdat ik bijna een black-out had en daarna liep hij stoer weg.
Ben daarna zo snel mogelijk opgestaan en heb hem een ram op zijn hoofd gegeven.
Even later kreeg ik een harde beuk in mijn nek omdat hij me van achter vol in mijn nek had geslagen, hij wilde hierna meteen doorrennen maar ik greep hem bij zijn shirt waardoor die helemaal kapot scheurde en heb hem toen nog een ram op zijn neus gegeven. Volgende dag met migraine thuis gezeten en had een paar ring afdrukken in mijn nek, hij had namelijk de ringen van zijn vrienden verzameld en om zijn vingers gedaan. Hoorde dat hij zelf ook even langs de dokter was gegaan:)

Zelfde jaar in de 3e liepen een paar mocro's te kloten met de klapdeuren. Steeds die klapdeuren afsluiten waardoor je om moest lopen om bij je lokaal te komen. Dit heb ik zo'n 3/4x gedaan omdat ik geen gezeik wilde. Op een slechte dag kon ik mij nog net inhouden en ik vroeg vriendelijk of ik er langs mocht. Het antwoord was : Omlopen kk jong, waarna zijn vriendjes mijn moeder begonnen uit te maken voor alles wat met kk te maken heeft. Ik doe alsof ik wegloop tot ik genoeg ruimte had om een aanloop te nemen en ik ren op die deur af en geef een trap zo hard als ik kon tegen die deur waardoor 1 van die gasten de deurhendel vol in zijn smoel kreeg en gelijk half jankend op de grond lag met een bloedneus. Zijn maatjes stonden gelijk om me heen en te schelden maar zo laf als ze waren lieten ze me doorlopen. Heb ze daarna ook niet meer bij de deur gezien en had best veel last van mijn knie en mijn enkel maar het was het waard:)

Tijdens het uitgaan ruzie met een groep Marokkanen die we uit de weg wilden gaan maar uiteindelijk konden we geen kant meer op. Is een enorm gevecht geweest die ik maar heel even heb meegemaakt. Was een enorme chaos en ik weet nog dat ik 2 man zag intrappen op een maatje van me. Heb er eentje bij hem weggetrokken en daarna werd alles zwart. Ik bleek later met een tafelpoot voor mijn smoel te zijn geslagen en ben meteen nokkie gegaan. Paar hechtingen in mijn wenkbrauw waar nu nog steeds geen haar groeit en er een soort streep in het midden zit.

En heel veel kleine ruzietjes met mocros die niet tot een gevecht zijn overgegaan. Het is hier echt onmogelijk om geen ruzie met die gasten te krijgen.

Eerste keer werd ik een beetje geplaagd door een klasgenootje toen ik een jaar of 5 was. Dit vertelde ik aan mijn ouders en mijn pa zij dat ik hem een klap moest geven. Volgende dag heb ik hem meteen een bloedneus geslagen :D Weet er alleen zelf niets meer van.

Toen ik wekenlang gepest werd in de eerste klas op de middelbare school en op een moment niet meer kon incasseren heb ik de hoofdpester bij zijn strot gegrepen en zo hard en snel mogelijk geslagen totdat ik door leraren eraf werd gehaald.

In de 3e van de middelbare school werd ik door iemand bedreigd en hij zou me neerschoppen tijdens het voetbal met gym. Dat lukte hem steeds net niet en ik had toen wel de mazzel dat ik hem onderuit schopte bij een tackel.
Toen ik nog op de grond zat stond hij snel op en kneep hij mijn keel dicht totdat ik bijna een black-out had en daarna liep hij stoer weg.
Ben daarna zo snel mogelijk opgestaan en heb hem een ram op zijn hoofd gegeven.
Even later kreeg ik een harde beuk in mijn nek omdat hij me van achter vol in mijn nek had geslagen, hij wilde hierna meteen doorrennen maar ik greep hem bij zijn shirt waardoor die helemaal kapot scheurde en heb hem toen nog een ram op zijn neus gegeven. Volgende dag met migraine thuis gezeten en had een paar ring afdrukken in mijn nek, hij had namelijk de ringen van zijn vrienden verzameld en om zijn vingers gedaan. Hoorde dat hij zelf ook even langs de dokter was gegaan:)

Zelfde jaar in de 3e liepen een paar mocro's te kloten met de klapdeuren. Steeds die klapdeuren afsluiten waardoor je om moest lopen om bij je lokaal te komen. Dit heb ik zo'n 3/4x gedaan omdat ik geen gezeik wilde. Op een slechte dag kon ik mij nog net inhouden en ik vroeg vriendelijk of ik er langs mocht. Het antwoord was : Omlopen kk jong, waarna zijn vriendjes mijn moeder begonnen uit te maken voor alles wat met kk te maken heeft. Ik doe alsof ik wegloop tot ik genoeg ruimte had om een aanloop te nemen en ik ren op die deur af en geef een trap zo hard als ik kon tegen die deur waardoor 1 van die gasten de deurhendel vol in zijn smoel kreeg en gelijk half jankend op de grond lag met een bloedneus. Zijn maatjes stonden gelijk om me heen en te schelden maar zo laf als ze waren lieten ze me doorlopen. Heb ze daarna ook niet meer bij de deur gezien en had best veel last van mijn knie en mijn enkel maar het was het waard:)

Tijdens het uitgaan ruzie met een groep Marokkanen die we uit de weg wilden gaan maar uiteindelijk konden we geen kant meer op. Is een enorm gevecht geweest die ik maar heel even heb meegemaakt. Was een enorme chaos en ik weet nog dat ik 2 man zag intrappen op een maatje van me. Heb er eentje bij hem weggetrokken en daarna werd alles zwart. Ik bleek later met een tafelpoot voor mijn smoel te zijn geslagen en ben meteen nokkie gegaan. Paar hechtingen in mijn wenkbrauw waar nu nog steeds geen haar groeit en er een soort streep in het midden zit.

En heel veel kleine ruzietjes met mocros die niet tot een gevecht zijn overgegaan. Het is hier echt onmogelijk om geen ruzie met die gasten te krijgen.
bazig, repped!

Twee keer klappen gehad in m'n leven.

1. Vastgebonden op een stoel gezeten en door 2 man met de kolf van een pistool en met de vuist in m'n gezicht en op m'n hoofd geslagen (zichtbare littekens aan overgehouden) en ook op m'n lichaam getrapt en geslagen.
Dankzij de vrouw die erbij was bleef het bij 2 gebroken vingers, gekneusde rib, redelijk wat bloedverlies, 2 blauwe ogen en blauwe plekken overal.

2. Aan het werk als portier en een dronken vrouw slaat me vol met de vuist in me b**kes, haar toen letterlijk onder de arm genomen en naar buiten gebracht.

Incassobureau BZK?

Genoeg dingen meegemaakt, gaan we niet allemaal vertellen;)

Toen ik nog op voetbal zat genoeg negerts en mocros aangepakt, zowel op het veld als in de kleedkamer, vuil volk.
1x bedreigd met mes in cafe waar ik vaak kom, nja bedreigd, hij sloeg zijn jas open en liet een deel van zijn mes zien. Heb goede connecties met beveiliging hier en heb doorgegeven dat er iemand met een mes loopt, is later afgevoerd door de politie had volgens mij nog meer op zijn kerfstok.

Verder niet zo spannend.
Eigenlijk zelf amper tikken gehad, gelukkig maar. Heb een hekel aan geweld/agressie maar red mezelf aardig.

Heb ook een aantal maatjes in de beveiliging, en dit is idd iets wat best vaak voorkomt.

Vooral in de wat mindere stadsdelen is dit vrij 'normaal'. Heb schoolfeesten meegemaakt waar we als portier stonden en einde van de avond eindigde in vecht en steekpartijen...ging om vmbo gastjes die dachten dat ze God waren.

Vervelende is ook dat die gasten er simpel mee weg komen en jij als portier je kan verantwoorden bij bijzondere wetten omdat verdediging al snel als excessief geweld wordt beschouwd.

Festivals zijn nog leuk om te doen, daar komt tenminste over het algemeen meer kwalitatief volk (+ dat de politie daar beter optreedt).

Het valt wel op dat er velen hier problemen hebben gehad met mocro's of n*gers. :rolleyes:
Ik heb heel lang judo en jiu-jitsu gedaan. Ik ben er ongeveer rond m'n 8ste mee begonnen en heb daar leren omgaan met agressie en vooral respect hebben voor je tegenstander. In m'n kinderjaren dus nooit gevochten. Altijd heel braaf, zelf nooit klappen gekregen. Toen ik 15 was en redelijk wat drugs begon te nemen is dat respect als sneeuw voor de zon verdwenen. Zelf uitlokken heb ik nooit gedaan maar ik liet mij nooit doen...

M'n broer (was toen 10 jaar oud, ik 17) werd eens bedreigd door een wigger (+-16 jaar) op het lokale voetbal/basketbalveld. Hij schepte er plezier in om de bal van de kindjes af te pakken en er zelf even mee te spelen om hem vervolgens ver weg te schoppen. Broertje gaat naar hem toe en vraagt als hij de bal terug mag hebben. Wigger haalt een mes boven en houd het tegen z'n keel. Veel bedreigingen enz... Een uur later belt m'n moeder me op om het verhaal te vertellen, net op het moment dat ik langs dat voetbalveld passeer. De wigger zat er nog altijd. Naar huis gelopen en m'n boksbeugel gepakt. Terug naar daar om die wigger aan te pakken. Hij zat daar stoer te doen en op te scheppen tegen een paar jongere vriendjes en vriendinnetjes.

Direct bij z'n keel gegrepen en er op beginnen slaan als een bezetene. Totaal geen controle meer over mezelf, roepen als een gek. Het enige dat ik zag was z'n hoofd. Hij heeft zelf niet de tijd gehad om iets terug te doen. Gewoon blijven slaan en roepen tot m'n vriendin en iemand anders mij eraf hebben gesleurd. Daar is het bij gebleven.

Als jobstudent heb ik altijd in een nachtcafé gewerkt als barman. In de zomer waren er wekelijks vechtpartijen. Meestal toeristen die teveel hadden gedronken die het aan de stok kregen met de vaste klanten. Die vechtpartijen waren meestal echt hard! Zelf kwamen wij er amper tussen. Ooit eens een toerist gehad die met een samoerai zwaard begon te zwaaien (gekocht in een rommelwinkeltje en zo bot als iets). Heeft direct een barkruk in z'n gezicht gekregen en een paar man dat erop in begon te trappen.

Met carnaval ook altijd daar gewerkt en dan kwamen wij altijd tussen omdat het echt niet anders kon. Paar jaar geleden was er een groep verkleed als golfers en ze hadden hun clubs laten liggen bij ons toen ze naar een ander café gingen. Niet op gelet... Eentje heeft ruzie met een ander, ziet de clubs liggen en pakt er eentje vast. Z'n vrienden pakken er ook eentje en de tegenstanders ook. 12 man die met golfclubs staa, te zwaaien en wij staan daar met 3 man en een vrouw... Met 3 ertussen gaan staan (voor ze begonnen te vechten) en ze kunnen kalmeren door gewoon te praten terwijl wij allemaal strak stonden van de coke en klaar waren om de rammeling van ons leven te krijgen.

De laatste jaren eigenlijk niet meer gevochten en zo heb ik het ook liever. Als het moet zal ik klaar staan, maar toch liever een rustige avond zonder problemen. Achteraf heb je toch enkel problemen.

zo nu en dan wel eens een klap uitgedeeld, achteraf altijd spijt van

probeer me nu gewoon in te houden, maja soms lopen er van die zuigers rond

zelf niks noemenswaardig meegemaakt.

Wel paar maanden terug een grappig situatie gezien. Kwam ik thuis van een avondje stappen, stonder er daar in men straat 2 gasten wat rond te lummelen. Nuja, niks bijzonders enkel wat raar dat ze überhaupt nog om 3-4 uur 'snachts daar stonden. Ik was nog iets aan het eten toen ik geschreeuw en getier hoorde. rustig naar de voordeur gelopen om te kijken whats up. Stonden die 2 daar naar elkaar te schelden, fietsen naar elkaar te gooien, tot op het moment dat er ene een aanloop nam en met een karatekick in de zijruit van een autosprong haha. Beste komt nog, het was dan nog zijn eigen auto :D

Ik praat het altijd uit..

Heb ook nog een 'leuke' herinnering van vroeger ... op me 12e achternagezeten door stelletje kampers. Ik wist toen ook niet dat je niet met zulke mensen ruzie moest maken omdat ikzelf nooit eerder een kamper heb ontmoet..
Met een toenmalige maat van mij gingen we naar zo'n jongerencentrum. Zoals het wekelijkse ritueel gingen we na school potje voetballen. Maar dit keer liep het anders.. Het was een hele drukke woensdag zoals altijd wij waren er, nog een stel kampers en van die grote jongens.. We gingen dus eerst binnen wat chillen en wilde toen naar buiten om te gaan voetballen. Maar er zaten al mensen te voetballen en we durfden niet te vragen dus we gingen weer naar zijn huis
Maar daarbuiten bij het voetbalveldje werd ik opeens uitgescholden door een kleine lelijke meisje van 10 jaar ofzo. Maakte me uit voor k*t buitenlander en dat ik haar niet moest aankijken. Probeerde mij ook bang te maken... Ik pikte dit niet en aangezien het toch maar een klein meisje is trapte ik tegen haar fiets aan. Ik lachte haar uit en ik liep blij weg. Toen we stukje verderop waren bij een parkje werd ik opeens achternagezeten door een hele groep die daar net aan het voetballen waren.. Uiteindelijk bleek dat het meisje het zusje was van één van die kampers.

Ik kon dus geen kant op want hun waren op de fiets en wij waren lopends. Dus ik werd omsingeld en eerst stonden ze stil om me heen komt die ene broer van da ene meisje naar voren en sloeg mij op me gezicht keihard. Ik wist dat als ik alleen met hem was dat ik hem allang de bananen heen sloeg. Maar hij was met veel meer en al die vriendne van hem zagen er wel gevaarlijk uit. Dus ik liet hem mij eigenlijk slaan, was ook heel bang en de adrenaline werd steeds hoger. Uiteindelijk bleef het daarbij en zei die tegen me dat ik van zn zusje moet afblijven anders zou die naar me huis toegaan.. Toen zijn ze gelukkig weggegaan dus wij rennen snel weg.
Toen nog bij die maat gegamet en ik moest weer naar huis maar durfde niet.. En om te voorkomen dat ik hun weer tegenkwam maar een hele omweg gelopen XD

Heb dit trouwens veel vaker meegemaakt, niet in elkaar geslagen worde maar dat anderen beginnen en dat jij dan niks kan.. Jaren gepest door een dikke grote ramdebiel en één dagje lummelde hij weer met mijn boeken en tas zoals elke pauze toen heb ik gewacht tot iedereen weg liep en sloeg ik hem op zn neus. Rende als een idioot weg maar was wel gered [achter een conciërge, lol]. Allebei naar teamleider.. verhaaltje geschreven en ik moest dus hele week lekker tot 5u op school mag, hij? Alleen ff een pestbriefje ondertekenen! Grr wat is deze wereld oneerlijk soms..

Wonen ook naast een aso familie die leven vd bijstand terwijl ze nog kerngezond zijn om 24/7 dronken te zijn. Zijn gewoon luie fl**kers zonder een fatsoenlijke studie en zitte hele dag thuis..
Die hond van hun die altijd rondliep over heel de straat... Tja als je zelf niet goed bent opgevoed kun je dat zelf ook niet.. Dus er lag elke dag zon vieze drol op onze voortuin. En denken ook alleen aan zichzelf altijd feestjes houden keiharde muziek geschreeuw gebonk en geweld. Dus een keer hadden we geen zin om aan te bellen dus maar politie bijgehaald, voor t eerst. Volgende dag vader bijna aangevallen toen naar werk ging. Mn vader verstaat t nietzogoed dus communicatie liep niet lekker na een tijdje liep het wel uit de hand en iemand van de straat kwam er gelukkig tussen.
Laat op de avond zette ze keihard de muziek op mn vader was nog werk mn moeder en ik belde aan maar niemand deed open. Uiteindelijk toen we daar heel lang in de kou stonden pas opgengedaan en na een gesprekje liep uit de hand die dikke buurvrouw begon te schreeuwen en ruzie te zoeken liep bijna weer op tot een gevecht maar gelukkig was de agent er weer. Kan ook niks op een normale manier oplossen met aso's..
Kan ook niet geloven hoevaak zij ruzie hebben zeg
Wonen al jaren naast hun en streven hun na en nooit wordt er iets voor ons gedaan.. Deze mensen horen thuis in een eiland waar ze lekker hun eigen gang kunne gaan maar niet hier waar ze gewoon rekening moeten houden met de medemens.. K*t verhuurders doen ook niks dan alleen een 'briefje' schrijven die toch word verbrand en als je ergens anders wil wonen moet je 5 dikke jaren wachten...

Verder nog ooit ruzie gehad op basketbalveldje was alleen aan het balle komt er weer een hele gangbang aan mij uitlachen en schelden en schoppen mijn bal weg en ik deed helemaal niks terug maar liet ook niet zien dat ik bang voor hun was.. Woude dat ik weg ging en dat hun konden voetballen. Hij kwam dus naar mij toe gelopen en ik liep hem struikelen en zn 'vrienden' lachten hem uit :P Na die keer kwamen ze nooit meer terug, tot op heden lekker kunnen basketballen in me eentje in dat heerlijke veldje

Terug
Naar boven