XXL Nutrition

Fysiek geweld/ gevechten/ overvallen... in je leven

Afgelopen 13 jaar ofzo niet meer gevochten, daarvoor regelmatig klappen gehad :thumb:. Ik ben tegen geweld, als mensen me uitdagen tijdens het stappen lach ik er om. Vroeger regelmatig meegemaakt dat kameraden dapper gingen doen tijdens het stappen en mensen gingen uitlokken omdat ze dachten dat ik wel mee zou helpen. Niet dus, als je er zelf om vraagt los je het zelf maar op.
Als dingen me niet bevallen kan ik het over het algemeen verbaal wel oplossen.

Zelfde hier. In mijn puberjaren vaak gevochten. Toen kon dat nog lekker zonder gevolgen. Daarna was een ruzie ook altijd meteen opgelost in tegenstelling tot als je ouder bent.
Nu ga ik ze lekker uit de weg. Ik win er niks mee en mijn ego kan wel tegen een stootje. Dit wil niet zeggen dat ik mij als een mietje nederig opstel, ik deel gewoon geen 1e klap uit en heb er eigenlijk ook nog nooit een gehad. Bovendien hoef je ook niet echt trots te wezen op het feit dat je iemand klappen hebt gegeven.

Toen ik een jaar of 16 was en van een verjaardag af kwam zat ik voor Alkmaar CS te wachten op de nachtbus want de treinen reden niet meer. Komt er een turkenbusje langs rijden, steekt er 1 zn hoofd uit het raam "Waar moet je heen". Dus ik noem mn plaats van bestemming. "Daar gaan we straks ook heen, stap in". Nee 'tis goed, ik wacht wel op de bus.
"Stap in of we maken je dood". Niet in gestapt dus want dat leek me niet het meest slimme idee. Zijn ze allemaal uitgestapt, beroofd.

Staat er verderop een vent met zn hond "Ik heb alles gezien, gaat alles goed? Het politiebureau is die kant op" *faith in humanity went down by 10*
Toen naar het politiebureau gegaan "Je kan even bellen maar we kunnen nu geen aangifte opnemen want er zijn teweinig mensen, kom morgen maar terug"
*faith in police went down by 10*
Volgende dag terug naar Alkmaar gegaan om aangifte te doen, kentekenplaten door gegeven van busje, word ik 2 maanden later gebeld of ik de daders nog een keer kon omschrijven.. nog een paar maanden later "Sorry meneer maar de eigenaar van dat busje zegt de daders niet te kennen, hierbij is de zaak afgesloten" FFFFFFFUUUUUUUUU

Toen ik een jaar of 16 was en van een verjaardag af kwam zat ik voor Alkmaar CS te wachten op de nachtbus want de treinen reden niet meer. Komt er een turkenbusje langs rijden, steekt er 1 zn hoofd uit het raam "Waar moet je heen". Dus ik noem mn plaats van bestemming. "Daar gaan we straks ook heen, stap in". Nee 'tis goed, ik wacht wel op de bus.
"Stap in of we maken je dood". Niet in gestapt dus want dat leek me niet het meest slimme idee. Zijn ze allemaal uitgestapt, beroofd.

Staat er verderop een vent met zn hond "Ik heb alles gezien, gaat alles goed? Het politiebureau is die kant op" *faith in humanity went down by 10*
Toen naar het politiebureau gegaan "Je kan even bellen maar we kunnen nu geen aangifte opnemen want er zijn teweinig mensen, kom morgen maar terug"
*faith in police went down by 10*
Volgende dag terug naar Alkmaar gegaan om aangifte te doen, kentekenplaten door gegeven van busje, word ik 2 maanden later gebeld of ik de daders nog een keer kon omschrijven.. nog een paar maanden later "Sorry meneer maar de eigenaar van dat busje zegt de daders niet te kennen, hierbij is de zaak afgesloten" FFFFFFFUUUUUUUUU

Pfff ****ed up, dat je gewoon echt niks kan

Pfff ****ed up, dat je gewoon echt niks kan

Iemand met toegang tot RDW-register omkopen en adres laten achterhalen aan de hand van het kenteken en dan :dunno:
Wel ****ed dat je door officiele instanties afgewimpeld wordt na zo'n gebeurtenis, voelt als nog een trap na denk ik.
Vraag me wel af hoe bijv. de politie gereageerd had als een vrouw zoiets overkomen was.

Bij een van mijn vorige werkgevers heb ik alle persoonsgegevens opgezocht van iedereen waar ik nog een appeltje mee te schillen zou hebben... maar dan heb je al die adressen en denk je, het is allemaal al zo lang geleden, boeit het nog??

Bij een van mijn vorige werkgevers heb ik alle persoonsgegevens opgezocht van iedereen waar ik nog een appeltje mee te schillen zou hebben... maar dan heb je al die adressen en denk je, het is allemaal al zo lang geleden, boeit het nog??

dat van die turken wel

Ooit toen ik 12 jaar was ging ik vissen met een vriend en ging een marokkaan van ~15 lastig doen. Hengel omgedraaid en een klap in zijn gezicht gegeven met de molen die aan de hengel zat en hij begon letterlijk te huilen en viel uit zijn rol als stoere marokkaan. Dit was wel allemaal nadat hij op ons af kwam, ik heb hem eerst geprobeerd te negeren en normaal met hem te praten.

Verder ben ik ook geen voorstander van vechten. Ik ben altijd 2 koppen groter geweest dan de rest in mijn klas en ik was eerder de grote vriendelijke reus, nooi last gehad van pestkoppen :)

Één keer fysiek geweld gebruikt, 2 jaar geleden. Stond te pissen in een urinoir op een feest, was helemaal wasted. Komt een luidruchtige gast bij het urinoir naast mij staan. Begon allemaal te schreeuwen enzo, daarna begint hij over die scheiding te hangen en vol naar mijn schlong te staren. Ik vroeg of hij het kon zien, waarna hij op mn arm spuugde.

Gaf hem een kopstoot over de scheiding van het urinoir en hij flikkerde gelijk om, bleef ook liggen.

Activiteit afgemaakt en naar buiten gelopen, kwartiertje later werd hij afgevoerd door beveiliging.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Één keer fysiek geweld gebruikt, 2 jaar geleden. Stond te pissen in een urinoir op een feest, was helemaal wasted. Komt een luidruchtige gast bij het urinoir naast mij staan. Begon allemaal te schreeuwen enzo, daarna begint hij over die scheiding te hangen en vol naar mijn schlong te staren. Ik vroeg of hij het kon zien, waarna hij op mn arm spuugde.

Gaf hem een kopstoot over de scheiding van het urinoir en hij ging flikkerde gelijk om, bleef ook liggen.

Activiteit afgemaakt en naar buiten gelopen, kwartiertje later werd hij afgevoerd door beveiliging.

:roflol:

Maar inderdaad, spuwen vind ik echt zo nasty. Shit is on wanneer iemand me vol in het gezicht spuugt.

Nope, nooit iets in die richting meegemaakt.

Waar ik ben opgegroeid kan je nog steeds rustig 's nachts de autosleutels in je auto laten :o

Iedereen ook problemen met Marokkanen:)

Ik ging altijd met hun om op basisschool enzo.
Nooit problemen gehad.

(Met hun dan, heb genoeg meegemaakt)

Eerste keer werd ik een beetje geplaagd door een klasgenootje toen ik een jaar of 5 was. Dit vertelde ik aan mijn ouders en mijn pa zij dat ik hem een klap moest geven. Volgende dag heb ik hem meteen een bloedneus geslagen :D Weet er alleen zelf niets meer van.

Toen ik wekenlang gepest werd in de eerste klas op de middelbare school en op een moment niet meer kon incasseren heb ik de hoofdpester bij zijn strot gegrepen en zo hard en snel mogelijk geslagen totdat ik door leraren eraf werd gehaald.

In de 3e van de middelbare school werd ik door iemand bedreigd en hij zou me neerschoppen tijdens het voetbal met gym. Dat lukte hem steeds net niet en ik had toen wel de mazzel dat ik hem onderuit schopte bij een tackel.
Toen ik nog op de grond zat stond hij snel op en kneep hij mijn keel dicht totdat ik bijna een black-out had en daarna liep hij stoer weg.
Ben daarna zo snel mogelijk opgestaan en heb hem een ram op zijn hoofd gegeven.
Even later kreeg ik een harde beuk in mijn nek omdat hij me van achter vol in mijn nek had geslagen, hij wilde hierna meteen doorrennen maar ik greep hem bij zijn shirt waardoor die helemaal kapot scheurde en heb hem toen nog een ram op zijn neus gegeven. Volgende dag met migraine thuis gezeten en had een paar ring afdrukken in mijn nek, hij had namelijk de ringen van zijn vrienden verzameld en om zijn vingers gedaan. Hoorde dat hij zelf ook even langs de dokter was gegaan:)

Zelfde jaar in de 3e liepen een paar mocro's te kloten met de klapdeuren. Steeds die klapdeuren afsluiten waardoor je om moest lopen om bij je lokaal te komen. Dit heb ik zo'n 3/4x gedaan omdat ik geen gezeik wilde. Op een slechte dag kon ik mij nog net inhouden en ik vroeg vriendelijk of ik er langs mocht. Het antwoord was : Omlopen kk jong, waarna zijn vriendjes mijn moeder begonnen uit te maken voor alles wat met kk te maken heeft. Ik doe alsof ik wegloop tot ik genoeg ruimte had om een aanloop te nemen en ik ren op die deur af en geef een trap zo hard als ik kon tegen die deur waardoor 1 van die gasten de deurhendel vol in zijn smoel kreeg en gelijk half jankend op de grond lag met een bloedneus. Zijn maatjes stonden gelijk om me heen en te schelden maar zo laf als ze waren lieten ze me doorlopen. Heb ze daarna ook niet meer bij de deur gezien en had best veel last van mijn knie en mijn enkel maar het was het waard:)

Tijdens het uitgaan ruzie met een groep Marokkanen die we uit de weg wilden gaan maar uiteindelijk konden we geen kant meer op. Is een enorm gevecht geweest die ik maar heel even heb meegemaakt. Was een enorme chaos en ik weet nog dat ik 2 man zag intrappen op een maatje van me. Heb er eentje bij hem weggetrokken en daarna werd alles zwart. Ik bleek later met een tafelpoot voor mijn smoel te zijn geslagen en ben meteen nokkie gegaan. Paar hechtingen in mijn wenkbrauw waar nu nog steeds geen haar groeit en er een soort streep in het midden zit.

En heel veel kleine ruzietjes met mocros die niet tot een gevecht zijn overgegaan. Het is hier echt onmogelijk om geen ruzie met die gasten te krijgen.

en zo onstond een fanatieke pvv'er:D

Ben niet echt een vechterstype. Ik haat het echt als er gevochten wordt! Groot stuk van de avond is dan verpest!
Wel regelmatige van die kleine gevechtjes meegemaakt tijdens het uitgaan, maar niets gek.

Wel 2 dingen die ik nooit ga vergeten.

Gesucker punshed aan de bushalte op mijn 13jaar door iemand van 18fzo. Zonder reden :dunno:

2 jaar geleden met +20man een bus gehuurd op nieuwjaar en ergens gaan stappen. Veel kleine cafeetjes, maar we propten ons ergens binnen. Na een tijdje hadden we een deel van die plaats 'in beslag' genomen en daar konden de vaste klanten denk ik niet echt mee lachen.
1 van die kerels begon tegen een vriend van mij te praten, maar dat begon redelijk snel te escaleren. Iemand stapte iets te enthousiast naar mijn vriend en ik hield die persoon tegen met een mooi geplaatste rechtse. Toen ontplofte de tent opeens :roflol: Veel geroep vuisten uitwisseling, glazen werden kapot geslagen.... En op het moment dat ik door de security werd buiten getrokken kwam de politie in full riod gear binnen. Toen neep ik hem wel even :o

Echt, geweldig topic. Best moeten lachen om sommige acties.

Zelf nooit gevochten, op wat hersenloos duwen op stap na. Vind er ook geen **** aan, en merendeel van mijn vrienden is er ook niet voor in. Heb wel twee driftkikker vrienden, maar die zoeken het zelf maar uit; die weten trouwens ook dat ze niet op de rest hoeven te rekenen. :D

Nooit echt gevochten. Op de middelbare school wel zo'n ~20 gevechten gehadin 4 jaar. Mja.. dat stelt niks voor. Noem dat ook niet echt een serieus gevecht. 1x wel me hand gebroken (vermoed dat er alleen een scheur in het botje zat).. 2 dagen later was het weer raak en toen was het botje helemaal gebroken. De dokter moest weer een opmerking maken dat deze breuk vaak bij boksers voorkwam en toen maar opgebiecht dat het toch niet kwam doordat ik gevallen was van een stoel :o

Ondertussen is dat zo'n 4-5 jaar achter mij. Ben nu een stuk kalmer en heb niet zo'n kort lontje meer :D Met uitgaan vermijd ik ook kost wat kost om te vechten. En dat is tot nu toe goed gelukt. Ik ga niet uit om te vechten.. en dan gebeurt het gewoon niet zo snel. Paar keer wel agressieve types tegen gekomen mja.. Die laat ik dan maar. Ga er niet op in en loop eventueel weg, Zo lang ze mij niet aanraken boeit het me niet.

wow jullie zijn mietjes ik ga op stap om andere mensen in elkaar te slaan waarom zou ik anders fitissen

Terug
Naar boven