AndroidHealthClinic

gaan trainen en roken samen?

_rl

Novice
Waardering
0
Kben nu al een week gestopt maar normaal rook ik iets van een 10 sigaretten per dag daarbijkomend nog eens een 5 tal joints wat wel eens kon uitlopen. En ik train al een 2 tal maanden, nu is mijn vraag, is het waar dat roken je spiergroei bellemmert ? Want eerlijk gezegd ZIE ik niet echt veel vooruitgang, ik merk wel dat ik minder moeite heb en ik neem wel zwaardere gewichten maar toch ...., of misschien omdat ik niet zon fantastisch eter ben

5 joints op een dag? Damn.. Kweek je zelf ofzo? :D

Maarja het bellemert iig je zuurstof toevoer door je lichaam dus ook naar je spieren, je zal dus niet zover door kunnen gaan (omdat je sneller uitgeput bent) dan een niet roker.

_rl zei:
Kben nu al een week gestopt maar normaal rook ik iets van een 10 sigaretten per dag daarbijkomend nog eens een 5 tal joints wat wel eens kon uitlopen. En ik train al een 2 tal maanden, nu is mijn vraag, is het waar dat roken je spiergroei bellemmert ? Want eerlijk gezegd ZIE ik niet echt veel vooruitgang, ik merk wel dat ik minder moeite heb en ik neem wel zwaardere gewichten maar toch ...., of misschien omdat ik niet zon fantastisch eter ben
.

Ja

roken zorgt voor minder zuurstof in je bloed, smoken zorgt voor minder testo. Daar komt nog bij dat roken je eetlust wegneemt, je zeg zelf al een slechte eter te zijn.
Stoppen dus als je serieus genomen wil worden als sporter die zn lichaam probeert te verbeteren.

Voor je gezondheid iha is tabak het slechtst, maar voor BB is wiet slechter omdat het je testosterongehalte dramatisch laat dalen.. wie wil groeien, die blowt dus niet.

Espi

*mij uitgezonderd, ik word wel groot van blowen*

Roken en blowen zijn slecht voor je punt.