AndroidHealthClinic

gaan trainen en roken samen?

_rl

Novice
Waardering
0
Kben nu al een week gestopt maar normaal rook ik iets van een 10 sigaretten per dag daarbijkomend nog eens een 5 tal joints wat wel eens kon uitlopen. En ik train al een 2 tal maanden, nu is mijn vraag, is het waar dat roken je spiergroei bellemmert ? Want eerlijk gezegd ZIE ik niet echt veel vooruitgang, ik merk wel dat ik minder moeite heb en ik neem wel zwaardere gewichten maar toch ...., of misschien omdat ik niet zon fantastisch eter ben

5 joints op een dag? Damn.. Kweek je zelf ofzo? :D

Maarja het bellemert iig je zuurstof toevoer door je lichaam dus ook naar je spieren, je zal dus niet zover door kunnen gaan (omdat je sneller uitgeput bent) dan een niet roker.

_rl zei:
Kben nu al een week gestopt maar normaal rook ik iets van een 10 sigaretten per dag daarbijkomend nog eens een 5 tal joints wat wel eens kon uitlopen. En ik train al een 2 tal maanden, nu is mijn vraag, is het waar dat roken je spiergroei bellemmert ? Want eerlijk gezegd ZIE ik niet echt veel vooruitgang, ik merk wel dat ik minder moeite heb en ik neem wel zwaardere gewichten maar toch ...., of misschien omdat ik niet zon fantastisch eter ben
.

Ja

roken zorgt voor minder zuurstof in je bloed, smoken zorgt voor minder testo. Daar komt nog bij dat roken je eetlust wegneemt, je zeg zelf al een slechte eter te zijn.
Stoppen dus als je serieus genomen wil worden als sporter die zn lichaam probeert te verbeteren.

Voor je gezondheid iha is tabak het slechtst, maar voor BB is wiet slechter omdat het je testosterongehalte dramatisch laat dalen.. wie wil groeien, die blowt dus niet.

Espi

*mij uitgezonderd, ik word wel groot van blowen*

Roken en blowen zijn slecht voor je punt.

En niet alleen voor de sporter voor iedereen, ik ben nu een goede maand gestopt met blowen en voel me gewoon beter. Vroeger rookte ik dan 1 joint'je per avond soms 2, rookte wel niet. Maar nu heb ik der totaal geen zin meer in en ben blij dat ik er vanaf ben.

Greetz

ps: van blowen wordt je nog eens onvruchtbaar ook ... :finger:

Laatst bewerkt:
tis troep

blowde vroeger elke dag meerdere joints en rookte me suf,

me trainingsmaat doet dat nu nog steeds en zijn vooruitgang is beduidend minder dan die van mij!

niet doen dus!!!

joints vind ik stront.

Zelf "gebruik" ik nicotine in de weekends. Houd het meestal bij 10sigaretten per avond. Heeft geen invloed op mijn trainen noch op conditie (loop gemakkelijk 6km op een halfuur).

KRZA zei:
tis troep

blowde vroeger elke dag meerdere joints en rookte me suf,

me trainingsmaat doet dat nu nog steeds en zijn vooruitgang is beduidend minder dan die van mij!

niet doen dus!!!

dat zegt natuurlijk geen ruk, ieder lichaam is anders. Maar blowen verlaagd idd wel je testosteron.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt, nu weet ik dat ik de juiste beslissing heb genomen, misschien kan ik het nu ook volhouden

Nog afgezien van testosteron daling is het grootste nadeel van wiet dat het je eetlust belemmert de volgende dag. (daar is de afgelopen dagen nogal over gepost).
Het zelfde geldt voor tabak roken, dat is ook slecht voor je eetlust. En dan komen ook zo ontzettend veel gifstoffen je lijf in, dat dat nooit bevorderlijk voor je groei kan zijn.

Espi

Speedy G. zei:
Roken en blowen zijn slecht voor je punt.

En niet alleen voor de sporter voor iedereen, ik ben nu een goede maand gestopt met blowen en voel me gewoon beter. Vroeger rookte ik dan 1 joint'je per avond soms 2, rookte wel niet. Maar nu heb ik der totaal geen zin meer in en ben blij dat ik er vanaf ben.

Greetz

ps: van blowen wordt je nog eens onvruchtbaar ook ... :finger:

van roken ook trouwens

Terug
Naar boven