MuscleMeat

Breaking News Gaddafi opgepakt

No so pretty anymore
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gvd waarom is iedereen zo snel met topic posten!! stelletje noliferss hehe

Mooi, nu hij weg is kan er een liberale democratie opgezet worden.

Nu beginnen de gevechten pas echt.

Maarja, of het nu een goede zaak is. Beter had hij tot z'n dood opgesloten gezeten.

Ergens een beetje jammer dat hij dood is. Gaat allemaal weer zo vlot. Had hem wel willen zien lijden voordat hij de doodstraf kreeg.

Hebben ze snel gefaked dan.

Fantastisch nieuws :)

Ben zelf ook in Libië op uitzending geweest dus het raakt me wel.

Is iedereen hier dan voor Amerika en tegen Kadhafi?

Wel tegen Khadaffi uiteraard. Of ben jij soms voor hem?

Ik volg het niet zo eerlijk gezegd. Waar ik wel tegen ben is dat Amerika zich overal gaat moeien terwijl ze reeds genoeg binnenlandse problemen hebben. Overigens is Libië een redelijk welvarend land, en heb ik al gelezen (geen idee of het waar is) dat de sociale zekerheid er toch min of meer in orde is. Die wantoestanden van martelingen etc. zijn natuurlijk verkeerd, maar ik vraag mij gewoon af of de doorsnee burger er beter van gaat worden.

Ik volg het niet zo eerlijk gezegd. Waar ik wel tegen ben is dat Amerika zich overal gaat moeien terwijl ze reeds genoeg binnenlandse problemen hebben. Overigens is Libië een redelijk welvarend land, en heb ik al gelezen (geen idee of het waar is) dat de sociale zekerheid er toch min of meer in orde is. Die wantoestanden van martelingen etc. zijn natuurlijk verkeerd, maar ik vraag mij gewoon af of de doorsnee burger er beter van gaat worden.

Dat blijkt. Want je hebt echt geen idee waar je het over hebt. Het is nog vele malen erger dan op je op het nieuws zag, want daar laten ze echt niks zien wat er daadwerkelijk gebeurd. En sommige dingen zijn ronduit gelogen.

Ik heb de bombardementen gehoord, gezien en gevoelt van Khadaffi troepen die complete steden blijven bestoken. Als wij als NAVO en Amerika niet hadden ingegrepen was het toch al schrikbarend hoog aantal slachtoffers nog veel extremer geweest gezien Khadaffi vrijwel zijn gang kon gaan doordat de rebellen op zichzelf absoluut niet in staat waren deze overmacht te overwinnen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven