Fitness Seller

Breaking News Gaddafi opgepakt

En nu hopen dat de benzineprijzen weer omlaag gaan!

Prima dat deze moordenaar er niet meer is maar ik ben wel benieuwd wat voor gevolgen dit heeft voor Libië. Kijk er niet van op als de shariawetgeving een veel belangrijkere rol gaat spelen en of ze (we) daar zo blij mee moeten zijn :S

Prima dat deze moordenaar er niet meer is maar ik ben wel benieuwd wat voor gevolgen dit heeft voor Libië. Kijk er niet van op als de shariawetgeving een veel belangrijkere rol gaat spelen en of ze (we) daar zo blij mee moeten zijn :S

Nee joh man, Libiërs zijn ratten. Zuipen en doen alles wat Allah hen verboden heeft.

42 jaar heeft de beste man voor zijn volk gezorgt,en wat krijgt hij als dank..:mad:

100 stammen + , tel uit je winst(verlies)....

k527hc.png

Paintskills :o

If you live by the sword, you die by the sword.

Eerst in het zadel helpen en graaien wat er te graaien valt en nu met de vinger op hem wijzen...

opgeruimd staat netjes. Maar dat land is en blijft arm en kapot. Aankomende 200 jaar moeten ze dat land gaan herbouwen om er nog wat van te maken en met welk geld gaan ze dat doen?

opgeruimd staat netjes. Maar dat land is en blijft arm en kapot. Aankomende 200 jaar moeten ze dat land gaan herbouwen om er nog wat van te maken en met welk geld gaan ze dat doen?

Al het drugs, wapen en andere illegaal handelswaar geld, zoals alle andere 3rde wereld landen

Libie is geen 3e wereld land.

Nu wel :trollface:

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven