- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prima dat deze moordenaar er niet meer is maar ik ben wel benieuwd wat voor gevolgen dit heeft voor Libië. Kijk er niet van op als de shariawetgeving een veel belangrijkere rol gaat spelen en of ze (we) daar zo blij mee moeten zijn :S
Nee joh man, Libiërs zijn ratten. Zuipen en doen alles wat Allah hen verboden heeft.

Nee joh man, Libiërs zijn ratten. Zuipen en doen alles wat Allah hen verboden heeft.
Lijken me eerder slim.Hier kan ik me wel in vinden, misschien van de zomer toch maar eens een stedentrip naar Libië boeken![]()
En dan zijn het maar ratten?Lijken me eerder slim.
100 stammen + , tel uit je winst(verlies)....Prima dat deze moordenaar er niet meer is maar ik ben wel benieuwd wat voor gevolgen dit heeft voor Libië. Kijk er niet van op als de shariawetgeving een veel belangrijkere rol gaat spelen en of ze (we) daar zo blij mee moeten zijn :S
Mooi, nu hij weg is kan er een liberale democratie opgezet worden.
Getty Images: Mohammed El Bibi: "18 year old who killed #Gaddafi! he may be the one to recieve the 2 million reward"
opgeruimd staat netjes. Maar dat land is en blijft arm en kapot. Aankomende 200 jaar moeten ze dat land gaan herbouwen om er nog wat van te maken en met welk geld gaan ze dat doen?