AndroidHealthClinic

Galen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Voor de geïnteresseerden, van mijn Engelstalige AAS-boek staan de eerste 21.000 woorden inmiddels op papier:

Bekijk bijlage 437133

Het wordt een wat eenvoudiger boek dan mijn Nederlandstalige en wat praktischer.

Veel hoofdstukken zijn nog leeg of incompleet. Maar ik schrijf gewoon gaandeweg waar ik zin in heb. Met name het hoofdstuk over bijwerkingen wordt heel uitgebreid. De sectie over acne heb ik bijna af, en dat alleen al is ruim 10 kantjes geworden.
Al een idee over de prijs? Would buy :)
 
Al een idee over de prijs? Would buy :)
Wordt een e-book. De prijs die ik in gedachten heb zal rond de 25 euro liggen, maar pin me er niet op vast.
 
Wordt een e-book. De prijs die ik in gedachten heb zal rond de 25 euro liggen, maar pin me er niet op vast.
Dat zou een heel mooie prijs zijn die ik er zeker voor over zou hebben
 
In de volgende log op reddit:
Deelt iemand zijn bloedwerk voor en na een sarm kuur (LGD 4033 op 5 MG ED). Zijn bloedwaarden zijn als volgt:

VOOR:

Total test: 658ng/dL
Free test: 42pg/mL
LH: 4.2 mIU/mL
FSH: 3.6 mIU/mL
Estradiol: 21.3 pg/mL
SHBG: 24.3 nmol/L

NA:

Total test: 153ng/dL
Free test: 11pg/mL
LH: 3.8 mIU/mL
FSH: 3.2 mIU/mL
Estradiol: 20.3 pg/mL
SHBG: 3.2 nmol/L

Is deze daling minder dan wanneer iemand bijvoorbeeld anavar of winstrol oral only pakt? En zou zo'n grote daling het nou daadwerkelijk waard zijn om sarms te nemen (als we de rest qua argumenten terzijde laten)?
Was hier wel benieuwd naar.

edit: Not sure of hij wel echt daadwerkelijk een sarm nam. Maar toch even benieuwd naar je antwoord hierop.
 
Eindelijk eens wat bloodwork van iemand die sarms gebruikt.

edit:Antwoord op je vraag: dat ligt eraan op welke dosis.
 
Eindelijk eens wat bloodwork van iemand die sarms gebruikt.

edit:Antwoord op je vraag: dat ligt eraan op welke dosis.

Dosis is elke dag 5 MG LGD 4033. Of had je het over winstrol dosis.
 
Dosis is elke dag 5 MG LGD 4033. Of had je het over winstrol dosis.
Ja ik denk dat winstrol en anavar mg voor mg minder onderdrukken, maar effectieve doseringen ligt hoger. Als je op dosissen van 50 mg oid zit voor acht weken dan zullen de meesten wel shutdown zijn.
 
Voor de geïnteresseerden, van mijn Engelstalige AAS-boek staan de eerste 21.000 woorden inmiddels op papier:

Bekijk bijlage 437133

Het wordt een wat eenvoudiger boek dan mijn Nederlandstalige en wat praktischer.

Veel hoofdstukken zijn nog leeg of incompleet. Maar ik schrijf gewoon gaandeweg waar ik zin in heb. Met name het hoofdstuk over bijwerkingen wordt heel uitgebreid. De sectie over acne heb ik bijna af, en dat alleen al is ruim 10 kantjes geworden.

Ik kan bevestigen, dit is een goed boek.
 
Galen, dit is wel heel opzichtig. :D
 
"yo sten, 5 euro verdienen?"
 
Hoeveel niacin zou je aanraden voor HDL te boosten?

Op dit momenteel neem ik 500mg ongeveer 5dagen per week. Laatste bloedtest (begin oktober) was HDL slechts 26. Begin februari neem ik een nieuwe test af
 
Hoeveel niacin zou je aanraden voor HDL te boosten?

Op dit momenteel neem ik 500mg ongeveer 5dagen per week. Laatste bloedtest (begin oktober) was HDL slechts 26. Begin februari neem ik een nieuwe test af
0,0. Het doet niets. Het heeft geen effect op totale mortaliteit, cardiovasculaire mortaliteit, niet-cardiovasculaire mortaliteit, fatal of niet-fatale myocardiale infarcten en fatale en niet-fatale beroertes.
 
0,0. Het doet niets. Het heeft geen effect op totale mortaliteit, cardiovasculaire mortaliteit, niet-cardiovasculaire mortaliteit, fatal of niet-fatale myocardiale infarcten en fatale en niet-fatale beroertes.
Ik had zo'n studie idd gezien waar de 'mortality rate' gelijk bleef.

Toch veel studies die een stijging aantonen, hoe zou je dit verklaren? Selectief in het rapporteren/ andere zaken in het spel?

Zijn er anders zaken die je zou aanraden die een positief effect hebben op HDL?
 
Ik had zo'n studie idd gezien waar de 'mortality rate' gelijk bleef.

Toch veel studies die een stijging aantonen, hoe zou je dit verklaren? Selectief in het rapporteren/ andere zaken in het spel?

Zijn er anders zaken die je zou aanraden die een positief effect hebben op HDL?
Niet alleen de mortaliteit, alles blijft gelijk. Het doet niets. En ik heb het nu niet over één studie, maar wat er uit het totale plaatje van de literatuur rolt. Zie deze recente Cochrane review: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/28616955

Tot op heden is er geen enkel medicijn of wat dan ook wat het HDL-cholesterol doet stijgen en daarbij ook klinisch gezien echt iets uithaalt. Het lijkt een dood pad.

Ik betwist overigens niet de stijging van het HDL-cholesterol als je dat bedoelt met 'Toch veel studies die een stijging aantonen'. Dat doet het zeer zeker, daar is het heel potent in. Je hebt er alleen niets aan, je leeft er geen dag langer door en je krijgt er geen infarct of beroerte minder om.
 
Laatst bewerkt:
Niet alleen de mortaliteit, alles blijft gelijk. Het doet niets. En ik heb het nu niet over één studie, maar wat er uit het totale plaatje van de literatuur rolt. Zie deze recente Cochrane review: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/28616955

Tot op heden is er geen enkel medicijn of wat dan ook wat het HDL-cholesterol doet stijgen en daarbij ook klinisch gezien echt iets uithaalt. Het lijkt een dood pad.

Ik betwist overigens niet de stijging van het HDL-cholesterol als je dat bedoelt met 'Tochveel studies die een stijging aantonen'. Dat doet het zeer zeker, daar is het heel potent in.
Triestig, zeker gezien het eindigd met 'geen effecten, wel nevenwerkingen' :emo:

Jammer dat er niets lijkt te helpen :(
 
Triestig, zeker gezien het eindigd met 'geen effecten, wel nevenwerkingen' :emo:

Jammer dat er niets lijkt te helpen :(
Wat wel effectief is, is het verlagen van het LDL-cholesterol. Maar statines hebben ook niet de meest fijne bijwerkingen, in het bijzonder de spierpijnen die daar gepaard mee kunnen gaan.
 
Wat wel effectief is, is het verlagen van het LDL-cholesterol. Maar statines hebben ook niet de meest fijne bijwerkingen, in het bijzonder de spierpijnen die daar gepaard mee kunnen gaan.
Ik zie dat je je vorige post uitgebreidt hebt. Ik vind het zeer vreemd dat het toch positief effect op LDL/ HDL heeft maar niet op mortaliteit. Zijn dergelijke markers dan maar matig (tot zelf slechte) voorspellers van hart- en vaatziekten?
 
Wat is jouw mening over AI gebruik bij testosteron doseringen die maximaal oplopen tot 600mg?
 
Genetische afwijkingen die ldl verlagen, verlagen kans op hart- en vaatziektes (HVZ). Vice versa bij LDL verhogende aandoeningen. HDL verhogende SNPs hebben geen beschermende werking etc. Soms heb je een correlatie (negatieve associatie tussen HDL concentratie en HVZs: eerste premisse) en een theoretisch mechanisme (HDL dat foamcell formatie tegengaat door cholesterol esters weg te halen uit het ontstoken bloedvat: tweede premisse) die deze associatie lijkt te verklaren. Maar dat volstaat niet om iets te ‘bewijzen’. (Lees: HDL beschermd tegen HVZs) ook al zijn de premisses juist.
 
Back
Naar boven